Pelittääkö?

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Beyond Good & Evil (PC)

Beyond Good & Evil (PC)

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu

Gerba

Käyttäjä
654 viestiä

31.07.04 klo 16:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko muut törmänneet ko. peliin? Hirveästi ei ole näkynyt juttua pelistä, mutta itseni yllätti hyvin positiivisesti. Harvemmin tulee edes pelejä pelailtua, mutta tämä tuli melkein putkeen pelattua läpi.

DonJulzu

Käyttäjä
269 viestiä

10.01.05 klo 15:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse ostin PS2:lle ko. pelin, ja täytyy kyllä sanoa, että MGS:n rinnalla parhaita hiippailupelejä. Suosittelen varsinkin Splinter Cellin ja MGS:n ystäville, ja muillekin, jotka ovat kiinostuneet ko. aihepiiristä.

minna

Käyttäjä
827 viestiä

21.10.05 klo 22:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tykkään kans. Se on mulla Pleikka kakkosella. Oon ihan alkukuopissa vasta, ei oo ollu aikaa omistautua peleille. Lukeutuu silti suosikkeihini, on se vaan niin mahtava. Erottuu edukseen tyylinsä puolesta, ja hahmot ovat hienoja. Toiminta ja tarina yhdistetty upeasti.

SpaceCadet1

Käyttäjä
3044 viestiä

01.11.05 klo 19:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täytynee jossakin vaiheessa jemmata peli, ottaen huomioon että kyseessä taitaa olla varsin korkealla rankattu 3D-puzzlepeli á la Ubisoft, joka on hyvää vauhtia kirimässä suosikkipelitalokseni Black Islen rinnalle. Free Record Shopista taisi PC-versio löytyä oikein alennettuun sopuhintaan.

Seba91

Käyttäjä
111 viestiä

29.12.05 klo 01:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuo on todella hyvä peli! Pelasin melkein läpi, mukavat hahmot ja maailma siinä.

minna

Käyttäjä
827 viestiä

29.12.05 klo 20:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen jumissa kyseisessä pelissä. Pelaan PS2-versiota. Olen kohdassa, jossa jätän Double H:n yksin jonnekin ja lähden eliminoimaan tai harhauttamaan pahiksia. Ensin pudotan yhden tyypin rotkoon, sitten kyykistelen ja hiippailen muutaman tyypin ohi ja sen jälkeen pääsenkin paikkaan, jossa mun on hajotettava pari robottia. Tästä paikasta en pääse minnekään. En löydä mistään tallennuspistettä enkä keksi mitään järkevää tekemistä. Minnekään uuteen paikkaan en pääse. Juoksen ympyrää ja olen loukussa. Voisiko joku hyvämuistinen avittaa mua? Mitä mun tulee tehdä?

Seba91

Käyttäjä
111 viestiä

29.12.05 klo 22:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

No mikäs on kentän nimi? Helpottaisi muistamista.. Voit tietenkin hakea guuggelista hakusanalla: beyond good and evil Walkthrough.
MUTTA saattaa käydä niin että tuijotat kokoajan sitä ohjetta ja etenet sen mukaan =
peli pilalla....

minna

Käyttäjä
827 viestiä

30.12.05 klo 14:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Seba91 kirjoitti:

No mikäs on kentän nimi? Helpottaisi muistamista.. Voit tietenkin hakea guuggelista hakusanalla: beyond good and evil Walkthrough.
MUTTA saattaa käydä niin että tuijotat kokoajan sitä ohjetta ja etenet sen mukaan =
peli pilalla....

Aivan. No mutta kiitos. En nyt muista sen kentän nimeä. Ilmoitan siitä, kunhan ensin pelaan sitä taas.

minna

Käyttäjä
827 viestiä

04.01.06 klo 12:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Niin eli olen siellä tehtaassa ja North Wingissä eli pohjoissiivessä. Auttaako Seba? :)

Seba91

Käyttäjä
111 viestiä

04.01.06 klo 19:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Poimin tämän osan läpipeluu ohjeesta, ettei sinun tarvitse etsiä ohjetta, usein käy niin että kun on etsinyt ohjeen niin pelaa sen kanssa läpi. Minulle on käynyt niin muutaman kerran :wink: :

Save on the right and head left and walk along the pipes. Shoot a disk at
the switch across the guard to get the platform to you. Hit the switch again
and roll and crouch to get pass the electric beams. In the next area it's
heavily guarded so hide behind the structure on the right and wait til it's
safe to pass. Hide under the fog. You have to hide behind the second guard
then when the third is looking away move on to the next area. The next part
here you have to kick the box then run over to get the fuse pass the beams.
Put the fuse in and get to the next area. Here hit the robots into each
electric beam. Go left into the hole for a PA 1 and boost. Kill the guards
and avoid the search light. Head back. Head right to get a pearl. Kill the
mines on the floor and go through.

minna

Käyttäjä
827 viestiä

04.01.06 klo 20:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Kiitos! Sä olet suloinen. Minkäs ikäinen olit? :lol: Ei tarvitse vastata. Muistan kyllä, että olet 14-vuotias. Kunhan vitsailin. :wink:

EDIT: Hei hei hei, mähän olen mennyt tuon kohdan jo! Tasan tuon jälkeen en osaa tehdä muuta kuin tuhota ne ihmerobotit. Autatko taas? :mrgreen: Anteeksi tämä vaiva.

Seba91

Käyttäjä
111 viestiä

04.01.06 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

North Wing cont.
----------------
Now you can shoot disk at the guards from the hole. Kill the 4 and head to
the left. Head to the door on the right. On the left theres a save machine
and some materia. Push the crate to uncover a hole on the wall. Crouch in
and kill the mines on the floor then get back. Now kick the box next to the
blue beams and quickly crouch into the hole and grab the fuse. Now get back
to the other side of the hole and head left to the elevator. The next area
is guarded so crouch along the bricks and get to the door behind the guard.
Walk up the ramp without touching the mines. Grab the stuff and get back down
the ramp and head to the other door. Crouch along side the brick til you see
a switch over there. Shoot it and the platform will move to you. When the guard
is looking away get on the platform and shoot the switch again. Crouch to avoid
the electric beam. Kill the guard and move ahead. More guards here you can fight
them or just hide and get over. Put the fuse in the box and crouch in. You'll
meet up with Double H here, also theres a save machine. Now head to Central Hall.

minna

Käyttäjä
827 viestiä

04.01.06 klo 20:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Kiitos, kiitos. Olet oikeasti suloinen. :wink: Toivottavasti tuosta on myös apua. Voi olla, että olen vaan yksinkertaisesti niin huono pelaaja, ettei tule kesää...

SpaceCadet1

Käyttäjä
3044 viestiä

27.01.06 klo 14:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jeejee, tuli lopultakin ostetttu kyseinen peli Free Record Shopin alelaarista. Ylimaallisten kehujen siivittämänä odottelen kovan kaliiberin pelikokemusta; jo vänäkkä installointimusiikki vihjailee jostakin tavallista merkittävämmästä väännöksestä :P

SpaceCadet1

Käyttäjä
3044 viestiä

03.02.06 klo 17:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Whoawhoawhoawhoa. Perhana kun Ubisoft tietää täsmälleen mistä naruista vetää; Beyond Good & Evil on liki yhtä täydellinen pelikokemus kuin saman pelitalon Prince of Persia-trilogia. Yksinkertainen point&click-taistelusysteemi on saumaton ja näyttävä, puzzlet Rayman-pelisarjan vertaisia aivosoluhaastajia, ja tunnelma on nerokkaasti rustatun kässärin myötä liki elokuvamaisen jouheva ja yllätyksellinen. Kyseessähän oli Ubisoftin ensimmäinen peli, jossa hyödynnettiin polygoneja vilisevää ja hienoja cinematic-efektejä mahdollistavaa (päähahmon mukaan nimettyä) Jade-moottoria, ja tulos on niin hyvä PC-käännöksessäkin, että oksat pois jopa 3 vuoden jälkeen julkaisusta! Ranskalainen sarjakuvamaisuus tulee hyvin esille mielikuvituksellisten NPC-hahmojen (sikaihminen Pey'j sekä Schumacher-leualla varustettu agentti Double-H :D ) ja maalauksellisilla maisemillaan; henkeäsalpaavin kohtaus koko pelissä taisi olla ensimmäinen taianomainen kohtaaminen jättivalaan kanssa avomerellä. Tekemistä riittää kuin uusissaGTA-peleissä konsanaan; Hyllis-planeetan eläimiä voi ikuistaa kameraan vastineeksi rahasta, voi osallistua hurjiin hovercraft-kisoihin, tehdä näppärillä pulmilla höystettyjä missioneja, metsätellä arvokkaita helmiä, ostaa ja lisävarustella aluksia, tai vaikkapa pelailla pöytäkiekkoa ihmishaikalaa vastaan. Kapinallinen valokuvaaja Jade on sympaattisimpia pelihahmoja koskaan, ja melkein ainoastaan hänen tarinansa kannalta toivosi, että peli tulee joskus näkemään uuden sukupolvien konsoleilla (ja sitä myötä PC-käännoöksenä) täysin oikeutetun jatko-osan. Ongelmaksi pelille taisi Prince of Persia: Sands of Timen tavoin koitua huono myyntimenestys hulppeista arvosteluista huolimatta; massa ei yksinkertaisesti ole kiinnostunut originaaleja ideoita tarjoavista omaa polkua kulkevista avant-garde-peleistä, oli ne sitten sisällöltään kuinka mullistavia :( Erikoismaininnan BG&E ansaitsee atmosfääriä nostattavasta soundtrackistään (courtesy of Christophe Heral), sekä vahvasta yhteiskuntakritiikistään, erityisesti massamedian vaikutuksesta ihmisten mentaliteettiin. Välillä riemastuttava, välillä surullinen, välillä hiuksianostattava, välillä pahaenteinen, välillä täysin odottamaton; kokemisen arvoinen peli, joka on jälleen kerran osoitus kyseisen ranskalaispelitalon kadehdittavasta ammattitaidosta 8) Propaganda!

Free Record Shopista PC-versio irtoaa siis vaivaisella 7 egellä, joka on tällaisesta ajattomasta klassikosta (tulee vielä olemaan uskokaa pois) rikollisen halpaa :twisted:

wisec

Käyttäjä
51 viestiä

12.02.07 klo 13:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Loistopeli. Ostin pelin Cubelle. Olen pari kertaa pelannut pelin läpi, todella hyvin tehty peli, tarina/juoni ja henkilöhahmot mielenkiintoisia.

SpaceCadet1

Käyttäjä
3044 viestiä

21.02.07 klo 13:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo pelille tosiaan kaipaisi kipeästi jatko-osaa - toivotaan että luoja Michel Ancel ehtii suosittujen Rayman-pelien välissä laatia sellaisen.

Nalie

Käyttäjä
1 viestiä

04.05.08 klo 18:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen aivan pelin lopussa missä kolmisilmäinen örkkiäinen hyökkäilee eri suunnista. Ongelmana on etten ehdi ladata sauvaa örkin ollessa jaden yläpuolella. Ja kun en ehdi koko sarja alkaa alusta.. Mitä voin tehdä?

Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu