Minkä pelikoneen omistat?

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Minkä pelikoneen omistat?

20.06.12 klo 13:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällanen ku PC on löytynyt jo yli 15 vuotta. Lisäksi omistan modatun (hyi hyi) Pleikkari ykkösen klassikkopelien tahkoamiseen.

Masu

25.06.12 klo 15:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Käsikonsolit:

Originaali Game Boy tuli myytyä kun päivitin keltaiseen Game Boy Coloriin.
Löytyy myös musta Nintendo DS Lite, joka on lempi _käsikonsolini IKINÄ. Mustan Game Boy Advance SP:n annoin broidille, koska NDS Litellä voi pelailla myös GBA-pelejä, joka on ihan fitun jees.

Pelikonsolit:

Sony PS1 löytyy, mutta se kerää nykyään vaan pölyä komerossa. Omistin myös vaaleanpunaisen Playstation 2 Slimin, mutta sekin kuuluu broidille nykyään. Täten nykyään kovimmassa käytössä on musta Xbox 360 Slim 250gt, mutta oon pettynyt siihen, että Microsoft panostaa tällä hetkellä kaiken maailman mediapalveluihin ja Kinectiin.. *huoh* o(╥﹏╥)o

PC:llä on tullut pelailtua paljonkin ennen, mutta nykyään sekin on vähentynyt huomattavasti, koska Windows 95:stä on hankkiuduttu eroon aikoja sitten eikä tää nykyinen Compaq:n romuläppäri pyöritä oikeen mitään :)

wednesday

29.06.12 klo 14:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllähän näitä tästä talosta löytyy:

Käsikonsolit:

PSP, Gameboy advance sp x2, nintendo ds lite

Konsolit:

ps1, ps2 (vanha mutta silti rakkaani lähes jokapäiväisessä käytössä <3) Xbox 360, playstation 3, wii
Lisäksi tietokoneita jokaisella perheenjäsenellä, parhaimmillaan kaksin kappalein.

Suunnitelmissa hankkia oma ps 3 kun asutaan veljen kanssa eri osoitteissa pian. Kyllähän meikäläisenkin oli pakko viimein taipua nykyaikaan. Pian voinen sitten ostaa pelini kaupasta netin sijaan ja ostaa elokuvat alati laajemmalta Blu-ray- osastolta

Seppochu

08.07.12 klo 14:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse omistan Xbox 360:nen ja Nintendo 3DS.
Lisäksi löytyy joku vanha Nintendo Donkey Kong Jr.

Alien

10.05.13 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Grinch kirjoitti:

Game Boy taitaa olla vielä jossain laatikossa, mutta ei pahemmin enää käytössä.

Myytkö mulle?

Itselläni on PS2 (ei toimi) ja PS3 ja tietenkin PS4 kun se tulee.

Kurt

10.05.13 klo 23:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse en tajua miksi kirjoittelet vielä foorumeille, eiksun pitäis olla jäähyl?

PS: Omistan PS3 Slimin, jota käytän lähinnä (USA:n) Netflixin katsomiseen, tällä hetkellä kesken 70's Show:n viides kausi.

ShadowDragon

11.05.13 klo 01:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse omistan PS1, PS2 sekä joitakin vuosia sitten hankitun XBOX360-konsolin. Tulevaisuudessa saatan sitten ehkä hankkia uuden Playstationin tai XBOXin.

J.Lipponen

11.05.13 klo 11:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

PS2 löytyy ja onkin melko ahkerassa käytössä.Hankinta listalla on kyllä kolmonenkin, mutta päättävän opiskelijan budjetti ei oikein anna myöten.Lisäksi vaatekaapin päältä löytyy muisto vanhoilta hyviltä ajoilta: Ehta 8 bittinen nintendo,joka on muistaakseni vielä kunnossa vaikka edellisestä käyttökerrasta on yli kymmenen vuotta. Pitäisi varmaan ottaa alas ja testata.