Töllötin... [TV]

Foorumin päävalikkoonTöllötin... [TV] › Heroes

Heroes

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu

Herman Tottooro

Käyttäjä
529 viestiä

30.01.08 klo 18:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

http://finnish.imdb.com/title/tt0813715/

Tuhansien vuosien ajan ihmiskunta on jakanut samat yleiset piirteet. Mutta nyt kaikki on muuttumassa. HEROES on saaga, joka kertoo ympäri maailmaa elävistä tavallisista ihmisistä jotka huomaavat omaavansa epätavallisia kykyjä.

MTV3 Keskiviikkoisin klo 21.00

Kuinkas moni on seurannut tätä sarjaa? Itse olen nyt nähnyt 9 jaksoa ja vaikuttaa mielenkiintoiselta. Vieläkin aika hämärää menoa, mutta joka jakson jälkeen selviää lisää juonesta. Suosikkihahmo on ehdottomasti Masi Okan näyttelemä sympaattinen japanilaisnörtti. 8)

The Wolf

Tähtääjä
2813 viestiä

30.01.08 klo 18:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juu ei, ei onnistunut herättämään muuta kuin luotaantyöntävän reaktion, joten ei ole kyllä tullut muutamaa (kokeilu)minuuttia enempää katsottua. Sama homma Paon kanssa. Ei uppoa enää nämä uudet amerikkalaiset ei-kaapelikanavasarjat.

KolmasMies

Käyttäjä
515 viestiä

30.01.08 klo 19:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meikäläisellä on sama homma kun The Wolfilla. Heroessin ja Paon lisäksi, ei ole Lost eikä 24 kolahtanut ja mitä niitä muita suosittuja amerikkalais sarjoja nyt pyöriikkään? Mitään en ole kuitenkaan jaksanut yhtä jaksoa enempää katsoa. Paitsi tietysti Simpsoneita, jota katsoo aina kun on aikaa ja sattuu avaamaan toosan oikeaan aikaan. Twin Peaks on ainut sarja jota olen seurannut uskollisesti.

EDIT: Nyt taisi kyllä poiketa vähän aiheesta...

Doc

Käyttäjä
839 viestiä

30.01.08 klo 19:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juu, ei hirveämmin kiinnosta tämä, vaikka noita Jenkkilän roskasarjoja tullutkin takavuosina aika paljon katseltua. Supersankariteema ei sytytä muutenkaan ja kaikenmaailman yliluonnollista skeidaa pitää nykyään tunkea joka paikkaan. LOST olisi voinut toimia ihan tavallisena Robinson Crusoe tyylisenä selviytymistarinana, mutta ei taas kaikenmualiman monsterit sun muut piti änkeä mukaan...

Nykyään ainoa sarja mitä oikeasti seuraan on House M.D. mikä lieneekin tämän hetkisistä sarjoista paras... kolmoskautta odotellessa. :)

El Wray

Käyttäjä
298 viestiä

30.01.08 klo 19:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yhden jaksonpuolikkaan katoin, mutta ei sytyttäny. Ja House tosiaan on ihan mahti sarja.

X-tyyppi

Tykittäjä
429 viestiä

30.01.08 klo 21:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei kyllä heroes iskeny ei pätkääkään. Sen sijaan jo mainittu House on katsomisen arvoinen ja jo parjattu Lost menee myös. Vuosikymmenen nerokkainta jenkkisarjakärkeä edustavat kuitenkin etsiväsarjat Monk ja Criminal Minds - FBI-tutkijat.

Tähtääjä
3577 viestiä

31.01.08 klo 09:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onhan tätä tullut seurattua. Ei oikein sytytä, mutta kyllähän tätä kasoo ennemmin kuin turpaansa ottaa. Hyvinkin kliseiset ja yksinpuoliset hahmot, eikä tarina oikein kehity mihinkään suuntaan. Varsinkin alussa oli melkoista junnaamista. Meininki on jo hieman parantunut, mutta kärsii kyllä pahasta ennalta-arvattavuudesta. Hahmojen väliset kytkökset eivät myöskään oikein toimi. Mutta ei tätä varmaan ensimmäistä kautta pidempään jaksa seurata.

Seba91

Käyttäjä
111 viestiä

31.01.08 klo 14:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse pidän ainakin ja olen katsonut kaikki jaksot mitä tähän asti on jenkeissä tullut.

micco

Käyttäjä
489 viestiä

31.01.08 klo 15:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oikein hyvä sarja minun mielestä. Kaikki maikkarilta tulleet jaksot olen katsonut.

notjack

Käyttäjä
1 viestiä

03.02.08 klo 11:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juup, joka ikisen jakson oon kahtonnu. Tosi hyvä sarja :)

Leivo

Käyttäjä
38 viestiä

07.02.08 klo 19:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei ehkä parhaita jenkki-sarjoja, mutta on nyt edetessään muuttunut alkua paremmaksi. Mielenkiinnolla odotan jatkoa, jospa mysteerit vähitellen alkaisivat selvitä.

Söpö

Ylläpitäjä
2149 viestiä

07.02.08 klo 20:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sarjakuvan ystävänä olen viehättynyt sarjan tyylistä. Onhan se aika muovinen tekele, mutta tieteishömppänsä ansiosta mukavampi kuin esim. jokin O.C. Jokainen jakso on ollut siis ihan pako nähdä ja on melko varmasti jatkossakin. :)

Rutanen

Käyttäjä
8 viestiä

19.03.08 klo 22:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olipa melkoinen antikliimaksi tuo lopetus. Ja mitä kakkoskaudesta oon lukenut niin aika paljon tullee sarjan taso laskemaan. :/

RanmaConan

Käyttäjä
5 viestiä

02.07.08 klo 17:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Millonka tämä toinen tuotantokausi olis alkamassa maikkarilta? Vai aikovatko edes näyttää sillä ensimmäistä ei kovin moni katsonut..

T-800

Käyttäjä
259 viestiä

28.09.08 klo 16:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Todella turha sarja... Ei näin.

Muumipappa

Käyttäjä
84 viestiä

07.10.08 klo 14:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse seurasin koko ensimmäisen kauden. Loppujaksot piti kyllä katsoa ihan hammasta purren. Homma alkoi menemään jo överiksi loppukaudella. Näyttelijätkin ovat vähän kaksijakoisia: jotkut osaavat näytellä jotkut taas eivät ollenkaan. Juonikin alkaa menemään itsensä toistamiseksi loppukaudesta. Aloitus ihan kiitettävää, tai no ainakin tarkalleen pari ensimmäistä jaksoa.

Toista kautta en kyllä varmasti ala seuraamaan. Katselu sai rajoittua ensimmäiseen kauteen. Säästänpä ainakin vähäisiä aivosolujani. :D

NitroPupu

Käyttäjä
180 viestiä

21.10.08 klo 14:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

tykkäsin ekasta kaudesta, toka kausi (katoin canal plussalta) oli ihan siedettävä. lkyllä piti aina palata katsomaan seuraava jakso. hyvä sarja, kolmatta kautta odottelen canalille :)

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu