Minkä pelikoneen omistat?

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Minkä pelikoneen omistat?

12.05.13 klo 17:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Legendaarinen PS1 toimii edelleen, ja tuleepa sitä aika usein pelattuakin. PS kakkosia löytyy kaksi uudemman mallista kappaletta (vanhempi toimii vielä, mutta ei tunnista muistikortteja) ja yksi vanha läskimpi malli (joka lakkasi lukemasta levyjä ja on hävinnyt). PSP:ssä on omat ongelmansa (levyjen toimivuus, akkupaikan läpyskän puuttuminen), mutta sitä käytän lähinnä kuvien katseluun. Nykypäivälle tyypillisesti talossa on myös se pakollinen Xbox 360. Niitäkin siis kaksi kappaletta, vanha kun alkoi tökkimään aika rajusti.. Löin siitä kepillä levyaseman clean off.

vallu_87

12.05.13 klo 18:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ostin Pikku-Vallua varten PS1:sen, jota nyt itse on tullut pelattua, kun ei tuo nallikka nyt vielä oikein mitään pelaamisesta ymmärrä. Nostalginen vehje, ei muuta voi sanoa. XBOX 360 on ollut nyt jo varmaan vuoden päivät komerossa keräämässä pölyä. Ei osaa oikein suhtautua noihin uudempiin konsoleihin samalla tavalla kuin esimeriksi PS2:seen aikanaan. PS2 täytyy vielä varmaan jostain hankkia noin. 7:nnen kerran.

Joginen

04.06.13 klo 22:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

PS2 löytyy vieläkin ja siihen myös PS1 pelejä, siitähän tuo 2 onkin hyvä, että voi noita ykkösen legendaarisia pelejä pelailla myös sillä konsolilla. Uudemmista koneista löytyy XBOX360, jota alkuun tuli aika ahkerasti pelailtua, mutta jostain syystä viime aikoina pelaaminen sillä on jäänyt vähemmälle.

Keräilijä

05.06.13 klo 08:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä kulutuksessa on kaverilta saatu käytettynä xbox 360. Uutta xbox onea en meinaa ostaa sen verran on saanut kritiikkiä. Ehkä siirryn ps pariin taas.

Olen omistanut : Zega saturn, ps 1, ps 2 ja ps 3

Alien

13.06.13 klo 12:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Keräilijä kirjoitti:

Olen omistanut : Zega saturn, ps 1, ps 2 ja ps 3

PS4 on hyvä, kannattaa hankkia.

Arskafan1

17.06.13 klo 01:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Off-Topiciks menee mut on n.4 kuukauden taukoa ollu tässä...vois vähän aktiivistua täällä. Ei siinä, hiano mestahan tää on. Mut sitte ite asiaan: Itehän omistan seuraavat konsolit: 8-bittinen Nintendo, Super Nintendo, Game Boy Color, Game Boy Advance, Master System, Wii ja Wii U. Pelejä ei sitten hirveemmin löydykkään, 5-15 per kone, eli ei mitenkään tappava määrä.

Aku

01.07.13 klo 23:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Xbox 360, jokapäiväisessä käytössä. Kohta Xbox Onekin, kunhan se tulee.

Braman

27.02.14 klo 11:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

PS1 ja PS2, molemmilla ikää kiitettävästi mutta edelleen toimivat. Tallentaessaan vähän nakuttavat ja junnaavat, mutta toistaiseksi ovat pyörittäneet kaikkia pelejä, mitä kirjahyllystä löytyy.

Seuraavaksi pitäisi hommata PS3, kun ovat sopivasti alennuksessa. Ikuisuusprojekti kolmosen hankkimiseen on kestänyt melkein kaksi vuotta, kun rahaa ei ole ikinä ollut riittävästi. Kuola poskella seurasin nettikauppojen aleita niin ikään peleissäkin, eiköhän se kohta kotiudu. :)

Nutipää pohjolasta

27.02.14 klo 18:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hoh! Juuri tässä huomasin, että, vaikken moniin vuosiin mikään himopelailija ole ollutkaan, niin noita konsoleita löytyy kuitenkin jokunen.

Sega Master System II (Laatikossa kaikkine peleineen, mutta toimii täysin moitteitta, joka on jo aika hyvin näin vanhalta koneelta.)
PS1 (Laatikossa niin ikään ja hiljattain testanneena ei ole toimivuudessakaan valittamista.)
Nintendo Gamecube (Joulukuun aikoihin otin pois käytöstä ja laitoin jemmaan uudemman vehkeen tieltä.)
PS3 (Kun joulukuussa miulle tärähti ihan mukavat veronpalautusrahat, päätin ruveta hurjaksi ja ostaa vähän "tuoreempaa" rautaa. Hyvin on maittanut pelaamiset taas, eikä ollut edes hinnalla pilattu.)

24.08.14 klo 02:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Xbox360, Playstation 2 ja kahden ps1 kaveriksi saapui pari viikkkoa sitten Sega Saturn (alkuperäisessä laatikossaan) ja kolme peliä hintaan 30e. Ostin nuo sanomalehti Keskisuomalaisen parkkipaikalla kesäisin lauantaisin vai oliko se sunnuntai (?) pidettävältä kirpparilta.

Paketissa tuli siis alkuperäisissä koteloissaan Sega Rally (ei ohjekirjaa) , Daytona U.S.A ja Manx TT. (molemmissa ohjekirjat) + jokunen demo.Osa pelattavia ja osa vain katsottavia. Tarkemmin en ole demoja jaksanut kokeilla. Sega Rally on hyvä peli ja ajotuntuma erittäin nautinnollinen. Colin McRae Rally ykkösen (ps1) kanssa paras ajettavuus mitä on tullut vastaan.

Hintaa ei näkynyt ja mietin että viitsinkö sitä edes myyjältä kysyä, kun ajattelin hinnan olevan 100e paikkeilla. Yritin pysyä coolin tyynenä, kun kuulin sen maksavan vain 30e. Onneksi onnistui laitteen varaaminen, koska ei tietenkään ollut edes sen vertaa mukana. Äkkiä pyörällä lähimmälle automaatille. Joka ei toiminut, koska romanialaiset hyypiöt olivat sitä yrittäneet keikata edellisenä päivänä ja Otto oli laitettu kiinni.

Matka jakui Prismaan, joka ei ollut vielä edes auki. Mummojen kanssa odottelua tuskaiset 10 minsaa ja sitten äkkiä takaisin hakemaan Saturnia. Siellähän se odotteli varattuna, kuten pitikin. Eihän sitä koskaan tiedä. Oli kuulemma ollut paljon kiinnostuneita, mutta kannatti olla eka. Huuto.netissä paketissa olevaa Saturnia kaupitellaan 70e. Peleistä luulisi saavan 10e/kpl, mutta en ole myymässä. En ole ajopelien suuri ystävä, joten pitänee yrittää etsiä halvalla muutakin pelattavaa.

Himottaa vielä joskus saada ainakin Sega Megadrive, Super Nintendo, perus NES ja Commodore 64 (levyesemalla). Ehkä jotain muitakin.

Juki

08.01.19 klo 00:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lähinnä PC:llä pelailen, mutta viime vuonna hankin myös 8-bittisen Nintendon uuden miniversio. Tosin tuo minun versioni on joku japsimalli joka sisältää yli 600 peliä ja myös osa peleistäkin on japsiversioita. Muutama vuosi sitten minulla oli vielä myös se alkuperäinen 8-bittinen loota, mutta se meni harmillisesti rikki ja sen jälkeen tuli kaikki pelit myytyä pois. Jossain vaiheessa omistin myös Nintendo GameCuben, mutta senkin myin pois vähäisen käytön takia ja sama juttu kävi Nintendo Wiin kanssa. Aikanaan 1990-luvulla tuli hommattua myös ensimmäinen Playstation, joka myös muutama vuosi sitten hajosi ja se piti heittää pois. Pelejä löytyy muutama vieläkin hyllystä ja suunnitelmissa olisi myös ostaa vielä uudestaan kyseinen konsoli.

JuicyFruity

08.01.19 klo 03:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Playstation ykkönen, se alkuperäinen iso, kakkonen " musta torni " sekä kolmonen slim malli

JuicyFruity

08.01.19 klo 05:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muutama peli, mitkä haluan tuoda julki tässä.
PS

Socom3 + kuulokkeet
GTA Vice city

Walken

18.02.19 klo 22:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pelaan pelejä omistamillani PS2:lla, PS3:lla ja PS4:lla. Käytän eniten PS4:ää, koska PS2 ja PS3 ovat sen verran vanhoja, että ne pitävät häiritsevän äänekästä hurinaa.