Ylläpito ja tekniikka
Foorumin päävalikkoon › Ylläpito ja tekniikka › Kuukauden paras arvostelu / äänestys
Kuukauden paras arvostelu / äänestys
Edellinen sivu | 1 2 3 | Seuraava sivu
arskaYlläpitäjä |
05.06.08 klo 08:30 - linkitä tähän kommenttiin: # Toukokuun parhaan arvostelun äänestys käynnissä 5.6.-12.6. |
HarmonicaKäyttäjä |
05.06.08 klo 08:37 - linkitä tähän kommenttiin: # Ei Nosokin Boss Nigger -arviota äänestysvaihtoehtona? Aijai, paha virhearvio, vai jäikö vain huomaamatta? |
The WolfTähtääjä |
05.06.08 klo 10:22 - linkitä tähän kommenttiin: # Boss Niggerille olisin itsekin varmaan ääneni antanut. Nyt jääköön äänestämättä. |
andyKäyttäjä |
05.06.08 klo 11:40 - linkitä tähän kommenttiin: # Olisiko mahdollista jättäytyä tästä kilpailusta pois, kun harrastemielessä näitä arvosteluja on tullut kirjoiteltua, joten jos mahdollista niin antaisin mahdollisuuteni muille, esim tuolle Nosokin Boss Nigger-arviolle. |
DocKäyttäjä |
05.06.08 klo 12:28 - linkitä tähän kommenttiin: # Nojoo. Meinasin, etten kirjoita mitään, mutta en vain voinut olla puuttumatta, anteeksi vaan. Ehkäpä tälläisiä on aikasta hölmöä lähteä boikotoimaan pelkästään sen takia, että se oma suosikki nyt ei ollutkaan esiäänestyksessä suosikki, etenkin kun sivuston käyttäjänä ehkä olet jo muutaman noista revikoista lukenut ja äänestys tapahtuu yhdellä klikkauksella. Ja jos et ole noita valittuja lukenut, niin miten edes voit sanoa, että juuri joku poies jätetty on se paras? Kuitenkaan kyse ei ole elämästä ja kuolemasta vaan leikkimielisestä kisasta, joten eiköhän nyt suosiolla jätetä ne ""miä en äänestä, ko ei ole mun suosikkeja täällä" -bullkakka poies" Jos ei äänestä niin olkoon sitten hiljaa. |
NosokiTähtääjä |
05.06.08 klo 12:57 - linkitä tähän kommenttiin: # Hohohoh.. kylläpä suu vääntyi maireaan hymyyn kun oma arvostelu valtaa suurimman osan viesteistä tässä ketjussa. Olen lähes liikuttunut, että ihmiset siitä pitivät. Ja mulle on tarpeeksi henkistä voittoa jo siinä, että Harmonica on lukenut mun arvostelun ennen leffan näkemistä (?). Ja susipojankin viesti sai minut tuntemaan itseni omnipotentiksi ja uskoisin voivani komentaa armeijoita tai aloittaa vallankumouksen. |
HarmonicaKäyttäjä |
05.06.08 klo 12:59 - linkitä tähän kommenttiin: # En itse asiassa olisi äänestänyt yhtäkään ehdokasta, vaikka Nosokin revikka mukana olisi ollutkin, ihan siitä syystä, että koska en tavallisesti arvosteluja lue ennen elokuvan katsomista, kuten en tälläkään kertaa, en voi arvioida sitä että mikä on niistä on paras. Nosokin arvostelun kuitenkin luin, koska minulla oli jo ennestään selkeä käsitys siitä minkälainen elokuva on kyseessä, eikä mistään suuremmista spoilauksista ollut nähdäkseni vaaraa, eikä siellä niitä näyttänyt olevankaan (tosin skippasin sen yhden juoniselostuskappaleen yli). Tämän lisäksi luin Lordi-fanin arvostelun (koska elokuva ei juurikaan kiinnosta minua enkä todennäköiseseti koskaan sitä tule edes katsomaan) ja olisi mielestäni sulaa hulluutta väittää, että Nosokin erinomainen arvostelu ei olisi parempi kuin Lordi-fanin arvio, joka paitsi on melko huonosti kirjoitettu sortuu myös perustelemattomaan subjektiivisuuteen, josta paistaa liiankin selvästi Lordi-GWAR-vastaanasettelu, jolla ei kuitenkaan pitäisi olla mitään tekemistä itse elokuvan kanssa. Nyt minun onkin esitettävä kysymys siitä, että onko noita ehdokkaita todellakin pakko olla vain viisi? Miksi ehdokkaiksi eivät voisi päästä, jos ei nyt sentään kaikki kuukauden aikana ennen arvostelemattomista elokuvista tehdyt arviot, niin ainakin rutkasti enemmän ja ainakin kaikki selkeästi hyvät arviot? En näe tuolle mitään teknistä estettä ja näin se varsinainen päätäntävalta jäisi äänestävälle yleisölle. Myökin minun täytyy vielä kysyä, että miksi Nosokin arvio jätettiin pois. Epähuomiossa vai esim. siksi että Oscar-pystin myöntäminen Boss Nigger -nimiselle elokuvalle ei olisi sopivaa ja kenties kilpailun sponsoroijien (joita kai on?) toiveiden vastaista. Toki kisa on leikkimielinen jne. mutta en näe syytä, miksei se voisi olla demokraattisempi taikka parempi, eikä ironisesti Oscar-kisojen tapainen, eli sellainen jossa ehdokkaat valitaan niin, että selkeästi parhammistoon kuuluvat teokset eivät pääse edes ehdolle, syystä tai toisesta. Ylläpito tekee toki kisallaan mitä haluaa, enkä missään tapauksessa ole tuomitsemassa tätä ideaa, joka on itse asiassa mielestäni oikein hyvä, mutta miksi tehdyistä valinnoista ei muka saisi nurista? Eikö se ole ihan luonnollista, että kun on kyse jostain kilpailusta, niin ihmiset antavat tehdyistä valinnoista palautetta. Nyt mielestäni ainakin Nosokin selvästi vaivalla tehty ja mainio revikka jäi epäreilusti huomiotta. |
VilleTähtääjä |
05.06.08 klo 14:15 - linkitä tähän kommenttiin: # Pikkaisen kummia valintoja kyllä. Tuo Yksi kaikkia vastaan -revikka ei eroa paljoakaan keskimääräisestä revikasta, vaikka hyvä se on. Ja aika outoa minustakin, ettei Boss Nigger pääsyt ehdolle. Olisi kyllä parempi ratkaisu, jos voisi äänestää kaikkia kuukauden aikana tehtyjä revikkoja. Pistäkäähän tämä korvan taakse, ylläpito. |
SöpöYlläpitäjä |
05.06.08 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: # *OBS! Ylläpito ei ole yksin Söpö, mutta Söpö tahtoo silti aukoa päätään* Vain viiden ehdokkaan valikointi on hankalaa. Jotta mahdollisimman monen suosikki päätyisi tuolle listalle, hänen arvosteluaan voi kehua vaikkapa Selkääntaputtelua-topicissa [www.leffatykki.com]. |
HarmonicaKäyttäjä |
05.06.08 klo 17:27 - linkitä tähän kommenttiin: #
Siksi ihmettelenkin, että miksi vain viisi ehdokasta. |
arskaYlläpitäjä |
05.06.08 klo 18:16 - linkitä tähän kommenttiin: #
Toukokuun nominaatit on nyt nimetty ja sillä siisti, niitä ei vaihdeta. Ensikuun nominaatit uudelta pohjalta. Hyvä että asiasta on keskustelua. |
ViljamiYlläpitäjä |
07.06.08 klo 17:24 - linkitä tähän kommenttiin: # Tämähän ei ole kansanäänestys siinä vaiheessa kun ehdokkaita valitaan vaan ylläpidon mielipide joka pohjautuu tuhansien arvosteluiden lukemiseen. Tämän keskustelun hyötynä on se että todellakin kisan jatkuessa voisi miettiä seulan väljentämistä jotta äänestäjät pääsisivät vertailemaan eri tasoisia arvosteluita. |
andyKäyttäjä |
18.06.08 klo 13:33 - linkitä tähän kommenttiin: # Onnitellut Sano Mitä Sanot voitosta! |
X-tyyppiTykittäjä |
18.06.08 klo 19:36 - linkitä tähän kommenttiin: # Voitto meni oikeaan osoitteseen. Hyvä yhteiskunnallinen pohdiskelu, jossa muistettiin välillä itse elokuvakin. |
Sano mitä sanotTähtääjä |
22.06.08 klo 21:30 - linkitä tähän kommenttiin: # ^ Kiitos pojat Tahdon kiittää kaikkia äänestäneitä, sekä erityisesti arvostelun kohteena olleen elokuvan sen luettuaan katsoneita; teitä vartenhan näitä arvosteluja kirjoitellaan. |
arskaYlläpitäjä |
02.07.08 klo 22:23 - linkitä tähän kommenttiin: # Kesäkuun paras arvostelu -äänestys käynnistyi. Mikä joukosta on Oskari-pystin arvoinen arvostelu? Äänestä suosikkiasi. |
andyKäyttäjä |
03.07.08 klo 07:56 - linkitä tähän kommenttiin: # Nyt on kyllä todella monta hyvää revikkaa tulessa!. |
TumppimiesTähtääjä |
03.07.08 klo 13:23 - linkitä tähän kommenttiin: # Olen hyvin otettu, että pääsin ehdokkaaksi, mutta tuossa sarjassa minulla ei ole asiaa voittoon. On muuten sen verran kova taso tässä kuussa. |
kurkkuharjaKäyttäjä |
21.07.08 klo 13:44 - linkitä tähän kommenttiin: #
Sama tunne omalla hupaisalla harrastelukohdallani, minä näitä vastaan.. Kunnia kuitenkin, tipahdin oikein tuolilta asiasta huomatessani. |
TumppimiesTähtääjä |
21.07.08 klo 15:29 - linkitä tähän kommenttiin: # Ääneni muuten meni sinulle, Kurkkuharja. Käsittääkseni myös yksi ystäväni äänesti sinua. |
Edellinen sivu | 1 2 3 | Seuraava sivu