Mitäs on odotuksessa?

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Mitäs on odotuksessa?

HorrorFreak

03.08.10 klo 01:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

No keksinpä tässä vieläkin yhden ketjun täydentämään pelikeskustelua... yllätyin suuresti, kun en löytänyt tällaista topikkia lainkaan. Eli tänne vaan kertomaan, mitä pelejä odotat tällä hetkellä eniten. Ja kertookaa ihmeessä, jos tällainen topikki on jo olemassa enkä vain väsyneillä silmilläni sitä bongannut.

Itse odotan yhtä peliä kuin kuuta nousevaa, ja tämä pelihän on Mafia II. Trailereiden ja muun ennakkomateriaalin perusteella olisi luvassa toimivaa gansterimenoa, ehkä enemmänkin. Kaikkien aikojen mafiapelin odotuksethan tämä on hypetyksessä saanut... en yllätyisi, vaikka tämä tulisi sitä olemaankin. Ykkösosan lisäksi oikeasti hyvien mafiapelien määrän laskemiseen luultavasti tarvita edes yhden käden sormia. Mafia II vaikuttaa kuitenkin erittäin lupaavalta, toiminta näyttäisi olevaan sujuvaa, ulkokuoressa ei juuri valittamista ja juonikin kuin gangsteridraamoista ikään. Tuleeko tämä olemaan rikospelien Kummisetä? Se selviää jo (tai vasta) muutaman viikon päästä.

E3-messujen tarjonnasta juuri lueskelin, eikä Mafia kakkosen lisäksi löytynyt oikeastaan mitään, mikä olisi minua niin suunnattoman suuresti kiinnostanut. Odotan kuitenkin mielenkiinnolla, onnistutaanko mainiosta LittleBigPlanetista tekemään onnistunutta jatko-osaa vai tuleeko kakkonen olemaan vain vanhan kierrätystä.

Ja totta kai odotuksessa on myös suosikkiseikkailupelisarjani kolmas osa, nimittäin Uncharted 3. Pelistä ei ole julkaistu vielä mitään tarkempaa tietoa, mutta kyllä se sieltä joskus tulee... :D

T-800

09.08.10 klo 13:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämmöinenkin topikki ja pakko tänne on tulla hehkuttamaan.

Mafia 2 odottelen kuin kuuta nousevaa. Demo tulee huomenna ja peli 28 päivä muistaakseni. Itse haluan päästä kunnon rikollis pelin ääreen pitkästä aikaa ja kun Red Dead Redempiton ei ole tullut vielä PC:lle, niin tämä kyllä kelpaa. Pidin ekasta Mafiasta ja tämä uusi vaikuttaa jumalallisen hyvältä! Grafiikka, toiminta ja tarina.

Crysis 2:sta taidan vähän odottaa, sillä pääsee vittuilemaan niille jotka sen konsolille osti ja itse saan pistää asetukset Very High:lle. (Tosin jos tehot antaa myöten) konsoleilla peli pyörii ekan Crysiksen Medium asetuksilla ja hieman on High:in saatu sekaan. Oli miten oli, taitaa olla aika kasata ihan uusi kone joulun jälkeen, että saa Crysis 2 pyörimään. Crysis 2 tulossa ensi vuoden ekalla neljänneksellä.

Half Life Episode 3... Tätä on odetutte jo vuodesta 2007 ja mikä on homman nimi? Siitä ei ole paljastettu mitään. E3:ssa Valve näytti Portal 2, mutta ei uutta Halffista ollut missään. Mikä helvetti siinä kestää?!

Call of Duty Black Ops. Vietnam ja kylmä sota... Voiko enää parempaa aihetta olla pelille? Call of Duty 6 oli varsin toimiva yksinpelinä, mutta kyllä oma suosikkini on se viides, jonka tekijät ovat vastuussa tästä uusimmasta osasta. Marraskuulla olisi tulossa.

Ja muitakin pelejä on kuten Mass Effect 3, Batman Arkham City.., mutta niistä nyt on aivan liian aikaista puhua mitään.

Dr. Zaius

11.08.10 klo 12:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pelejä tehdään mielestäni aivan liikaa ja liian nopeasti. Olisi monia pelejä, jotka haluaisin pelata läpi, mutta aika ei yksinkertaisesti riitä. Tämän takia en odota tunnettujen pelien jatko-osia, kun en ole ehtinyt pelata sarjan ensimmäisiäkään osia läpi. Tämä muun muassa Mass Effectin, Bioshockin, Crysiksen ja Mafian kohdalla. Ja jos tuleva peli ei ole jatko-osa jo olemassa olevalle pelille, se ei yleensä kiinnosta. Poikkeuksiahan tietenkin löytyy, kuten vaikka Alan Wake.

Itse odotan tällä hetkellä Fallout: New Vegasin ilmestymistä. En ole tosin vielä pelannut Fallout 3:a ihan kokonaan läpi, mutta se alkaakin jo tympimään.

Myös Metal Gear Solid: Rising vaikuttaa sen verran mielenkiintoiselta, että se tulee luultavasti hankittua. Sen ilmestyminen taitaa vaan mennä vähintäänkin ensi vuoden puolelle.

Hamassa tulevaisuudessa häämöttää tietenkin Doom 4 ja Far Cry 3, joilta odotan myös paljon, mutta niistäkin lienee vähän liian aikaista puhua.

Ja lopulta tietenkin Duke Nukem Forever, jota odotan enemmän kuin mitään muuta peliä. Sen julkaisu saattaa olla lähempänä kuin luulemmekaan, jos uusimmat huhut pitävät paikkaansa:
Rumor: Borderlands Studio Reviving Duke Nukem Forever

One source indicated that a playable demo of Duke Nukem Forever will be available later this year.

Olishan tuo aikamoinen paukku. Täytyy vain toivoa, että nämä huhut pitävät paikkansa.

Dr. Zaius

03.09.10 klo 22:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja edellisessä viestissäni mainitsemat huhut ovat kuin ovatkin totta. Gearbox tosiaankin on jatkanut siitä, mihin 3DRealms jäi pelin kehittämisessä. Duke Nukem Forever julkaistaan näiltä näkymin 2011 kaikille alustoille (PC, Xbox 360, PS3). Groovy!

Jänniä linkkejä aiheeseen liittyen:

Maailmanloppu lienee siis jo lähellä...

gojira

27.02.12 klo 14:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Harvemmin tulee nykyisin pelejä odotettua kuin kuuta nousevaa, mutta lopultakin Frictional Gamesin seuraavasta tuotoksesta on valunut tietoa, nimittäin uutta Amnesiaa pukkaa!

The Dark Descent on kyllä pelottavin peli, jota olen tähän asti pelannut. Toki se vaati kunnon paneutumisen ja heittäytymisen, sekä kuulokkeet ja pimeän huoneen, mutta noilla eväillä sitä joutui muutaman kerran lopettamaan yhdeltä istumalta pelaamisen, koska hermot eivät kestäneet.

Seuraava osa kantaa nimeä Amnesia: A Machine For Pigs ja se perustuu samaan maailmaan kuin aiempi osa, mutta ei jatka edeltäjänsä tarinaa. Sen pitäisi kai ilmestyä ensi syksynä, joten odotus on pitkä. Jostain joskus luin, että pelifirma aikoo panostaa seuraavassa pelissä enemmän puzzleihin kuin kauhuun, mutta saas nähdä. Toivottavasti silti saa jälleen olla paskantamassa housuunsa.

Pari linkkiä kiinnostuneille: http://www.nextfrictionalgame.com/ http://www.joystiq.com/20...g-the-universe-of-amnesi/

Original

04.10.12 klo 17:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällaista ketjua etsiskelin ja nyt se sitten löytyikin.

Eli XBOX360:lle ilmestyy lokakuun 23. päivänä uusi Medal Of Honor Warfighter. Kyseessä varmasti mahtava peli tulossa. Grafiikka on silmiä hivelevää ja onhan tuo moninpeli todella huikean oloinen ja nyt pitkästä aikaa Medal Of Honor pystyy haastaa saman genren edelläkävijät, Battlefeldit sekä Call Of Duty:t. Huomenna aukeaa myös Beta-versio peliin, mutta sopivasti onkin sitten XBOX huollossa....

Linkki Traileriin:

Original

29.12.12 klo 02:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Grand Theft Auto V

Luvassa näyttävä ja suuri toimintapeli, jossa on todella iso maailma ja näyttävät grafiikat. Hienon näköinen ja varmasti kymmeniä tunteja uppoaa tämän tahkoamiseen.

Linkki traileriin:

Dead Island: Riptide

Ykkösosa oli aivan loistava ja ehdottomasti parhain peli, joka kertoo elävistä kuolleista. Käsittääkseni peliin on tullut uusi ja aikaisempaa laajempi peliympäristö ja grafiikka näyttää todella hyvälle. Mukaan on huhujen mukaan tulossa uusi selviytyjä Loganin, Sam B:n, Purnan ja Xionin lisäksi. Tiukkaa toimintaa siis luvassa.

Linkki traileriin:

Tuossa kaksi kivenkovaa peliä, jotka ilmestyvät ensi vuoden alkupuolella. GTA V käsittääkseni maaliskuussa ja Dead Island: Riptide kuukautta myöhemmin.

Kandy

12.04.13 klo 20:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt kaikki viittasankarit -ainakin ne joilla on Batmanin logo paidassa- huutavat Hallelujaa: Batman: Arkham Origins-niminen peli julkaistaan tänä vuonna 25. lokakuuta!
Omistan kaksi ensimmäistä Arkham-peliä ja siksipä odotan tältäkin peliltä suuria, vaikka tällä kertaa Rocksteady Studiosin saappaisiin hyppää Warner Bros.
Ennakkomateriaalia ei ole paljon annettu, mutta pelin FB-sivuilta löytyy kuvia ja uutisia ja ihan lupaavalta näyttää.
Pelin tapahtumat sijoittuvat jouluaattoon. Batmanin lisäksi kaksi muuta hahmoa on varmennettu: pääpiruna Black Mask ja myöskin Deathstroke on mukana. Herra Batman itse on vielä sen verran nuori, että tapaaminen muutaman vihollisen kanssa tapahtuu lepakkomiehen elämässä ensimmäistä kertaa.
Tätä peliä sitten odotellaan koko sydämmellä ^^ Sitä on saatavilla ainakin PC:lle, Xbox 360:lle, PS3:lle ja Wii U:lle.

Masu

18.04.15 klo 13:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Herätelläänpäs tätäkin keskustelua vähäsen kevääseen ja uuteen, mielenkiintoiseen videopelivuoteen ainakin syksyn osalta.

Sen lisäksi, että seitsemäs episodi sai lisää tulta allensa uuden trailerin myötä eilen, niin myös tulevalle Battlefront-pelille on tehty uusi traileri ja annettu ilmestymispäivä, joka on 17. päivä marraskuuta kuluvaa vuotta. Uusimmassa EA:n ja Frostbite 2:n lypsämisestä tunnetun Dicen trailerissa on sentään tällä kertaa myös oikeasti pelimateriaalia eikä pelkkää ohjelmoijien työpisteitä ja tunnemanipulointia Tähtien Sota-sälää hyödyntäen. Aikaisempien Battlefront-pelien suurkuluttajana odotan innolla projektin päättymistä. Jos EA tekee pelin pelaamisen mahdolliseksi vain Originissa tai toistaa muut lukemattomat virheet asiakaskunnan aliarvioimisesta, niin löydän kyllä muutakin käyttöä rahoilleni. Tätä en kuitenkaan toivo ensisijaisesti, vaan uskon projektissa olleen sydäntäkin mukana. EA:sta ei koskaan tiedä, joten älkää sysätkö rahojanne heille kuitenkaan näkemättä ensin lopputulosta. Tsiigatkaa, jos kiinnostuitte:

Star Wars Battlefront 3 Trailer (PS4/Xbone/PC): http://bot.fi/vs1 [YouTube]

18.04.15 klo 16:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä odottelen kovasti Tekken X Street Fighteriä. Toivottavasti se tulee myös PC:lle, ainakin Street Fighter X Tekken tuli. Molemmat ovat mainioita pelisarjoja ja täynnä rakkaita hahmoja, mutta Tekkenin taistelusysteemi on aina ollut paljon monipuolisempi ja dynaamisempi. Siksi odotankin innolla että pääsen loikkimaan Xiaoyun kanssa tulipallojen yli. Tai kaipa se onnistuisi Street Fighter X Tekkenilläkin, mutta vielä ei ole ollut riittävästi pätäkkää sen ostamiseen, kun pelin lisäksi pitäisi ostaa myös ohjaimet. Pärkkele.

Civilization V:n enemmän tai vähemmän pääsuunnittelijalta, Jon Shaferilta on tulossa At the Gates -niminen sivilisaatiopeli, jossa pelaaja kipparoi valitsemaansa barbaarikansaa romahtavaa Roomaa vastaan. Mitä olen äijän juttuja lueskellut, niin pelin pitäisi (toivon mukaan) korjata monia Kivistys vitosta piinanneita ongelmia. Tällä hetkellä At the Gates on jo saatavilla betaversiona, mutta hinta on suolaiset 50 taalaa. Aika paljon, kun sen todennäköisesti saa kaksi kuukautta ilmestymisen jälkeen Steamista vitosella.

15.02.18 klo 15:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lukasin eilen jostain netin syövereistä, että Spyro-trilogiasta on tulossa tänävuonna remasteroitu versio Playstation neloselle. Tekijäporukkana on Activision ja Vicarious Visions, eli siis sama jengi jotka oli vastuussa Crashin uudelleen lämmittelystä viimevuonna. Crash remasteri oli mielestäni nappisuoritus, joten pienet tärinät on päällä, josko Spyrot saa yhtä nätin käsittelyn. Eihän Spyro tasoloikkana ikinä oo Bandicootille vertoja vetäny mun kirjoissa, mutta kyllä se varsin loistava trilogia on. Sitä odotellessa siis!