Ketonen & Myllyrinne

Foorumin päävalikkoonTöllötin... [TV] › Ketonen & Myllyrinne

27.09.06 klo 22:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämänniminen kotimainen komediasarja alkaa pyöriä 8.lokakuuta subilla ja mitä olen muutaman näytteen youtubesta tarkastanut, niin minuun ainakin tuntuu huumori uppoavan näin alkuunsa. Nippelinä, että tekijät ovat suuria Office/Ricky Gervais-faneja.

Koeaika [www.youtube.com]
Intersport [www.youtube.com]
Zorro [www.youtube.com]

esimies

28.09.06 klo 12:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

No joo, en jaksa uskoa että tuosta sarjasta mitään koko kansan kulttisuosikkia tulee. Repeilin kyllä tuossa Intersport-sketsissä, oli se sen verran tyly.

Mutta tuskinpa alan tätä seuraamaan. Ainakin noiden youtube-pätkien perusteella vaikutti just sellaiselta tyypilliseltä suomalaiselta sketsisarjalta, jollaisia mahtuu kymmenen tusinaan. Karkeaa huumoria eikä edes kovin oivaltavaa.

Thaiger

13.10.06 klo 21:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitä nyt sunnuntaina katsastin, niin vaikutti ihan hyvältä. Huumori on ainakin lähellä mun makua.

Einherjer

14.10.06 klo 12:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse en pitänyt tuosta viime sunnuntain jaksosta ollenkaan. Joku hyvä juttu oli, kuten se ravintolasketsi, mutta suurimmaksi osaksi aikamoista kuraa. Sketsit olivat ihan liian pitkitettyjä ja heti alussa arvaa mitä niiden lopussa tapahtuu. Tuota pitkittämisen tunnetta yritettiin hävittää sillä kymmenen sekunnin mittaisella kehnohkolla narkkarivitsillä, mutta eipä oikein omissa silmissäni vauhdittanut koko hommaa. Toisaalta jos nyt miettii, niin ei sentään oltu ihan muista vastaavista suomalaisista sarjoista matkittua juttua, että omaperäisyydestä voi nyt sentään jonkun plussan antaa.

Squiddy

23.10.06 klo 19:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

"Siis hei, ei oo siistii vetää lehmää naulapyssyllä feissiin" Hyvä sketsisarja, aivan loistavaa huumoria! :lol:

23.10.06 klo 21:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä mä pidän. Omanlainen sketsisarja joka ei alennu pöllimään vanhoilta suuruuksilta kuten Studio Julmahuvi, Kummeli ja Vintiöt.

"Onko täällä Naisia!?"

OneNiceUser
2016 viestiä

25.10.06 klo 06:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Erittäin hauskoja sketsejä. Hieno sarja. Kiitokset tästä pläjäyksestä! :wink:

Lamourhaaja

25.10.06 klo 22:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joudun näkyjään olemaan nyt altavastaaja, mutta ei oikeastaan kovin hauska sarja ole nyt kyseessä. Ketonen ja Myllyrinne sisältää joitakin mainioita vitsejä ja pidän sen rauhallisesta tahdista, mutta jotkut sketsit vain kestävät liian pitkään tai ovat vanhoja ideoita kierrättäviä, eivätkä kovin omaperäisiä. Näyttelijät ovat tosin hyviä, mikä tekee muutamista keskinkertaisista ideoista parempia kuin oikeasti ovatkaan, onneksi, koska muuten sarjalla ei olisi mitään tarjottavaa.

bob

27.10.06 klo 18:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen katsellut ja pidän, luomuteurastaja-sketsi on mahtavuutta.

Squiddy

28.10.06 klo 21:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

"Sinun 6 kuukauden koeaikasi on nyt päättynyt ja se ohjelma on valmis... Nyt setä alkaa käärimään sillä fyffee, joten nyt, painu Pasi vittuun täältä ennenku mä vedän sua kunnolla turpaan.... Mene ku vielä omin jaloin pääset.... ja jollet sinä Pasi ala pian juosta nii minäpä ammun sinua remingtonilla selkään"

Tossa kohtaa sai taas revetä aika loistokkaasti :lol: :lol: Youtubesta löytyy useampi sketsi.

29.10.06 klo 00:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Myrkkymetsä niin, täällä pelottavat täällä, myrkkykäärmeet kulkee jaloissa ja myrkkytiikerit raatelee ja myrkkyapinat lentää puissa.

Hitto mä oon kattonu ton ainakin kymmenen kertaa ja repeän aina. Sketsin voi katsoa Tästä [www.youtube.com]

Schwarzenegger

29.10.06 klo 20:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Netistä olen muutamia sketsejä kattellut eikä ollenkaan huono näytä olevan, Naistenmiehet, Intersport, zorro ja myrkkysieniä ovat ihan hyviä sketsejä.

05.01.08 klo 17:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

20.1.2008. Alkaa uudet jaksot. Aika kärsimättömänä odotan minkälaista materiaalia on tulossa, voidaanko loistava 1. kausi ylittää ? Niin ja 2. kaudella ei ole ollenkaan tuttuja hahmoja, joka on loistava ratkaisu.

Kellopeli

08.01.08 klo 18:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Loistavuutta! Suvereenisti parasta suomalaista (Pasilan ohella).

Terapeutilla-sketsi on pakko näyttää jokaiselle kaverille, joka ei ole sitä vielä nähnyt! "Siinä on mursu joka on sivelty rahkalla, se kirjoittaa runoa" :lol:
Myös katkeroitunut matikan opettaja on aivan hillitön!

Kaikenkaikkiaan omalaatuista ja ainakin minuun helvetin hyvin uppoavaa juttua. Tosin on muutamia luvattoman heikkojakin sketsejä, mutta missäpä sarjassa niitä ei olisi ?

Innolla odotan 2. kautta!

micco

08.01.08 klo 19:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Myös muutama kakkos kauden sketsi löytyy YouTubesta subin toimesta:

Grass

03.02.08 klo 12:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ykköskaudesta pidin, kakkoskauden alkujaksot ei ole vakuuttaneet kyllä vielä aivan täysin, vaikka hyviä helmiä on muutama ollut jo :) mutta ihan kelpo sketsisarja kyllä.

Yazaku

03.02.08 klo 17:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kokous sketsi, oli ainoa toimiva mitä olen nähnyt, muuten ihan karmeata kuraa.

Tonos

27.03.08 klo 10:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

1 kausi oli todella hauska ja ne jaksot jaksaa vieläkin naurattaa, mutta 2 kausi on pelkkää roskaa.

Graffit

06.04.08 klo 21:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä 2 kaudellakin vielä oli hyviä sketsejä, mutta oli siinä niin paljon enenmän kuraakin kuin ensinmäisessä.

Manige

28.05.08 klo 15:42 - linkitä tähän kommenttiin: #