Töllötin... [TV]
Foorumin päävalikkoon › Töllötin... [TV] › Serranon perhe
Serranon perhe
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu
John RamboKäyttäjä |
26.07.07 klo 15:24 - linkitä tähän kommenttiin: # Kuka muu kattoo? Sarjahan on kerännyt jo ennätykselliset 300 000 katsojaa arkiaamuisin. Itelläni ei lähde päivä käyntiin ellei näe aamun (eli 13.00) jaksoa. Diego-Fiti-Santiago-kolmikon toilailut pistävät aina naurattamaan. Oma suosikkihahmo on Antonio Moleron hauskasti näyttelemä Fiti, joka saa lounastauoilla tavernassa tyhmimmät ideat. On kovasti tehnyt mieli opetella espanjaa nyt kun on tätä katottu. Liputtaako kukaan muu Tykistä Serranojen puolesta? |
ScarfaceKäyttäjä |
26.07.07 klo 17:02 - linkitä tähän kommenttiin: # Niin typerä sarja, että tätä jostain syystä välillä jää katsomaan. Tosin kun katsoo liian pitkään alkaa pieni päänsärky kyteä takaraivossa. En kyllä muuten katso. |
JammarKäyttäjä |
26.07.07 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: # Töissä tulee töllättyä joka jakso, joskus uusintakin (työpaikalla tekemisen puutetta). Jotenkin niin typerä sarja, että laittaa aika usein naurattamaan (multikliseet ja jokainen kohtaus ennalta-arvattavissa), ja hahmot nyt ovat mitä ovat. Ärsyttävä sarja, johon olen kuitenkin valitettavasti koukussa. |
arskaYlläpitäjä |
27.07.07 klo 19:56 - linkitä tähän kommenttiin: # Yhdesti katoin lomalla. Heti meinasin jäädä koukkuun. Melkein aloin ajastaa seuraavan jakson että tietäisi miten homma jatkuu siitä mihin se jäi. En nauhoittanut (varmaan onneksi), tuleehan tuota leffojakin kateltua ihan tarpeeksi ja ne muutamat parhaat TV-sarjat. |
VasuriKäyttäjä |
09.09.07 klo 21:58 - linkitä tähän kommenttiin: # Minusta tää on ihan kiva ja hauska sarja. Itse en kyllä usein hoksannut/muistanut katsoa sitä, koska olin aina jossain menossa tai oli muuta tekemistä. Joo, se ukkokolmikko on tosi hauska, ja Fiti on kyllä paras niistä. Pitää taas muistaa yrittää katsoa jos kerran uusintana on. Taisi kyllä eilen ja tänään unohtua. |
mbayKäyttäjä |
19.07.08 klo 23:01 - linkitä tähän kommenttiin: # Koukussa valitettavasti olen, vaikka tätä inhoankin. Hahmot pahimpia stereotyyppeja, juonenkäänteet ala-arvoisia ja koko sarjan idea jotenkin nii typerän naiivi sekä samalla muka aikuismainen. |
kurkkuharjaKäyttäjä |
20.07.08 klo 19:21 - linkitä tähän kommenttiin: # Tähän sarjaan verrattuna miestenleffojen tähdet ovat näyttelijöiden eliittiä! Seurasin tätä roskaa aiemmin vakituisissa töissä käydessäni, jostain perverssistä syystä oli vain iltavuoroviikkoisin rentouttavaa herätä muutamaa tuntia ennen lähtöä, hakea kuppi kahvia sänkyyn ja naureskella vaivaantuneesti silmät puoliummessa sille, miten näin noloa tavaraa voidaan päästää edes läpi, saati vielä Suomeen asti rahdata. |
VasuriKäyttäjä |
20.07.08 klo 21:20 - linkitä tähän kommenttiin: # Mä taas oon kyllästynyt Serranoihin, ja vielä niin maan perusteellisesti. Meininki menee takuulla ihan pähkähulluksi loppua kohti, kaikkea kahelia tehdään. Parasta sarjassa kuitenkin on väärikkäsitykset. Joku tekee jotain hassua ja toinen heti pöljäilemässä. |
ApsolutistiKäyttäjä |
01.08.08 klo 20:18 - linkitä tähän kommenttiin: # ihan hyvältä ohjelmaltahan tuo vaikuttaa =) hyvät ja mukavat naurut saanu aikaan, tosin vähän ihmetyttää huhu puheet serranon mahtavsta lopusta, nimittäin kuulemma diego herää unesta ja kaikki on niinkuin ennen, ei parempaa ole keksineet??? Muuten ihan hyvä, huono vaan kun tuo Lucia meni nyt kuolemaan, Diego senkus mörröttää. ja sitten toi insesti homma ohjelmasa on aika mukaansa repästyä,siis ei voi ku miettiä niin, ei kukaan muu keksis tollasia ideoita ku espanjalaiset nuo ainaset sankarit Ps, Missä elokuvas tää lucian näyttelijä Belen Rueda näyttelee, tietääks joku? |
mbayKäyttäjä |
01.08.08 klo 20:32 - linkitä tähän kommenttiin: #
Eikö se ole Meri sisälläni - leffassa. Mainittu ainakin kerran sarjassakin tuo seikka.. |
kerpeleKäyttäjä |
01.08.08 klo 20:46 - linkitä tähän kommenttiin: #
IMDb tietää. [finnish.imdb.com] |
BJKäyttäjä |
01.08.08 klo 23:09 - linkitä tähän kommenttiin: # Sarja on kyllä alkanut kitkuttamaan uutta suuntaa kohti :päin persettä. |
X-tyyppiTykittäjä |
08.08.08 klo 09:10 - linkitä tähän kommenttiin: # ^Onko tämä luettavissa niin, että jos sarja olisi esim. brittiläinen/amerikkalainen/muuten englanniksi puhuttu, niin se olisi parempi? En voi olla kysymättä, mutta arvosteletko sarjoja/elokuvia useinkin niiden kielien pohjalta? Tarkoitus ei ole provosoida, mutta ihmetys kuitenkin heräsi. Ja itse Serranoa voi seurata, jos töllö sattuu aukeamaan sopivalla hetkellä ja jos ei ole muuta tekemistä. |
Nutipää pohjolastaKäyttäjä |
08.08.08 klo 12:33 - linkitä tähän kommenttiin: # Täytyypä meikäläisen tunnustaa, että jokainen jakso tähän mennessä on tultu katsottua. Miehuus ja uskottavuushan tässä helvetti soikoon tyystin katoaa, mutta täytyy sanoa että koukussa ollaan. Ostin jopa ensimmäisen tuotantokauden DVD boxinkin itselleni silloin kuin se myyntiin tuli. Niille jotka täällä ovat nillittäneet typeristä kliseistä ja stereotypioista voin sanoa, että sarja on tehty tarkoituksella sellaiseksi. Eniten pidän siitä suoranaisesta vittuilusta kaikenmaailman saippuaoopperoita ja ennen kaikkea jenkkien ajatusmaailmaa kohtaan. Myös sarjan hahmotkin ovat tarkoituksellisen ironisesti kirjoitettu stereotyyppisiksi, kiukkuisiksi ja mongertaviksi espanjalaisiksi. Serranoa katsellessa ei juurikaan tarvitse mitään ajatella, ja juuri siinä saattaakin olla se suurin syy siihen, että miksi sitä katson. Sarjan huumori iskee minuun ja sitä katsellessa vain yksinkertaisesti tulee hyvä mieli. Kyllä tämmöinen hupi viihde on aina välillä meikäläiselle oikein hyvää vaihtelua kaikien suolten levittely pätkien seassa. |
TumppimiesTähtääjä |
09.08.08 klo 11:36 - linkitä tähän kommenttiin: #
|
Nutipää pohjolastaKäyttäjä |
09.08.08 klo 11:54 - linkitä tähän kommenttiin: # Hoho! Meitä on moneen junaan. Täytyy kyllä taas vaihteeksi tunnustaa, että mietin useamman kuin pari kertaa, että kirjoitanko tähän topiciin yhtään mitään. Nyt olen kumminkin tullut kaapista ulos ja se tuntuu hyvältä. |
TumppimiesTähtääjä |
09.08.08 klo 12:18 - linkitä tähän kommenttiin: # Kyllähän minäkin sen verran pervo olen, että Salkkarit tulee katsottua melkein joka päivä. Näitä kesäuusintoja tosi en ole katsonut. |
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu