Ylläpito ja tekniikka
Foorumin päävalikkoon › Ylläpito ja tekniikka › Top-listojen bugit
Top-listojen bugit
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu
WendelKäyttäjä |
16.04.08 klo 07:04 - linkitä tähän kommenttiin: # Kaikki leffat eivät näköjään pysy tuolla top-listalla. Itse huomasin että leffa hävisi listalta kun listaa muokkasi drag & drop -toiminnolla. Bugaava leffa oli tässä tapauksessa L.A. Confidential. |
VilleTähtääjä |
16.04.08 klo 07:33 - linkitä tähän kommenttiin: # Sama ongelma minulla on Kill Bill vol. 2:n kanssa. |
yartsaKäyttäjä |
16.04.08 klo 07:51 - linkitä tähän kommenttiin: # Olen huomannut, että siirrettäessä elokuvia listalta toiselle, ei ainakaan Firefox (Windows) ja Camino (Mac OS X) -selaimet vieritä sivua ylös tai alas automaattisesti, jos haluttu lista ei näy elokuvaa siirrettäessä ruudulla. Näin ollen elokuvaa pitää siirtää vähitellen alas tai ylös siirtyen lista kerrallaan, kunnes haluttu lista tulee ruudulla näkyviin. Esim. Top-lista 1 Top-lista 2 Top-lista 3 Saadakseni elokuvan nn listalle 3, pitää elokuvaa nn siirrellä vähitellen mahdollisesti Top-lista 2:n kautta, jotta Top-lista 3 tulee näkyviin ja sen jälkeen siirron listalta toiselle voi tehdä. Toinen ominaisuus, jonka olen huomannut on, että tehdessä uuden top-listan, ei siihen voi siirtää elokuvia toiselta listalta ellei ensin käväise jossain muualla sivustolla ja palaa sitten takaisin top-listoihin, jonka jälkeen siirto onnistuu. Ilmeisesti sivu täytyy ladata uudelleen listan luomisen jälkeen. Tämä havaittu Firefox (Windows) ja Camino (Mac OS X) selaimilla. Edit: Sellainen olisi vielä kiva juttu kehitystoiveiden tynnyriin lisättäväksi, että voisi siirtää kerralla enemmän kuin yhden elokuvan listalta toiselle. |
WendelKäyttäjä |
16.04.08 klo 08:49 - linkitä tähän kommenttiin: # Tämän mainitun ongelman aiheuttaja näyttäisi olevan leffan nimessä oleva piste. Testasin vielä kolmella leffalla joiden nimessä oli piste ja kaikkien kanssa kävi samoin. |
HansuKäyttäjä |
16.04.08 klo 10:41 - linkitä tähän kommenttiin: # POISTETTU |
StorytellerTykittäjä |
25.08.08 klo 11:35 - linkitä tähän kommenttiin: # Mulla taas katoo toplista #2 aina kaikki niin että sielä on enää 3 jäljellä. |
DukeKäyttäjä |
14.10.08 klo 19:08 - linkitä tähän kommenttiin: # Ei tätä ole vieläkään korjattu. Alien - 8. matkustaja ja Rakastaa... ei rakasta, joissa molemmissa on piste nimessä, katoavat omista Top-listoista. |
VilleTähtääjä |
14.10.08 klo 22:49 - linkitä tähän kommenttiin: #
Alkaa jo epäilyttämään, kiinnostaako ylläpitoa koko asia. Puoli vuotta ollaan tästä valiteltu, eikä mitään ole tapahtunut. Voisiko ylläpito edes kommentoida jotain asiaan? Eikö ole kiinnostusta, vaiko vain niin paljon kiireitä, ettei ole ehditty tehdä mitään? |
jmzYlläpitäjä |
14.10.08 klo 23:45 - linkitä tähän kommenttiin: #
Joo näin on. Nyt pystyy käsittelemään pisteellisiä elokuvia. |
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu