Pelittääkö?
Foorumin päävalikkoon › Pelittääkö? › Wormsit
Wormsit
Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu
VilleTähtääjä |
09.08.04 klo 09:00 - linkitä tähän kommenttiin: # Oletteko pelanneet näitä suosittuja Worms-pelejä. Kyseessähän on matojen sotailusta. Niissä voi lahdata matoja toinen toistaan mielikuvituksemmisilla tavoilla. Itse olen pelannut useitta Woms-pelejä ja suosikkejani ovat Worms 3 ja 4. Mitkä ovat teidän suosikkit ja mitä pidätte niistä? Mielestäni ne ovat hauskeimpia pelejä. |
KebottajaKäyttäjä |
09.08.04 klo 13:18 - linkitä tähän kommenttiin: #
Hyvin sanottu! |
Low RiderKäyttäjä ![]() |
09.08.04 klo 15:39 - linkitä tähän kommenttiin: # Ensimmäistä tuli tahkottua silloin joskus ihan urakalla. Worms 3D on ihan mukava, mutta mielestäni vähän keskeneräisenä julkaistu. Siitä olisi voinut saada helposti paljon paremmankin |
MigeloKäyttäjä |
09.08.04 klo 15:40 - linkitä tähän kommenttiin: # Mä en oo koskaan ymmärtäny mitä hauskaa Worms peleissä on. Joskus jotain osaa pelailin ja se jäi noin 15 minuuttiin. Kiitos ei. |
AcediaKäyttäjä ![]() |
09.08.04 klo 15:47 - linkitä tähän kommenttiin: # Enpä minäkään ole tämän pelin päälle ymmärtänyt. Melko tylsä ja vaikea peli päästä sisään. Tajuan kyllä miten peli etenee ja mitä siinä voi tehdä ym. mutta jotenkin tuntuu, että ei tätä jaksaisi kauan pelata. |
Hush-hushKäyttäjä |
09.08.04 klo 16:38 - linkitä tähän kommenttiin: # Ensimmäistä ja toista on pelattu aika paljon, loistopelejähän ne molemmat ovat ja monet hyvät pelihetket niiden parissa on vietetty. Myös tämä Worms 3D on ihan kelpo peli, mutta ei siitä silti mitenkään hirveästi jaksa innostua. Kaveriseura on aika välttämätön näihin peleihin. |
arskaYlläpitäjä |
09.08.04 klo 17:39 - linkitä tähän kommenttiin: # Paljon on tullut näistä madoista kuultua positiivista. Tuli kokeiltua joskus vähän tuota 3D Wormsia ja oli kyllä jotenkin ärsyttävä ohjaus... |
whaitKäyttäjä |
09.08.04 klo 18:17 - linkitä tähän kommenttiin: # Wormssit on aina ollut lähellä sydäntä. Pienenä poikana taottiin kaverin luona aika urakalla ykköstä+lisäosaa. Nykyään hyllystä löytyy Worms World Party jonka nappasin mukaan Ale-laarista pari vuotta sitten. 3D:tä olen demona kokeillut, enpä väittäisi että Worms-sarja tarvitsi tuota kolmatta ulottuvuutta niin pahasti. Ei se huonolta kuitenkaan vaikuttanut. Ei kyllä voi ymmärtää miten Team 17 kehtasi tehdä 3(!) Wormssia samalla moottorilla: Worms 2, Worms Armageddon ja Worms World Party. Eroja ei ole edes lisäosan verran keskenään ja graafisesti pelit ovat identtisiä. Nuh, päteviä peleja ovat silti. |
Raato-ATykittäjä |
09.08.04 klo 18:58 - linkitä tähän kommenttiin: # Worms 2 on kovin nostalginen juttu täälläkin. |
Siperia JonesKäyttäjä |
09.08.04 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: # Kyllä Wormssit ihan hauskija, mutta aika puuduttavia pikemmän päälle (mikä peli nyt ei olisi, jos quake2 ja 3 jätetään pois laskuista). Worms 2 on nostalgiaa ja Armageddonia on tullut pelailtua useaankin otteeseen. Worm ykkönen on mielestäni h-u-o-n-o ja uudempiin en ole edes koskenut. |
ThokeTykittäjä |
10.08.04 klo 00:14 - linkitä tähän kommenttiin: # Ensimmäisttä ja toistaa osaa on tultu näpräiltyä. Kun olin pikkuinen pelasin ykköstä ja se oli täyttä rautaa, mutta kun kokeilin sitä taas muutama vuosi sitten, niin grafiikka oli semmoista kökköä, ettei jaksanut innostaa. Kakkonen puolestansa on paljon kovempi nostalgiapamaus, joka on jopa kestänyt hyvin aikaakin. Myöhemmät osat eivät ole innostaneet, vaikka pikkuveli yritti tutustuttaa minua 3D:hen, mutta siinä ei ollut sitä kakkosen tunnetta ollenkaan mukana. 2 tuo hymyn aina huulille. |
OneNiceUserKäyttäjä |
14.08.04 klo 13:46 - linkitä tähän kommenttiin: # Totta himskutissa oon pelannu Worsseja! Ne o just hyvii. |
SteambullKäyttäjä |
14.08.04 klo 18:27 - linkitä tähän kommenttiin: # Viimeksi tänään, onhan ne nyt loistavia! |
FaithKäyttäjä |
14.08.04 klo 21:26 - linkitä tähän kommenttiin: # Olen pelannut osia 1,2,worms armageddom ja kaverillani hetken aikaa 3D:tä.Kyllähän nuo kaikki hyviä pelejä ovat,mutta 2 on paras mielestäni.Näitä pelejä on erityisen hauskaa pelata kavereiden kanssa. |
ScuzzballKäyttäjä |
14.08.04 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: # Yksinpelinä ihan tylsiä. Mutta moninpelinä (hotseattina, eli samalla koneella) ihan megahauskaa. Parhaat sessiot on sellasia 3-4 pelaajan matseja. Ja paras wormsi on tietysti worms 2 tai armageddon, nuo uudet 3D viritykset on ihan roskaa. |
SteambullKäyttäjä |
16.08.04 klo 08:05 - linkitä tähän kommenttiin: # Joo kavereiden kanssa tottakai. Pidimme pari vuotta sitten minun ehdotuksestani Worms-turnauksen, arvottiin parit, kaikki laittoi pari euroa pottiin ja oli karsintaa jne. |
OneNiceUserKäyttäjä |
17.08.04 klo 10:27 - linkitä tähän kommenttiin: #
Mun mielest myös se 3D-versio o ihan kauhian huono. Ne vanhemmat on paljon parempii. Niin ja tosiaan, yksinpelinä ne on aika helkutin tylsiä, mutta moninpelinä hauskoja ja mukavaa ajanvietettä.. vaikka ei niitä montaa tuntia jaksa peräkkäin pelata. Noh, ei ainakaa yleensä |
Rollo TomasiKäyttäjä |
16.12.04 klo 15:59 - linkitä tähän kommenttiin: # Kyllä wormsia on tullut pelattua. Parhaat on 2 ja 3. Minusta wormsit on eniten äly- ja strategia pelejä, kuin mitään muita. Hauskaa (mustaa)huumoria täynnä. |
gggolemKäyttäjä ![]() |
16.12.04 klo 17:58 - linkitä tähän kommenttiin: # Mua lähinnä itkettää koko peli. Joskus pienenä lapsena pelattiin kaverin kanssa ihan innolla. |
JurpoTähtääjä |
17.12.04 klo 09:12 - linkitä tähän kommenttiin: # Worms on sellainen peli, että samalla koneella pelatessa (oikein tässä tapauksessa) niin yksinkertainen peli on äärimmäisen addiktiivinen. Erityisesti silloin, kun kaikki ovat yhtä hyviä pelaajia. Nettipeli ei oikein istu Wormsiin. Ei voi kuulla kanssapelaajien naurumekkalaa, kirouksia ja kostovaloja. Erittäin tuplahauskaa oluen kera nautittuna. |
Edellinen sivu | 1 2 | Seuraava sivu

Kyllähän niin Wormsseja on tullut pelailtua, mutta ei ne enään oikeen jaksa innostaa. Tosin uusi Worms 3D oli ihastuttava uutus! Parhaiten sarjan peleistä mieleen on jäänyt osa 2.
.