Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

04.07.13 klo 22:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm... mielenkiintoista. Onko joku koettanut sitten vielä laittaa sähköpostia ylläpidolle näistä onkelmista, jos heidät tavottaisi siten paremmin? Ei viitsi kuitenkaan lähteä joukolla spämmimään tuota sähköpostia, niin siksi ajattelin udella täällä tälläistä.

Ryakar

05.07.13 klo 00:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

uusis kirjoitti:
Tittatar kirjoitti:

Nimimerkki ryakar:lla on ongelma. Hän ei pääse kirjautumaan sivustolle omilla tunnuksillaan. Tulee aina että tunnus tai salasana puuttuu. Kokeiltu on eri selaimilla ja koneilla ja aina sama juttu. Ongelma alkoi tuolloin 24.6. Onko muilla ollut samaista ongelmaa.

Minulla oli sama vika. Tein uuden käyttäjätunnuksen samalle sähköpostiosoitteelleni kuin oma tunnukseni toiveena päästä valittamaan tänne foorumille ongelmista. En kuitenkaan päässyt sisään Leffatykkiin ja klikkasin "unohdin salasanani"-toimintoa. Menin sähköpostiin ja klikkasin sinne tullutta linkkiä, ja se ohjasi minut tähän vanhaan omaan profiiliini joka näyttäisikin taas toimivan... Jännä juttu.

Laitoin ylläpidolle sähköpostia tuosta kun en päässyt omilla tunnuksilla sisään ja sieltä annettiin ohje tehdä salasanan palautus kuten Uusis on näyttänyt tekevän. Joten tästä ongelmasta kärsivät menkää unohdin salasanani kohtaan ja käykää klikkaamassa sähköpostiin tullutta linkkiä jonka jälkeen keksitte uuden salasanan ja pääsette normaalisti kirjautumaan sisään. Kiitos vielä ylläpidolle jotka vastasivat viestiini todella nopeaa.

Makke_95_

08.07.13 klo 19:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt alkaa itseäni pikkuhiljaa vituttaa,koska nämä viat aiotaan korjata??? Varmaan moni muukin kuin minä on pistänyt ylläpidolle jo viestiä. Mutta mitään en ole huomannut korjattavan?? Kommenntteihin ei pysty vieläkään lisäämään tähtiä,kuvia ei pysty lisäämään kommentteihin ja tuntuu ettei sivusto toimi muutenkaan ihan kunnolla. Tätä on jo kestänyt jonkun aikaa toivoisin että jos joku ylläpitäjistä näkee tämän että asialle tapahtuisi jotain!

08.07.13 klo 20:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

^
Juuh, kyllähän se hieman nyppii, että asiat jätetään lojumaan levälleen. Olen muutenkin pistänyt huomiolle, että ylläpito on ilmeisesti jo lähes hylännyt leffatykki-projektin. Sivustolle piti tullu joku 2 vuotta sitten mobiiliversio, vaan eipä ole vieläkään näkynyt. Foorumitoiminta on lähes olematonta ja juuri nämä viimeaikaiset viat, joita ei ole vieläkään fixattu, ovat todiste sivuston kuolleisuudesta ja ylläpidon väliinpitämättömyydestä omaa projektiaan kohtaan. Vaikka kuinka olisi lomaa, perhettä, yms. Niin aina löytyy hieman aikaa tarkastaa muutama bugi ja sen sellaista, jollei kyse tosiaan ole sitten väliinpitämättömyydestä sivustoa kohtaan.

Key

08.07.13 klo 20:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffat, joiden nimeen kuuluu kysymysmerkki, eivät löydy leffahausta. Kirjoittakaa hakuun elokuvan nimi esim: Kuka Pelkää Virginia Woolfia? tai Do You Like Hitchcock?. Kysymysmerkillä varustetun elokuvan nimi pitää kirjoittaa ilman kysymysmerkkiä, jotta se löytyisi. Tämänkin pikkuvian voisi korjata.

Grinch

09.07.13 klo 00:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ryakar kirjoitti:
uusis kirjoitti:
Tittatar kirjoitti:

Itselle kävi hieman oudosti tuon suhteen, sillä kirjoitan normaalisti tunnukseni pienellä kirjaimilla ja yhtäkkiä en päässytkään sisälle. Kunnes kokeilinkin kirjoittaa ensimmäisen kirjaimen isolla ja loput pienellä niin pääsinkin sisälle.

09.07.13 klo 15:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Seuraavanlaiseen ongelmaan olen törmännyt viime aikoina useasti:

Olen kolmeen eri leffaan yrittänyt kirjoittaa kommenttia, mutta kommenttia kirjoittaessa kun painaa Kommentoi-nappia, niin eteen tulee vain valkoinen ruutu eikä tapahdu mitään. Kirjoitettu kommentti ei näy missään kun menen uudestaan katsomaan leffan kommentteja. Kahdella eri koneella (toisessa windows 7 toisessa windows 8 ) olen koettanut kommenttia kirjoittaa ja tämä sama juttu toistuu molemmissa. Ajattelin ensin että vika on Firefoxin selaimessa, mutta vaihdoin sen IE:ksi eikä sekään auttanut. Molemmat selaimet on päivitetty uusimpiin versioihinsa.

johnny depp

09.07.13 klo 16:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mullekkin kävi samoin, niin piti alkaa käymään vanhalla käyttäjällä.

09.07.13 klo 21:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

johnny depp kirjoitti:

Mullekkin kävi samoin, niin piti alkaa käymään vanhalla käyttäjällä.

Itselläni kun ei satu olemaan mitään vanhaa käyttäjätunnusta, niin en oikein voi muuta käyttää kuin tätä nykyistä. Toivottavasti joku nyt osaisi kuitenkin tuon ongelman korjata, kun olisi kiva taas saada kommentit näkyviksi.

shakk

09.07.13 klo 21:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juki kirjoitti:

-- kommenttia kirjoittaessa kun painaa Kommentoi-nappia, niin eteen tulee vain valkoinen ruutu eikä tapahdu mitään --

Sama ongelma ollut itselläkin pari viikkoa. Kaikilla selaimilla, lisäosista riippumatta. Eteen tulee joko tyhjä ruutu (Firefox) tai virhe 500 (Chrome, Explorer). Laitoin juuri asiasta sähköpostia ylläpidolle, jospa sieltä kuuluisi jotakin.

09.07.13 klo 21:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

shakk kirjoitti:

Huomasin juuri, että tuo ongelma ei tule esiin ainoastaan kommenttien kirjoittamisessa vaan myös silloin kun yritän katsoa Oma tykki -kohdasta Omat viestit foorumilla -osiota.

09.07.13 klo 21:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

^
Tuo omat viestit vika on jo listattu tänne, mutta nytkun näitä uusia vikoja on ilmentynyt muutama niin voitaisiin taas päivitella bugi listaa.

Probleemat:

· Omat Viestit sivu ei toimi. Linkki ohjaa typötyhjälle valkoiselle pohjalle.

· Viestejä kirjoittaessa tähtiä ( [ stars= ] ), ei voi laittaa, koska silloin kommenttia ei voi tallentaa/lähettää.

· Hymiöt eivät toimi, vaan lisäävät jonkun sortin koodirivistön hymiön ympärille.

· Kuvien lisääminen ( [ img ] [ /img ] ) ei toimi.

· Sisään kirjautuessa ei enää riitä, että oma käyttäjätunnus kirjoitetaan pienin kirjaimin, vaan nyt myös isot kirjaimet, yms. vaaditaan.

· Kansikuvien vaihto ei onnistu (koskee tykittäjiä). Uusi kuva ei vaihdu leffan sivulle, vaan jää jumittamaan kuvanvaihtosivulle.

· Toisilla käyttäjillä on sisäänkirjautumisongelmia, eivätkä he pysty kirjautumaan sivustolle ollenkaan.

· Leffojen muokkaaminen ei onnistu (koskee tykittäjiä), ko. painike heittää vain profiilin omiin tapahtumiin.

· Leffat, joiden nimen perässä on kysymysmerkki eivät löydy. Ko. elokuvat täytyy etsiä ilman kysymysmerkkiä.

· Osalla käyttäjistä ei onnistu leffojen kommentointi ollenkaan. Painaessa kommentointi - nappulaa, ilmestyy ruudulle tyhjä valkoinen sivu.

ricksaw

11.07.13 klo 07:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko mitenkään muuten mahdollista päästä kirjautumaan tunnuksella jos on sama ongelma kuin yllä, eli "tunnus tai salasana puuttuu", kuin salasanan palautus? Sillä sähköposti johon ko. tunnus on rekisteröity, on poistunut käytöstä (luukku.com).

12.07.13 klo 11:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varmaan on jo porukka huomannutkin, että nyt tuo omat viestit - sivu toimii. :)

Ja huomasin juuri, että nyt myös kuvien linkittäminen, tähtien laittaminen viesteihin ja smilet toimivat. Mites nuo muut onkelmat? Onko korjattu, vai lieneekö porukalla vieläkin ongelmia?

cronenberger

12.07.13 klo 13:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Ainakin muokkausnappi on edelleen jumissa. Leffojahan pääsee tietty muokkaamaan tuolta adminin kautta leffan aakkosellisesta luettelosta hakien, mutta se on sen verran vaivalloisempaa hommaa, että jää kyllä enimmät bongatut virheet nyt toiseen kertaan. (Erilaisia isompia ja pienempiä korjattaviahan tulee leffatiedoissa vastaan käytännössä päivittäin, ja olen tavannut ne yleensä sitä mukaa fixailla).

Kansien vaihdon nykykoukeroita päivitin jo tuolla tykittäjien puolella, joten en viitsi niitä tähän uudelleen naputella.

14.07.13 klo 20:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen sellaisen vian huomannut viime aikoina, että ainakun arvostelee jonkun elokuvan katoaa kaikki nuo aikaisemmat omat tapahtumat. Tämä siis vaikeuttaa aikaisempien pisteytysten etsimistä, yms.

19.07.13 klo 16:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

ricksaw kirjoitti:

Tällä hetkellä päivitysruljanssi näyttäisi olevan sellaisessa vaiheessa, että vain ne ylläpitäjät, jotka huoltavat Tykkiä (eivätkä ole lomalla tms.), pääsevät rassaamaan järjestelmän kaikkia osia. Ota vaikka yhteyttä Leffatykin Facebook-sivun kautta yksityisviestillä ja pyydä vaihtamaan profiiliisi sähköpostiosoite, jota nykyään käytät. Jotta sinut voisi tunnistaa samaksi henkilöksi, kerro yhteyttä ottaessasi jokin sellainen tieto (esim. vanha sähköpostiosoite jne.), jonka ylläpitäjät näkevät, mutta normaalikäyttäjät eivät. Varmaksi ja kovin nopeaksi systeemiksi en tätä voi luvata, mutta yhtenä vaihtoehtona kumminkin.

Arz

03.08.13 klo 15:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Missäköhän mahtaa olla vika? Olen parin viimeviikon aikana yrittänyt lisätä tänne yhtä sarjaa, uusia videoita ja kuvia, mutta aina kun painan "Lisää" niin noissa kaikissa tulee sama juttu: vain tyhjä valkoinen sivu. Eikä se tee sitä lisäystä. Olen kokeillut IE:n Firefoxin ja Google Chromen uusimmilla versioilla ja kahdella eri läppärillä, ei toimi. Onkohan sivustossa vikaa?

03.08.13 klo 16:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei toimi sarjan lisääminen minullakaan.

rusher

13.08.13 klo 04:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

mä en pysty tällä hetkellä edes arvostelemaan mitään leffoja... tähdet kadonnu kokonaan siitä oikeelta.