Pleikkari 1:sen muistettavimmat pelit

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Pleikkari 1:sen muistettavimmat pelit

Moviemaster

31.08.03 klo 11:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

topicin aihe olis tässä kerro muille pleikkari ykkösen muistettavimmista peleistä tai niistä jotka ovat olleet loistava peli elämys sinulle

omalla listalla:
pleikkari ykkösen muistettavimmat pelit tomb raider, resident evil ykkönen ja tietenkin metal gear solid 1.
näitä pelejä tuli pelattua aamusta iltaan sillon kultaisella 90 luvulla

listasta saattaa puuttua joitain pelejä mutta täydentäkää

Anselmi

31.08.03 klo 14:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

No ehdottomasti Final Fantasy VIII ja IX! Myös Medal of Honor sarja oli pleikkarin ehdottomia ykköstuotantoja.

31.08.03 klo 19:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Harvest moon: Back to nature. Semmone pienen budjetin japanilaispeli jossa rakennettiin omaa maatilaa. Aika hauska, vaikka idea kieltämättä aika gurko. ja tietysti Mohit ja Mgst.

Juhani Sementti

31.08.03 klo 19:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joka ikinen Crash Bandicoot-peli. Mulla on 2 ja 3. Kolmosen olen pelannut jopa 100% läpi. Nyt vain aika keskittyy enemmän koneen räpläämiseen.

Kapa

31.08.03 klo 19:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Resident Evil,Driver(kummatkin),Medal Of Honorit,MGS niin ja Gran Turismo oli mahtava myös.

Kaiser

31.08.03 klo 22:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Final Fantasy VII, VIII & IX
- Pleikkarin FF-trilogia edustaa konsolin parhaita roolipelejä. Nämä pelit ovat elämyksiä, joiden kokeminen on jotain ainutlaatuista 8)

Metal Gear Solid
- Pleikkarin paras toiminta/vakoilu/hiiviskelypeli, todellinen klassikko. Solid Snake on varmasti karismaattisimpia pelisankareita koskaan.

Silent Hill
- Konamin kauhuklassikko, joka pelottaa aivan oikeasti. Mysteerinen juoni ei päästä otteestaan kuin vasta lopussa, jos silloinkaan. "The fear of blood tends to create fear for the flesh."

Resident Evil 2
- Kauhuräiskintäpelien aatelia. Mitään oikeaa kauhua tästä on turha hakea, mutta zombien räjäytteleminen kappaleiksi kranaatinheittimellä on yllättävän hauskaa puuhaa. Juoni on myös hyvä ja muutenkin tämä on paljon parempi kuin ensimmäinen Ressa.

Tomb Raider
Laran ensimmäinen seikkailu on pirun hyvä. Pelissä viehätti aikoinaan hyvä juoni, sekä erilaiset ja hyvin suunnitellut kentät. Ja tietysti myös se naispuolinen sankaritar ;)

01.09.03 klo 17:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Medal Of Honor.

04.09.03 klo 21:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä keskityn eniten tollasiin tasohyppelyihin. Tarpeeksi yksinkertaista hommaa minulle. Siispä ikimuistoisemmat pelithän ovat kolme ensimmäistä ja ainutta oikeaa Crash Bandicootia (ei Crah Bash tai CTR). On itselläni ne kaikki omana. Myös ensimmäine Rayman oli mahtava kokemus. Kakkonen oli jo vähän huonompi.

Faith

20.09.03 klo 12:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Final Fantasy VII-IX
-Pelihistorian parhaimpia pelejä

-Mukavaa hiiviskelyä

Criiticco

08.10.03 klo 18:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pleikkarille on monia hyviäpelejä, mutta ehdoton hitti on upea svedupeli Kula World. Parempaa peliä (pleikkarille) saa vieläkin hakea.

Cuomi

08.10.03 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Medal of honor
Tämä on siis jo klassikko. Kun oli menny pelin läpi niin oli perhanan hauskaa räiskiä aseilla joissa oli muistaakseni nelinkertainen tulinopeus :D Ja ne sakemannit jotka yrittävät viimeiseen asti ja potkivat kranaatteja parhaimmassa tapauksessa suoraan seinästä takaisin itseensä :lol:

Resident evil 1-3
Nämäkin on jo klassikkoja. Mukavan tunnelmallisia kauhuseikailua ja zombien lahtaamista.

lintu^

14.11.03 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

resident evil nemesis

Heikunkeiku

14.11.03 klo 23:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Final Fantasy, Gran Turismo ja Metal Gear Solid... Tässä ne kaikki helmet taisi olla :?

OneNiceUser
2016 viestiä

15.11.03 klo 14:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Heikunkeiku kirjoitti:

Mä myös pidin noista peleistä, sillon kun mul oli PS1. Hyviä pelejä. Varsinkin Gran Turismo oli hyvä pleikkarilla. Saako Gran Turismon PC:hen?

Sepa^

16.11.03 klo 21:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla ei oo pleikkaria ollu, mutta näin nykyisenä mgs fanina ei ole epäselvyyttä että se on Metal Gear Solid. Gran Turismot tulevat seuraavina

Zorge

17.11.03 klo 10:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Final Fantasy IX ja Gran Turismot.
Raymanitkin oli joskus pienempänä ihan tykkejä :P

Haxu

Crash Bandicoot.
Driver.

Low Rider

17.02.04 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Driver 1&2 mun mielestä ja tietenkin Grand Theft Auto,Final Fantasy 7,Metal Gear Solid (ahh...loistava peli oli kun pelasi ekaa kertaa...surullisen kuuluisa vain ja ainoastaan lyhyydestä :cry: )
PS:kaikki löytyy hyllystä.
Tosin ei enää konetta,millä pelata :lol:

OneNiceUser
2016 viestiä

18.02.04 klo 09:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gran Turismo
Grand Theft Auto
Driver

Noi on ehdottomasti PS1:sen parhaat pelit!

Low Rider kirjoitti:

Tosin ei enää konetta,millä pelata :lol:

Sama juttu mullakin. Play Station on myyty aikoja sitten.