Minkä pelikoneen omistat?

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Minkä pelikoneen omistat?

Mr.Pink

03.12.08 klo 23:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pelaatko pelejä kompuutterilla vai löytyykö taloudestasi jokin pelikonsoli?
itse tulee pelattua tietsikalla, mutta kotoa löytyy myös:

-Xbox 360 (kokopäiväisessä käytössä)
-Game Cube (nurkassa pölyttymässä)
-Xbox (hoitaa DVD-soittimen virkaa)
-PSP (jenkkiversio)

Vois myös laittaa listaa joskus omistetuista konsoleista.

-Super Nintendo (myyty)
-PS1 (myyty)
-Game Boy Color (myyty)
-Game Boy advance (myyty)
-Game Boy advance SP (myyty)
-Nintendo DS (myyty)
-PS2 (myyty)
-Xbox (tämä ylikuumeni ja hajosi)
-PSP (suomiversio myyty)

Siinähän ne sitten olikin.

Storyteller

04.12.08 klo 00:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Velipojan kanssa omistettu yhteisenä Xbox 360 vuoden verran. Itse hankin tuon PS3:n muutaman pelin ja blu-ray systeemin takia kesällä. Kaksi PS2 konsilia löytyy, joista toinen vanhempien käytössä ja toinen velipojan huoneessa pölyyntymässä. Gamecubekin löytyy, tosin pölyyntymässä, mutta voisi kai sen ensimmäisen MGS pelin sillekkin ostaa. PC löytyy kuten näkyy, uutta prosessoria vailla tosin. PS1 löytyy jostain laatikosta, luultavasti rikkinäisenä. Velipojalta löytyy vielä Gameboy Advance, joka on jo pari vuotta pölyyntynyt. Sitten vielä vanha kunnon Sega, muistaakseni 32 tai 64 bittinen, voipi olla vanhempi/uudempi, joka myös pölyyntymässä. Harmittaa että myin Nintendon, koska se oli kova konsoli supermarioineen.

04.12.08 klo 06:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Päivitetty 20.12.2010:

Tällä hetkellä omistuksessa on C64 (tasavallan tietokone), NES, GBA, PS2, Xbox (myyty), GC, PS ja Wii (uusi).

Commondorella en ole pelannut muutamaan vuoteen (vaikka mylly kyllä pelaakin), mutta NES tulee aina silloin tällöin kytkettyä ja Super Mariot ja Megamanit juoksettua läpi. GBA:lla pelailen aina säännöllisesti Zeldaa ja Advanced Wars 2:sta.
PS2:nen ei ole vähään aikaan ollut enää pelikäytössä, lähinnä elokuvia sillä katselen. Sillä on kuitenkin MGS:t kolmoseen asti pelattu läpi ja löytyyhän koneelta sellaisiakin merkkiteoksia kuten mm. ICO ja Half-Life (oikeasti hyvä myös PS2:lla).
Boxilla viimeksi pelasin Blackin läpi ja siitäkin puoli vuotta aikaa, GC:llä pelaisin mielelläni Eternal Darknessia ja Sunshineä ellei kone lopettaisi levyn lukemista heti kun lyön ohjaimen siihen kiinni. Ihme vika.
Ensimmäinen Pleikkari oli noin kuusi vuotta todella kovassa käytössä, mutta kakkosen saatuani se jäi hyllyyn pölyttymään eikä sitä ole sen jälkeen sieltä kukaan kaivannutkaan.

Olisi tarkoitus ostaa joskus rikastuessa PS3 ja Wii, ehkä jopa Xbox 360. Kuitenkin PC:llä tulee pelailtua nykyään enemmän ja pitänee panostaa tässä lähitulevaisuudessa uuteen myllyyn kun tämä nykyinen alkaa olla jo ikäloppu komponenttien ja hyöty- sekä pelitehon saralta.

Mr.Pink

04.12.08 klo 14:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Super Mariot ovat kyllä mahtavia pelejä. Ensimmäinen peli jota koskaan pelasin oli SNES:in Super Mario World. Kyllähän nuo NES:in Mariotkin tuli tahkottua läpi kaverin konsolilla.

arkistomies

PSP
DS Lite

mbay

04.12.08 klo 16:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

En mitään. PS2 heitin seinään kun se mukavasti lakkasi toimimasta. Eipä ole tuo pelaaminen koskaan ollut lähellä sydäntä.

07.12.08 klo 13:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

PC, Playstation 2 ja Xbox 360. Pleikka ykkönen on jo myyty vuosia sitten.

Western

12.12.08 klo 20:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

PC joskin erittäin surkea, Playstation 1 ja xbox 360.

wisec

18.12.08 klo 21:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

PC, Nintendo Wii, Nintendo Gamecube ja Sega Saturn.

Omistanut myös Atari Jaguarin, myyty pois.

Rocky

22.12.08 klo 01:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Romun ps2. Alkaa tosiaan vetelemään viimeisiä kun pelit tilttaantuu.

Scarface

23.12.08 klo 14:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taloutemme ensimäinen PS1 meni rikki about 7 v sitten ja silloin tuli ostettua uusi pleikkari ja se on uskollisesti palvellut tähän päivään saakka. Sitte on PS2 joka ei enää toimi jostain syystä. (Vähän aikaa sitten ostettu, emme koskaan oikeen ollut mukana tossa PS2-maniassa). JA omilla rahoilla ostettu PS3, jota kohtelen kuin lastani.

E-Mies

27.12.08 klo 02:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koska suosikkipelini ovat isolimittinen Hold 'Em ja tietenkin suomalaisten miesten vieroksuma ja jostain kumman syystä ruotsalaisten miesten ihannoima räsypokka, niin pelikonsolini on vaihtunut pleikkarista pelikortteihin. Kortit ovat konsoleita parempi vaihtoehto, sillä ne ovat huomattavasti halvempia, vähemmän sähköä kuluttavia, eivät "normaalisti" aiheuta epileptisiä kohtauksia ja muutenkin näkökyvylle parempia. Ja tämä saattoi kuulostaa hyvinkin kukkahametädin niuhottamiselta, mikä johtuu hyvinkin kellonajasta ja elimistössäni olevista, erien alkoholien sekoituksista, jotka palavat hyvin hitaasti...

Predator

27.12.08 klo 22:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Playstation 2 ( jokapäiväisessä käytössä )
Nintendo 64 ( harvoin käytössä )

Ja sitten komerossa on joku vanha Nintendo 8-bit

27.12.08 klo 22:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

- Predator - kirjoitti:

Playstation 2 ( jokapäiväisessä käytössä )
Nintendo 64 ( harvoin käytössä )

Ja sitten komerossa on joku vanha Nintendo, en tiiä
mallin nimeä...

Olisko se Nintendo sellainen harmaa laatikko eli "matolaatikko" ?

edit. no muistuhan se nimikin lopulta.

31.12.08 klo 14:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsellä on Playstation 2 ja Playstation 3. Molemmat uusia. Kakkonen piti ostaa uusiksi kun vanha kone oli vanha romu ja sen verran tiukkoja pelejä hyllyssä ettei niitä halua pölyttymään.

Tietokoneella emuloituna NES ja SNES.

wooster94

17.01.09 klo 17:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pc (uusi hankinnan alla) ja vanha kunnon ps2. niillä pärjäilee, vaikka pitäisi kyllä kohta upgradeta ps3:seen

Joutsenolainen

25.01.09 klo 09:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen PS3:n ylpeä omistaja.

Nanni

11.02.09 klo 11:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Play station kolmonen tuolla seisoo. Tosin minä en sitä niin hirveästi hakkaa, pikkuveli ja isä sitäkin innokkaammin.

Hauska vehjehän tuo on joka tapauksessa.