Minkä pelin pääsit viimeksi läpi?

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Minkä pelin pääsit viimeksi läpi?

07.11.08 klo 19:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse tässä juuri läpäisin Saints Row 2 (Xbox 360) tarinan (en kaikkia sivutehtäviä ole tehnyt). Helvetin kova loppu repliikki oli muuten.

- So, what do we do now?
- This is our city. We do whatever the fuck we want to do.

Niin, no kovat fiilikset jäi päälle. Kunnon aivotonta menoa, eikä moraaliset arvot tule kysymykseenkään. Todella hyvä peli oli. :)

DavidByron

07.11.08 klo 19:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse pelasin suomalaisten tekemät Max Paynet. Kummatkin olivat loistavia pelejä, vaikka 2:en vei pidemmän korren.

Max Payne

Max Payne 2: Fall of Max Payne

07.11.08 klo 19:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

DavidByron kirjoitti:

Max Payne

Max Payne 2: Fall of Max Payne

Haluaisin myös löytää tuon Max Payne 2:sen jostain halvalla koneelle. Ladata en viitsi, haluaisin omistaa. :)

07.11.08 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Call of Dutyja innostuin asuntolassa pelaamaan. Ykönen, United Offencive lisäri, kakkonen ja nelonen tuli räiskittyä läpi. Ensimmäin CoD on täyttä rautaa, lisäri aika turha vaikka kyllä senkin pelasi ajan kuluksi. Kakkonen taas on aivan kamalaa mielestäni, todella tylsää ja mitään sanomatonta sotaa jota on nähty jo vaikka kuinka. Nelonen kuitenkin vaihto loistavasti tyyliä, grafiikka on vanhemmallakin myllyllä erittäin nättiä ja toiminta entistä parempaa, vaikkei ihan ensimmäiselle sarjan osalle pärjääkään.

CoD
UO
CoD 2
CoD 4

Kaakeli

17.11.08 klo 00:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä lähiaikoina on tullut pelattua Crysis, Far Cry 2 ja Fallout 3 läpi.

Crysis on ihan ok räiskintää kehnolla ja lyhyehköllä juonella. Suosittelen paremman puutteessa.

Far Cry 2 on hieno peli laajalla pelialueella, mutta koko peli rupeaa kyllästyttämään hetken päästä jatkuvan toiston takia. Tehtävissä ei ole mitään vaihtelua, tapa A paikassa B ja sillä sipuli.

Fallout 3 on erittäin loistava SP RPG, jonka jaksoi tahkoa läpi parissa päivässä. Harmi vaan, että kyseinen peli on aika lyhyt, eikä viimeisen tehtävän jälkeen saa jäädä seikkailemaan pelimaailmaan kuten useissa muissa roolipeleissä.

30.11.08 klo 20:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

No nyt tänään tuli pelattua vihdoinkin läpi tuo Brothers in Arms: Hell's Highway PS3:lla. Realistisestä FPS sotapelistä siis on kyse ja täytyy myöntää, että vaikka osittain meinasin kyllästyä niin kannatti silti pelata loppuun asti, nimittäin toiseksi viimeinen kenttä, Hell's Highway tarjoaa ehkä parhaimman sotatunnelman mitä peleissä on nähty. Homma siis meikäläisellä alkoi sillä tavalla, että olin juokkojeni kanssa matkalla juna-asemalle, kun sinne hyökkäsivät saksalaiset panssareiden ja jalkaväen kanssa. Komensin 3 eri ryhmääni eri asemiin ja käskin kaikki tulittamaan samoja kohteita. Samaan aikaan itse etenin yksikseen salarmuhaaja tyyliin tappamalla kaiken eteen tulevan jonka jälkeen asensin pommin panssareihin, jolloin ne tuhoutuivat. Loppu menikin kunnon ramboiluksi kun kaikki joukkoni kuolivat ja jouduin vetämään yhden miehen armeijalla kentän läpi. Viimeinen kenttä olikin sitten vaikea, koska checkpointteja oli niin harvaan, mutta menihän sekin parin kirosanan jälkeen läpi. Loppuanimaatio oli aika koskettava ja todella hyvin luotu, vaikka naama-animaatiot ovatkin mitä sattuu.

"There's only one way out of hell and that's through it."

arkistomies

30.11.08 klo 20:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse on pari peliä tullut viime aikoina pelattua:

Gears of War (Xbox 360)
Aivan mahtavaa äijä viihdettä kaverin kanssa co-oppina vedettyä. Pelin hahmolla Cole Trainilla on aivan mahtavat kommentit esim. ''COLE TRAIN, IN THE FLESH BABY!''

Mass Effect (Xbox 360)
Aivan loistava roolipeliherkku jossa on upea tarina mahtava universumi ja mielenkiintoiset dialogit. Peli myös koukuttaa aivan helvetisti.

Resident Evil 4 (PS2)
Viidettä kertaa eikä vielkään tunnu tylsältä. Maailman viihdyttävin peli.

30.11.08 klo 20:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tais olla Hearts of Iron kun valloitin maailman Afganistanilla. ;) Siitä hoopo peli että kun alkuun pääsee, kaikki onnistuu vaikka Vatikaanilla pelatessa.

04.01.09 klo 17:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Star Wars: The Force Unleashed (PS3)
Nyt tuli läpi päästyä tämä jouluna saatu peli. Täytyy kyllä sanoa, että gameplay oli jotain niin mahtavaa ja mukavaa, että sitä olisi tahkonut pitempäänkin. Harmi vain, että pli loppui hieman turhan lyhyeen. Tarinakin on huomattavasti monia pelejä parempi, tosin MGS:n tasolle ei päästä. Lopetus oli hieno ja ainakin antoi minulle lisä motivaatiota katsoa uudestaan koko Star Wars - saaga. Surullinenkin se oli, mutten viitsi spoilata. Pelatkaa itse niin näette.

Hän

04.01.09 klo 17:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lainasin kaverilta xbox360000:n ja Gears of War 2n. Normal-vaikeusasteella tuli vedettyä läpi. Olen tottunut sen verran PS-ohjaukseen, että tuo vaati aika paljon totuttelua. Kun ohjaukseen pääsi jyvälle peli alkoi pelittää oikealla tavalla. Pelattavuushan tuossa pelissä on mitä mainioin. Juonen rytmitys ja sisältö oli yllättävästi aika perseestä, joka verotti tunnelmaa juuri sen verran, että tämä peli jää vain asialliseksi rymyämiseksi. Hyvin kuitenkin koputteli klassikkopelien killan ovea.

Tällä hetkellä elämä-RPG käynnissä, saa nähdä kuinka pitkään kestää.

Blaze

04.01.09 klo 17:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

CoD
UO
CoD 2
CoD 4

Lisää settiä näistä Codeista. Penskana tuli pelattua paljon Medal of Honoreita, eikä sillon meinattu uskoa arvostelijoiden uhoihin, että Call of Duty tulisi syrjäyttämään Mohaa-sarjan. Sitten kun COD tuli hommattua - heti ilmestyesssään 2003 - oli pakko todeta, ettei arvostelijat olleet peliä turhaan hehkuttaneet. COD on todellakin kovaa settiä ja United Offensive täydensi loistavaa peliä parilla hienolla tehtävällä - brittikampanja. Muuta hohtoa pelissä ei juuri ollut.
Sen jälkeen alkoi näiden II-maailmansodan massaräiskintäpelien sarjatuotanto. Toinen toistaan paskempia lisäosia ja viritelmiä. Ainoa helmi taisi olla Medal of Honor: Pacific assault, joka hyvällä juonikuviollaan ja eri teemalla - Sota japskeja vastaan - toi lisää kiinnostusta. Sittemmin ei hyviä II-maailmansotaan sijoittuvia räiskintäpelejä ole tullut. COD 2 oli täydellinen floppi. Vanhan kierrätystä, ei yhtään mitään uutta. Ramboilusta siirryttiin tylsiin jumittaviin massataisteluihin ja useita hienoja aseita raiskattiin, mm. Thompson.

En tiedä mitä te muut ajatteletta, mutta meikäläisestä olisi hauska päästä pelaamana SAKSALAISTEN kampanjaa, muussakin kuin Close Combatissa. Loppuunkulutettujen jenkki-britti-ryssä -pelleilyjen jälkeen joki juonellinen sooloräiskintä, tyyliin Medal of Honor, tekisi terää.

Joku saisi oikeasti modata Ryssän kauhusta. SS-Doomtrooperin, jossa ammutaan konekivääreillä kapinoivia juutalaisia vaikka Varsovan getoissa. Saisi vähän vaihtelua noihin yksipuolisiin sotapeleihin.

arkistomies

04.01.09 klo 18:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gears of War 2
Todella mahtavaa räiskintä viihdettä. Yksinpelikampanja on mahtava ja kokoajan tapahtuu jotakin mahtavaa. Moottorisaharynky Lancer on aivan mahtava vekotin, mikä nyt olisi tyydyttävämpää kun sahata vihollinen lihoiksi.

Fallout 3
Mahtava roolipelipeli, V.A.T.S on mahtava keksintö jolla kone hoitaa ampumisen puolestasi. Pelattavuus on muutenkin kunnossa tässä. Maailma on todella laaja mielenkiintoinen, pelihän sijoittuu ydintuhon jälkeiseen maailmaan. Juoni oli myös ihan ok.

Mirrors Edge
Pelissä on hauska hyppiä katoilta toiselle ja graafisesti peli on todella hieno. Värimaailma on todella omaperäinen n. 70 prosentia on valkoista. Pelattavuus on pelissä erinomaista ja pelissä on yksinkertaiset kontrollit. Peli on siitä hyvä toiminta peli että sen voi pelata läpi ilman tappamatta ketään. Miinuksiksi voisi sanoa lyhyys ja toisto lisätiloissa.

06.01.09 klo 16:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeksi läpi sain Fallout 3:n. Erinomainen peli, joskin huomaa että tiettyjä asioita kaipaa lisää. Enemmän tasoja kasvettavaksi (20 tulee täyteen nopeasti), enemmän pääjuonta ja huumoria ja parempi lähitaistelu. Harmi ettei voi tähdätä shishkebabia päälle rynnistävän ryövärin päähän - toisin kuin .44 Magnumia. Lisäksi se kaipaa enemmän kustomoitavuutta pyssyihin ja lisää niitä.

Dr. Zaius

04.02.09 klo 19:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viime viikolla pääsin Need for Speed: Most Wantedin läpi ja täytyy kyllä sanoa, että se oli paras tähän asti pelaamistani nfs-peleistä. (Olen pelannut läpi tämän lisäksi Underground kakkosen ja Pro Streetin.) Parasta oli sopivan epärealistiset takaa-ajot ja suurehko kenttä. Ainoa asia mikä häiritsi oli se, että kaikissa autoissa oli mailimittari.

09.02.09 klo 02:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.

Hyvä oli. Eeppinen ja selkeästi loppuva tarina. Ei ole enää kerrottavaa Solid Snakesta tai muista humuista. Tai sellaista kerrottavaa mihin liittyy Liquid, Otacon, eversti Campbell, Johnny tai itse Metal Gear.

Bennet

09.02.09 klo 23:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Max Payne 2: The Fall Of Max Paynen tuossa ehkä kuukausi takaperin vedin läpi ja yllätyin jopa positiivisesti. Ykköstä olen päässyt kerran elämässä kokeilemaan Game On -messuilla joskus 2003 tienoilla, joten kakkosta pelatessa olin jotakuinkin hukassa. Yksinkertaisuudessaan hieno peli kuitenkin, joka huonon ensivaikutelman jälkeen teki vaikutuksen.

Nyt vain sitä ensimmäistä Paynea jostain metsästämään.

Jammar

18.02.09 klo 19:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimein pääsin erään Hentai seksipelin läpi. Pitää antaa nukkuvalle muijalle orgasmi ennen kun tää herää. Aloitetaan sormipelillä ja hetkittäin siirrytään rankempiin keinoihin. Hauskoja pikku selainpelejä, oon jäänyt näihin ihan koukkuun.

Mr. Pink

18.02.09 klo 19:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jammar kirjoitti:

Viimein pääsin erään Hentai seksipelin läpi. Pitää antaa nukkuvalle muijalle orgasmi ennen kun tää herää. Aloitetaan sormipelillä ja hetkittäin siirrytään rankempiin keinoihin. Hauskoja pikku selainpelejä.

Tulee melkein mieleen helvetin _mahtavat_ Sakarin villapaita peli ja Vantaankosken kalapuikko peli.

Viimeisimmät pelit, jotka olen päässyt läpi. Molemmat mahtavia, yllättäviä, vaikeita ja pitkäkestoisia. Peliviihteen aatelia.