Ylläpito ja tekniikka
Foorumin päävalikkoon › Ylläpito ja tekniikka › Omia leffoja tekeville oma alue?
Omia leffoja tekeville oma alue?
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu
skebaaKäyttäjä ![]() |
19.04.07 klo 09:36 - linkitä tähän kommenttiin: # Kävi mielessä kun leffafoorumilla kuitenkin ollaan niin onkohan täällä porukkaa jotka väsäilevät itse elokuvia/musavideoita tai vastaavaa? Että olisiko mahdollista saada oma alue sellaisille? |
OneNiceUserKäyttäjä |
19.04.07 klo 14:14 - linkitä tähän kommenttiin: # Asioista en tietenkään päätä täällä Tykissä, mutta mielipiteeni sanon silti. Siis voisi olla ok-idea, tämä tälläinen, jos sitä käytettäisiin järkevästi jne. Kannatan kannatan kannatan!!!!!!! Psst, ite en tee mitää videoit, saati leffoi... Ehkä vielä joskus... |
skebaaKäyttäjä ![]() |
19.04.07 klo 14:23 - linkitä tähän kommenttiin: #
Joo, itekkään en mikään himo-väsääjä vielä todellakaan ole mutta kiinnostusta olisi ja on mulla jonkunlainen kässäri työn alla. |
YazakuKäyttäjä |
01.05.07 klo 12:21 - linkitä tähän kommenttiin: # En usko että tulisi menestymään, mutta voihan sitä kokeilla. Aika paljon omia elokuvia tekevät ihmiset, ovat semmoisilla nettisivuilla, joilla he voivat jakaa omat tuotokset, kaikelle kansalle esim. finfilms.net. |
PreacherKäyttäjä |
06.04.08 klo 21:53 - linkitä tähän kommenttiin: # Teen itse jonkin verran lyhyitä tuotoksia. Kyllä näille räpellyksille on omat sivustonsa, kuten Youtube. Pidetään tämä ihan oikeitten elokuvien foorumina. |
ArzibabaKäyttäjä |
18.08.08 klo 19:53 - linkitä tähän kommenttiin: #
Sama ja ideoita runsaasti. Näytteliöistä vaan on pulaa, mutta multa löytyy omat maskeeraus tsydeemitkin. Semmonen osa-alue olis kiva. |
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu