Minkä pelikoneen omistat?

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Minkä pelikoneen omistat?

sroso

01.03.09 klo 13:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

ps2(kaapissa piilossa)
xbox(kaapissa piilossa)
ps3(käytössä korvaa dvd soittimen)
xbox360(myyty)
pc(käytössä)

Ataru

01.03.09 klo 14:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ylpeän PCn rinnalla seisoo DS. Loistovehjeitä molemmat.

JV

01.03.09 klo 15:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse omistan Playstation 2 ja tietokoneen. Playstationia en enää paljoa käytä, mutta onhan siitä mukava katsoa elokuvia. Omistan myös PSP, jota on sitäkään paljoa käytä ja olisin valmis myymään sen pois.

Pöpsi

04.03.09 klo 21:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

-PSP
-PSP Slim & Lite 3000

Kerrompa samalla pelit:

-Pirates of the caribien: at world end
-sims 2
-Peter Jacsons King kong
-Kilzone: Liberation
-The lord of the rings: Tactics
-Syphon filtter: Logan shadow
-Locoroco
-Locoroco 2
-Call of duty: Roads to victory
-Lego Batman
-Harry potter ja feeniksin kilta

Xbox 360 (Arcade)

Omistetut:

-PS1 (hajosi)

Norelski

07.03.09 klo 18:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minulta löytyy tuolta vain ja ainoastaan vanha kunnon PS ykkönen, ja aina vaan se jaksaa toimia. Se onkin sitten eri juttu, etta mitä pelejä se enään suostuu pyörittämään. Kyllä sillä tulee joskus jotain huonoja rallipelejä pelattua. Harmi vaan, että kun sen sisään lätkäsee ensimmäisen Resident Evilin, niin se rupeaa pitämään mieletöntä pärinää, pahinkin helvetinkone :D
Ainiin! Ja toki muutama PC:kin löytyy.

Zanizu

27.03.09 klo 15:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

-PS1
-PS2
-Romu Tietsikka
-Wii

Juize

27.03.09 klo 16:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Norelski, jossei Resident Evilistä sulle ole mitään iloa ni lähetä tänne vaan : ))

Täältä löytyy PS2, jolla pelaan lähinna Guitar Heroa, ja sitten tuo PS1 joka on nyt ollut hieman taka-alalla. Silläkin tulee välillä pelattua esim. Forsakenia tai Shadow Mania. Tietokone on tietenkin aktiivisessa käytössä, tosin en ole pelannut tällä vähään aikaan mitään.

arvili

28.03.09 klo 12:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täältä löytyy PS2 ja pinkkinä tietysti kun naispuolinen olen :D . Eipä mulla siihenkään ole kuin 11 peliä ja niistäkin tulee pelattua vain Resident Evil 4sta ja Need for Speed Carbonia.
DS liten myin muutaman pelin kanssa pari viikkoa sitten.

Korpi

01.04.09 klo 18:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä on tehokas PC, jota tulee päiviteltyä tarpeen mukaan, ja PC:n kaverina on Xbox.

milkman

01.04.09 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsellä löytyy PC, Xbox, Playstation 1 ja 2 ja legendaarisista legendaarisin, Super Nintendo.

02.04.09 klo 02:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse päivitin vähän aikaa sitten konetta, tuossa joulun alla.
Konaan uudet komponentit sun muut tuli ja vanha paska meni myynnissä kaverille 200 eurolla.

Nykyisestä myllystäni löytyy seuraavanlaista rautaa:

Intel Q9550 prosessori, 2.83 GHz vakiona, mutta olen kellottanut kolmeen gigahertsiin. Näitä Intelin vehkeitä kestääkin kellottaa ja hyviä tuloksia porukka on näillä repinyt, jäähy pitää vaan uusia jos on vakio kun mennää korkeammille taajuuksille.

Näytönohjaimena toimii Gainwardin Ati Radeon HD4870 X2 2 GB. Tätäkin olen hieman kellottanut, mutta on jo valmiiksi kellotettu tapaus (Golden Sample Goes Like Hell).

Emolevyksi tuli Asuksen P5Q-E, johon olen ihan tyytyväinen.

Muistit ovat Mushkinin 1066 MHz DDR2:sta, 4 GB:tä.

Kovalevy tilaa löytyy sisäisesti 1500 GB (1 TB WesternDigital Caviar Black ja 500 GB jokin Seagaten perus). Plussana vielä 500 gigan ulkoinen Buffalo.

Virtalähteeksi laitoin monen kehuman Enermaxin Modu +82:sen, 625W. Tästä löytyy ainakin liitäntää joka lähtöön.

Kotelona toimii Antecin 1200.

Diskettiasemaa en tohtinut heittää pois, kun on noita vanhoja DOS-pelejä korpuilla. DVD-asema meni uusiksi, Samsungin WriteMaster nyt.

Käyttöjärjestelmän virkaa toimittaa Vista Ultimate 64 BIT ja hyvin pettynyt olen tähän. 200 euron edestä täyttä paskaa, olisi pitänyt odottaa Windows seiskaa.

Blairoid

02.04.09 klo 08:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minulla on enimmäkseen Nintendon konsoleita. Ennen oli Game Boy Color ja Gamecube, nykyään Game Boy Advande, DS ja Wii.

Ja onhan minulla vielä NES, joka toimii ihme kyllä täysin moitteettomasti. :D

T-800

02.04.09 klo 18:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rillijulle on kyllä kovettu kone. Ei taida ihan heti kyykätä uusien pelien kanssa.

Storyteller

04.04.09 klo 22:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niin tosiaan täytyy mainita, että DS lite tuli hetki sitten hankittua. Tiedostin kyllä DSi:n, mutta kyseistä laitetta en tarvitse koska omaan jo hyvän kamerapuhelimen, ipodin, kannettavan, yms. laitteita mitä voi kantaa mukana ja käyttää. Elikä DSi:n n. 50 € lisähinta ei olisi ollut meikäläisen omaisuutta katsoen kovinkaan viisas ostos, kun ei palkkaakaan armeijassa tule paljoa.

Tosin hitusen jäin katumaan päätöstäni ostaa DS, PSP:n sijaan, koska loppupeleissä pitäisin enemmän ehkä PSP:n peleistä ja onhan niissä komeampi grafiikka. Toisaalta taas pidän nintendon nimikko peleistä, kuten Mariot, yms. Ja DS:lle tulee enemmän rpg pelejä ja onhan minulla tuo PS3, joka korvaa PSP:n, mutta sitä ei tosin mukana kanneta.

Niin ja siis DS:n ostin Gigantista 149 €:n hintaan.

jonathan

04.04.09 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täältä löytyy PS3, jonka tehtäväkuva koostuu kuitenkin 90%:sti leffojen katselusta. Piti kuitenkin joku kone ostaa gta 4:n takia. Komeron nurkassa pölyttyy myös legendaarinen nintendon nes-konsoli, jonka sain kakarana joululahjaksi. Mahtava vekotin, joka tulee vieläkin kaivettua silloin tällöin tulille.

PS2 on myyty ja rahat ryypätty...

Madmasa

04.04.09 klo 23:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pelikoneena istui PlayStation 2 sellaiset viitisen vuotta ja sen jälkeen sitten sain synttärilahjaksi Wiin. Ihan miellyttävä lahjahan se oli ja Wiin sisältävät Virtual Consolen vanhat Nintendo- ja Super Nintendo -pelit ovat olleet minulla suosiossa. Wii ei kuitenkaan valitettavasti ole mikään tehomylly ja grafiikat ovat enemmänkin verrattavissa PS2:een, kuin uuden sukupolven koneihin. Pelivalikoima on myös melko heikkoa ja tarjolla on enemmän hellyyttäviä lastenpelejä, kuin itselleni mieluisia räiskintäpelejä. Pelien laaduistakaan ei voi mitenkään ylpeillä.

Vuoden alussa ostin kaverilta 40 eurolla Nintendo DS:n + pari peliä mukana. Tilasin kuitenkin M3-kortin, johon saa.. krhm.. hankittua pelit helpommin. :)

Jerrre

02.06.09 klo 17:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Play Station2 on tossa telkkarin vieressä jo 'baut 5 vuotta ollu. Nykyään enimmäkseen DVD katselu käytössä.

claw

25.06.09 klo 20:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllähän täältä löytyy vähän retroo ja uuttakin konetta. PS3 tuo nyt enimmässä käytössä on. Ihan Blurayn takiahan se piti mennä ostamaan.

Lance

02.07.09 klo 16:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

PS1:sen pölyinen hylly on syönyt, ja PS2 on samoilla linjoilla... eipä tuota tule käytettyä. 360 kymppinen toimii pelialustana, niin leffojenkin.