Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Vikaa vikaa vikaa - teknisten ongelmien ilmoitusketju

07.04.13 klo 14:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen kirjoittanut 36 elokuva-arvostelua. Näistä kuitenkin liki kaikkien kohdalla lukee "arvostelua ei ole vielä käsitelty" vaikka suurin osa arvosteluista on vuosilta 2004-2005. Onko sivustoa uudistaessa mahdollisesti tapahtunut jotain minkä takia nuo arvostelut eivät elokuvien kohdalla näy ja tulevatko ne joskus vielä näkyviin vai ovatko ne ikuisesti kadonneet?

arska

10.04.13 klo 18:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

10.04.13 klo 21:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

arska kirjoitti:

Eikös nuo näy ihan normaalisti?

Kas, tuon linkin takana näemmä näkyvät. Mutta kun painoin omassa tykissä kohdasta "arvostelut", niin listassa elokuvien nimien alapuolella tosiaan lukee 'arvostelua ei ole vielä käsitelty'. Mutta tosiaan näyttävät toimivan kun elokuvaa klikkaa. Kiitos selvennyksestä.

24.06.13 klo 19:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Omat Viestit sivu vie tyhjälle valkoiselle sivulle. Ongelma ilmeni tuon updaten jälkeen...

Makke_95_

24.06.13 klo 21:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ole varma onko tämä nettini vika mutta ainakin itsellä on tänään ongelmia ilmennyt sivustolla. Ainakaan pitkää kommentia ei pysty kirjoittamaan,omia viestejä ei pysty katsomaan vaan se johtaa valkoiselle sivulle, sama juttu jos yrittää katsoa TOP-listoja.

Onko muilla ilmennyt ongelmia tänään? Vai onko netissäni/koneessani vika.

apc 53

24.06.13 klo 21:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oli ilmeisesti jotain huoltotoimenpiteitä tuossa aikaisemmin niin sivu ei toiminut sen takia.

24.06.13 klo 21:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffaa Mr. & Mrs. Smith ei pääse avaamaan.

Ainakin itselläni antaa vain seuraavan tekstin:

404 Not Found

Mr._mrs

Makke_95_

24.06.13 klo 21:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt huomasin ettei omia kommenttejakaan pysty näkemään. Eikä itseasiassa muittenkaan käyttäjien.

24.06.13 klo 23:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

apc 53 kirjoitti:

Itseasiassa ne onkelmat ilmenivät juuri noiden huoltotoimenpiteiden jälkeen ja ovat yhä edelleen riesoina. Ei siinä, että niillä mitään kiirettä olisi korjata, ymmärtäähän sen että tykistön ylläpitäjillä on omiakin menoja. Pääasia, että pääsee tänne voorumille pyörimään. (tässä oli hymiö, joka ei myöskään toiminut syystä tai toisesta, pisti vain rivin koodia tilalle painaessani "lähetä")

tuge

26.06.13 klo 13:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kommentit ja elokuvien linkkit toimivat nyt paremmin

26.06.13 klo 16:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

tuge kirjoitti:

Kommentit ja elokuvien linkkit toimivat nyt paremmin

Mites tuo omat viestit sivu? Eikä näköjään toimi smilet, eikä kuvien linkityskään:

[img]http://s2.discshop.fi/img...967/yon_ritarin_paluu.jpg[/img]

[img alt=":)" img=/static/smileys/smile.gif][/img]

26.06.13 klo 17:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minulla ei ole nyt pariin päivään onnistunut leffojen kommentointi, tähtien antaminen kyllä sujuu. Ongelma on sekä Firefoxilla että Explorerilla. Kokeilin myös kirjautumista palvelusta ulos mutta sekään ei auta [img alt=":(" img=/static/smileys/sad.gif][/img]

26.06.13 klo 21:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kommentoinnissa taitaa olla niin, että itse teksti toimii moitteettomasti, mutta jos sinne lisää tähtimerkinnät [ stars= ] , niin kommenttia ei voi tallentaa. Jättäkää tähdet siis pois.

27.06.13 klo 11:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kerätääns nyt kaikki mainenance breakin jälkeen ilmestyneet ongelmat selkeään listaan, jotta niitä on helpompi täältä hakea. Elikäs seuraavia ainakin löytynyt:

Probleemat:

· Omat Viestit sivu ei toimi. Linkki ohjaa typötyhjälle valkoiselle pohjalle.

· Viestejä kirjoittaessa tähtiä ( [ stars= ] ), ei voi laittaa, koska silloin kommenttia ei voi tallentaa/lähettää.

· Hymiöt eivät toimi, vaan lisäävät jonkun sortin koodirivistön hymiön ympärille.

· Kuvien lisääminen ( [ img ] [ /img ] ) ei toimi.

· Sisään kirjautuessa ei enää riitä, että oma käyttäjätunnus kirjoitetaan pienin kirjaimin, vaan nyt myös isot kirjaimet, yms. vaaditaan.

27.06.13 klo 13:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Probleemat:

· Omat Viestit sivu ei toimi. Linkki ohjaa typötyhjälle valkoiselle pohjalle.

· Kuvien lisääminen ( [ img ] [ /img ] ) ei toimi.

Lisätään nyt samaan litaniaan sellainenkin bugi, että kansikuvien vaihto ei onnistu, vaikka koskeekin vain tykittäjiä. Uusi kuva ei päivity leffan sivulle, vaan jää jumittamaan sinne kuvanvaihtosivulle.

27.06.13 klo 19:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nosfecoff kirjoitti:

Haa, toi kikka toimi, kiitos!

Tittatar

30.06.13 klo 17:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nimimerkki ryakar:lla on ongelma. Hän ei pääse kirjautumaan sivustolle omilla tunnuksillaan. Tulee aina että tunnus tai salasana puuttuu. Kokeiltu on eri selaimilla ja koneilla ja aina sama juttu. Ongelma alkoi tuolloin 24.6. Onko muilla ollut samaista ongelmaa.

Matalahiilihappoinen

30.06.13 klo 23:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Profiilin asetuksien säädössä on häikkää; tietoja päivitettäessä (avatarin vaihto käy siis yhä moitteettomasti) talletus ei onnistu vaan ruudulle tulee tämänkaltainen virheilmoitus:

500 Internal Server Error

Can't render with profiili/defaultHandler.tpl.php

E:

Nosfecoff kirjoitti:

Tämä olikin siis ongelmana, samasta syystä en voinut laittaa tähtiä Toxic Avenger-kommenttiini. Profiilitietojen muokkaus toimii siis moitteettomasti, mutta ilman tähtiä.

uusis

04.07.13 klo 21:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tittatar kirjoitti:

Minulla oli sama vika. Tein uuden käyttäjätunnuksen samalle sähköpostiosoitteelleni kuin oma tunnukseni toiveena päästä valittamaan tänne foorumille ongelmista. En kuitenkaan päässyt sisään Leffatykkiin ja klikkasin "unohdin salasanani"-toimintoa. Menin sähköpostiin ja klikkasin sinne tullutta linkkiä, ja se ohjasi minut tähän vanhaan omaan profiiliini joka näyttäisikin taas toimivan... Jännä juttu.

04.07.13 klo 22:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Laitoin tästä aiemmin viestiä jo tuonne tykittäjien puolelle, mutta kun ongelma ei näytä poistuneen, niin ilmoitellaan varmuuden vuoksi täälläkin.

Eli leffojen muokkausnamikka ei toimi. Heittää ko. namikasta vain profiilin omiin tapahtumiin. Tämä bugi on ilmaantunut vasta ihan hiljan, huomasin sen ensi kerran muistaakseni eilen.