Teku... [Tekniset kuviot]

Foorumin päävalikkoonTeku... [Tekniset kuviot] › Kotiteatteripakettien kaiutinmahdollisuudet

Kotiteatteripakettien kaiutinmahdollisuudet

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu

ajarvinen

Käyttäjä
1 viestiä

20.10.07 klo 18:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Heip.Olisi aika vaihtaa vuonna -95 ostettu Dolby Surround-vahvistin uuteen.Halpispaketti saa nyt tähän hätään kelvata.Onko ketään esim.Philips HTS3300 omistajaa,joka tietäisi vastausta seuraavaan:
Voiko vahvistimeen liittää toiset kaiuttimet?Jossain mainittiin että ei,koska philipsillä on jokin epätavallinen kaiutinformaatti.Mahdettiinko tarkoittaa ihan fyysistä liitäntää vai jotain "sähköistä"estettä?Jos ensinmainitusta kyse,niin ei ongelmaa,koska ainahan voi pätkäistä johdot ja liittää vanhat kaiuttimet philipsin johdontynkien perään.

Toisaalta olen lukenut että joissain pakettilaitteissa tosiaan osa elektroniikasta voi olla kiinteästi kaiuttimissa,mikä estää kaiuttimien vaihdon toisiin.Vai tarkoittaakohan tuo vain subbaria?

Toinen kiinnostava halpispaketti on Panasonic sc-pt150.Mitenkähän sen laadun ja kaiutinkytkentöjen kanssa?Ylipäätään olisin kiitollinen tiedosta,mihin pakettiin voi vaihtaa kajarit jos joku on niin tehnyt.Kyseessä siis tämä halvin hintaluokka (max.200e).

Philips on saanut erinomaisia asrvosteluja,joten sääli jos homma tyssää kaiutinongelmaan.Panasonicista ei löytynyt arvioita.

Kustaa

Ylläpitäjä
1871 viestiä

02.11.07 klo 14:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Philips on mulle ollu aina enemmän sellainen vatkain ja kahvinkeitin osaston edustaja joten kääntyisin kyllä Panasonicin puoleen.

Ainakin noin pikakatsastuksella voi kajaritkin vaihtaa, tosin tuossa halpisluokassa ei kannata/voi kovin vaativaksi heittäytyä ominaisuuksien suhteen. Itse heittäisin reilusti enemmän massia kehiin ja satsaisin hieman laadukkaampaan kokonaisuuteen.

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu