Aliarvostetut pelit

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Aliarvostetut pelit

Pandemonic

10.08.08 klo 19:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus kun markkinoille tulee uusi peli joka joutuu kriitikoiden jyräämäksi jo heti kättelyssä koska he eivät välttämättä pitäneet siitä ja pelaajille annetaan väärä kuva pelistä! Kertokaa mitä pelejä tunnette jotka ovat väärin ymmärrettyjä ja annetaan parempi kuva muille niistä!

12.08.08 klo 14:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä tule sellaisia oikein mieleen. Itse luotan esim. Pelit-lehden arvosteluihin, mutta esimerkiksi parin vuoden takainen sota-FPS Über Soldier ei ansaitse sitä 70 pistettä enempää vaikka onkin todella hyvää viihdettä.

Addeh

25.04.13 klo 16:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselläni tulee sanasta 'Aliarvostettu peli' mieleen vain Pelimiehen halpahyllyltä napattu japanilainen tappelu-peli Playstation 1:lle nimeltään Crisisbeat. Pahoin kyllä pelkään että olen ainoa tässä maassa joka pelin tuntee, joten ehkä Crisisbeat ei kuitenkaan ole Aliarvostettu peli vaan hyllyjen väliin tippunut mestariteos.

28.04.13 klo 21:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Woon inspiroima Stranglehold on mielestäni aliarvostettu peli. Ei haukuttu, mutta vain "ihan ok-arvosanoja saanut. Liekö syynä se, että pelissä ei ole viiden minuutin välein ylipitkiä välianimaatioita, quicktime-eventejä, ajoneuvoroskaa, heiluvaa kameraa ja muita kammottavia nykypelien muotiominaisuuksia. Se on tavallaan paluu aikaan, jolloin tappamispeleissä todellakin vain tapettiin ja pidettiin hauskaa. Loistava geimi.

Alien

10.05.13 klo 19:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bulletstorm. Todella hyvä!

04.10.16 klo 12:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Way Of The Samurai pelisarja. Niissä peleissä on lukuisia tarinaan vaikutus mahdollisuuksia, erittäin tyydyttävä COMBAT systeemi, tarinat on over the top:ia ja erittäin hauskaa seurattavaa, ympäristöt erittäin kaunista feodaali-ajan japania. Toki niissä peleissä on omat kompastuskivensä ja parannettavaa olisi paljonkin, mutta nautin kyseisen sarjan peleistä erittäin paljon.

Sitten haluaisin mainita psykologiset independent kauhupelit. Parhaina esimerkkeinä haluan nostaa esille Reflect Studiosin joka on tehnyt "Welcome to the game":in sekä heillä on työn alla "Rides with strangers" josta on julkaistu demo, jota melkein joka ikinen peli videoita tekevä tubaaja on kokeillut. Kyseiset pelit pistävät teidät realistisiin tilanteisiin, ja ovat sanomaltaan erittäin osuvia pelejä.

Nämä ovat nimenomaan realisitisia eikä mitään "Emily's curse" "Five nights at freddys" "Silent Hill" .... jne .... jne .... tyypillisiä yliluonnolisuus-kauhupeli luokkaa olevia pelejä. En henkilökohtaisesti pidä tämänkaltaisista peleistä, joissa minusta ei ole mitään pelottavaa

Myös pelit joissa on sosiaalinen/yhteiskunnallinen sanoma ovat mielestäni aliarvostettuja

Juuri independent pelituottajat kokeilevat peliteollisuuden alueella jotain aivan uutta ja mullistavaa. Kumpa tekisivät konsoleillekkin tälläisiä pelejä.

13.11.16 klo 00:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rikollisen aliarvostetuista peleistä ensimmäiseksi mieleen tulee Blade Runner -seikkailupeli vuodelta 1997. Tämä taisi olla Westwoodin viimeisiä pelejä ennen kuin koko pulju myytiin Electronic Artsille ja pantiiin lihoiksi. Jostain kumman syystä en ole ikinä kuullut kenenkään muun pitävän tai toisinaan edes tietävän koko peliä, joten pieni esittely lienee tarpeen.

Blade Runner ei ole suoraan Ridley Scottin elokuvaan perustuva linenssipeli, vaan se on yhdistelmä sekä elokuvaa, että Philip K. Dickin alkuperäisromaania. Peli sijoittuu samaan aikaan ja paikkaan kuin elokuvan/kirjan tapahtumat, mutta päähenkilönä on toinen replikantteja metsästävä palkkionmetsästäjä. Tyyliltään peli on point-and-click -seikkailupeli, jossa melkein kaikki on mahdollista tehda lukuisilla eri tavoilla ja erilaisia loppuja pelissä on kymmeniä. Maailma pelaajan ympärillä elää reaaliajassa, ja moni keskeinen päätös tai tapahtuma riippuu pelaajan ajoituksesta.

Visuaalisesti Blade Runner on upea peli ja sen tekijät ovat selvästi kolunneet lähdemateriaalin erilaisine faniteorioineen mahdollisimman tarkkaan saadakseen alkuperäisteoksille viimeisen päälle uskollisen ja ristiriidattoman lisukkeen. Moni elokuvan sivuroolien esittäjistäkin saatiin tähän peliin uusimaan roolinsa. Luonnollisesti tarinassa on sitten vielä omat hienot hetkensä ja kekseliäät twistinsä, jotka sittenkään eivät pilaa millään tavallan alkuperäistä mytologiaa. Blade Runner on viimeisen päälle hiottu ja hieno peli, joka ansaitsisi mielestäni paljon parempaa. Yksi omista suosikkipeleistäni koskaan.

Harmittavasti Blade Runnerista ei enää voida ottaa uusia painoksia tai julkaista Steamissa ja GOGissa, koska sen alkuperäinen lähdekoodi on kuulemma aikojen saatossa hävinnyt/tuhoutunut.

06.04.18 klo 21:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

En saa rauhaa itseltäni jos en mainitse sellaista peli-ilmiötä kuin konsoleille sovelletut simulaatio ja strategia pelit. Ne kiinnostavat ja ovat kiinnostaneet todella pitkään. Miten konsoleille ja konsolipelisäätimen kontrolliskeemaan implementoidaan kaupunkirakentamis, bisnes-simulaatio, turn based strategy, real time strategy, sota strategiaa, sun muita tälläisiä alunperin pc:tä varten, pc:lle melkein pelkästään suvereenisti soveltuvia/sopivia pelejä. Minkälaista jälkeä tästä tulee ja onko minkään pelin kohdalla onnistuttu?

Ensimmäinen strategiapeli mitä olen elämässäni pelannut on Sid Meier Civilization: Revolution PS3:selle, joka on monella tapaa yksinkertaistettu, jotkut sanoisivat tyhmennetty. Se on hyvin alaston versio civilizationista, ja siinä ei ole todellakaan paljoa minkäänlaisia sophistikoituneita monipuolisia civilization peleille ominaisia asiota. Tämä peli teki minuun vaikutuksen, ja koukutti minut pelaamaan moniksi moniksi tunneiksi... siis ihan jopa 12-14 tuntia putkeen samaa peliä parhaimpina päivinä.

Erittäin onnistunut konsolistratekia, ja tässä pelissä olikin oma CIVILOPEDIA joka iski minuun historia/yhteiskunta/politiikka/merkkihenkilö/infrastruktuuri tiedon kiinnostuksen kipinän. Jaa ettei peleistä voisi oppia jotain hyödyllistäkin? Tämän pelin ansiosta osasin kertoa Napoleonin elämäntarinan, ja tein vaikutuksen rehtoriin historiantunnilla :D . Tuo peli herätti myös kiinnostukseni kaikenlaisia strategia ja simulaatio pelejä kohtaan ja koska konsoli mies olen niin epätoivoisesti on tullut etsittyä tämänlaisia pelejä. Niitähän löytyy, mutta ne ovat TOODELLAA harvinaisia ja vaikeasti löydettäviä.

Tässä olis esimerkkejä konsolistratekioista:

Minun on nyt pakko mainita tälläinen kaupunkirakentamis simulaatio kuin "A-Train" PS1:selle. Tästä on tehty todella hyvä arvostelu youtubessa. Kiinnostaisi kovasti tätä peliä pelata. https://www.youtube.com/watch?v=PJQoaauasTo

Ei löydy arvostelua tubesta Sim City 2000 PS1 versiosta, mutta voitte nähdä kuinka PS1:sen suorituskyky on niin kovalla, että se hädin tuskin pyörittää koko peliä. Tämähän on aivan pelaamiskelvotonta, miksi tälläistä pitää julkaista? https://www.youtube.com/watch?v=UL45ODJHApA

Miten Civilization 2 implementoidaan PS1 peliksi!?

Miten Age Of Empires 2 implementoidaan PS2 peliksi? Siitä ei valitettavasti ole arvostelua... mutta gameplayta sen sijaan, mutta ilman arvostelua ei oikein tiedä onko se hyvä vai ei. Netistä pystyisi varmaan ihan lukaisemaankin, mutta empä taida jaksaa.

06.04.18 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

pirpana kirjoitti:

AoE 2:n pleikkariversion ylpeänä omistajana voin tähän vastata, että käytännössä kyse on täysin samasta pelistä mutta ohjaus hoidetaan hiiren sijaan niillä analogitateilla ja naksutoiminnot on siirretty erillisille napeille. Ei ole likimainkaan yhtä mukava käyttää kuin PC-versiota. Viime pelikerrasta taitaakin olla aikaa enemmän kuin 15 vuotta.

06.04.18 klo 21:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Olet kumminkin aika onnekas kun sinulla tuo peli on. Se on todella harvinainen ja vaikeasti saatava peli tuolle rakastamalleni PS2:selle. Harvinaisuus ja vaikeasti saatavuus lisäävät pelin keräilyarvoa ja siten nostattavat pelin hinnan/hintapyynnön taivaisiin. Taisit iskeä kultasuoneen, maybe?

Tsekkaas tosta.

Edit. No nyt katoin tuota lähettämääni linkkiä vähän paremmin... niin onhan tuossa aika saakelin monta yksikköä myytävänä.... nooh anyway. Oon ihan amatööri ton ebayn kanssa. En itseasiassa ostele mitään netistä... en yhtikäs mitään. En ebaystä en huutonetistä en yhtikäs mistään. En uskalla. :D

07.04.18 klo 00:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Riippu tietenkin miten(millä tasolla) haluaa itse pelata, mutta minunkaan mielestäni jotain AoE sarjaa tai RTS genreä ylipäätään ei kannata alkaa konsoleilla tuskailemaan. Vaatii jo niin nopeaa ja jatkuvaa näpyttelyä, että itse näen hiiren + näppiksen olevan ainoa oikea vaihtoehto. Kiire ja hiki siinä on tullut jo PC kokoonpanollakin monen pelin kanssa :) Ajatella, jos täytyisi tateilla ruveta noita vääntämään.

Juu aika järkyttävän näköistä tuo Sim City pleikkari ykkösellä. Strategiapelit myös vaativat erityyppistä reserviä raudan osalta jonka vuoksi nuo pyörivät aika heikosti konsoleilla. Ainakin uusilla konsoleilla peruna prossu muodostuu helposti pullonkaulaksi koko lopulle kokoonpanolle. Muistiahan noissa on jo aika hyvin.

On muuten AoE vielä hinnoissaan PC:lle. Steamissä 20€. Kohta 20 vee pelistä, Huhhuh.

Mutta en tiedä onkohan kyse aliarvostelusta, mielestäni kylmä fakta on se että simulaatio, RTS ja muut ylhäältä kuvatut pelit eivät ole omiaan konsoliversioina. Sieltä vaan Ebaystä tilaukseen, jos halvalla saa ja kokeilla haluaa. Monesti käyttänyt ja tavara tullut ajallaan.

07.04.18 klo 00:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Vaikka olenkin itsekorostetusti pelikonsoli mies... on minullakin pc neitsyys mennyt ohi. ( Pc neitsyys, voi vitura pirpana mitä sää suustas päästelet).

On tullut kokeiltua steamistä ostettua HD Remasteroitua Strongholdia... 4e oli kyllä hintansa väärti kerrakseen ja kyllä minä siitä pidin ja silleen. Kumminkin vähän epäröin Age Of Empires 2:sen ostamista ton Stronghold kokemuksen jälkeen... koska kumminkin toi Stronghold oli minulle loppujen lopuksi hyvin ärsyttävää ja kuluttavaa pelailua. En tiiä se on jotenkin vaan niin paljasluinen raato, luiden ympärillä ei ole todellakaan tarpeeksi lihaa.

Jotenkin tästä kokemuksesta on tullut hieman epäröivää asennetta RTS genreä kohtaan. Kun taas vastaavasti turn based strategystä todella mielekkäitä kokemuksia... ja sekin ainoa kokemus tuosta Sid Meier Civilization: Revolution (PS3) pelistä, se onkin ehkä edemmän mun juttuni.

Arvostelu "Sid Meier Civilization: Revolution" pelistä:

07.04.18 klo 01:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos vuoropohjaisuus kiinnostaa, niin tuosta

Voi myös pelata ns. Hot seattina kaverin kanssa. Tai useampikin. Velipojan kanssa pelaillaan edelleen silloin tällöin ja hauskaa on joka kerta. Like good old days :D

Pelin soundtrack on puhdasta kultaa.

Itse asiassa mieleeni juolahti yksi aliarvostetuimpia naksuja joka on AoE sarjaan kuuluva Age of Mythology. Pelattavuudeltaan helpompi kuin AoE 1-3, ja tästä syystä sai hieman lokaa niskaansa sarjan "fanien" keskuudessa. Tuosta pelistä opin eri kansojen mytologioista, sankareista, Herakleesta, Perseuksesta ynnä muista kovista hepuista enemmän kuin mistään leffoista tai kirjallisuudesta aiheeseen liittyen.

07.04.18 klo 10:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

John117 kirjoitti:

Pelin soundtrack on puhdasta kultaa.

Katsoin tuon peliarvostelun ja oli kyllä todella viihdyttävästi laitettu kasaan... tosin meinasin harhautua ihan eri sivustolle tuossa " Well-oiled silky skinned and voluptous temple priestess you can play her for months years and still not master her..." kohdassa. :D

Mutta joo mitä tulee itse peliin. En ole kasvanut noin old schoolien pelien kanssa. En ole koskaan lämmennyt tälläisille keskiaikais/velho/goblin/lohikäärme/magic/haarniskarit/luurankosotilas RPG strategy seikkailuille (tai sun muille, esim. dungeon crawler pelit) ... siinä mielessä olen vähän hypocrite koska tykkään Elder Scrolls peleistä (Tykkäämiseni sijoittuu Morrowindiin ja siitä eteenpäin. Ei niin old schoolia), jonka kohdalla teen poikkeuksen. Olen kasvanut niin erilaisen maun kanssa. Sulla on aika klassinen old school pc geimeri maku peleihin. :)

Tuohon peliin tykästymiselle täytyy ottaa huomioon olosuhteet ja mieltymykset, että tämänlaisista peleistä tykkäisi. Sinulla on pelistä nostalgia-arvoa ja pelin aihealue/tarina on kiinnostanut sinua. Olet ollut varmaankin teini-ikäinen tuollaisten pelien ollessa kuuminta hottia? Onko sinun veljesi pelailuilla ollut vaikutusta asiaan?

Vuonna 1999 minä olin kaksi vuotias. :D Minun on todella vaikea tykästyä tälläisiin peleihin. Ei pahalla, mutta tuo peli ei näytä vanhentuneen kovinkaan kunniallisesti. Peli ei ole helppo silmille ja gameplay näyttää ja vaikuttaa todella kankealta/ankealta ja toistelevalta. En vain osaisi nauttia tälläisistä peleistä.

Mutta todella paljon kiitoksia peliehdotuksesta. Ei muhun ikinä ole tehnyt minkäänlaista vaikutusta mitkään maaginen keskiaika tarinat/elokuvat: featuring lohikäärmeitä, noitia, velhoja, kääpiöitä, ritareita, gargoileja, peikkoja... you get the idea. Shrek 1 ja 2 oli kyllä kivoi, mutta ei niitä tohon kastiin voi mitenkään laittaa. :D

08.04.18 klo 15:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Menee jo off-topicin puolelle, mutta vastaan vielä noihin pariin kysymykseen. Mieltymyksestä noihin vanhempiin peleihin saattaa toki vaikuttaa se seikka että -99 olin itse hieman vanhempi kuin kaksivuotias:wink: Eikä tuo nyt loppujen lopuksi vielä niin tomuista ole, tiedän tyyppejä jotka eivät muuhun koske kuin Mega maniin ja ekoihin Castlevanioihin. Ja aina löytyy jumalainen vanha kunnon Tetris.

Tuo video antaa tosiaan todella nopean pintavilkaisun pääpirteisiin josta kokonaisuus muodostuu. Jos oikeasti pitäisi syväluotaava katsaus tuosta tehdä ensikertalaiselle, menisi siihen ainakin tunti ja helposti. Pelaaminen on se paras tapa tutustua, kuten yleensäkin. Pelillisen nautinnon kannalta voin sanoa, että ei ole vanhentunut juuri ollenkaan ja tästä syystä tuota pelataankin edelleen silloin tällöin. Huonompia kopio yrityksia on nähty 2010 jälkeen. Esim. Heroes 7 vuodelta 2015 ei pärjää millään mittarilla kolmoselle. En tiedä, kai milleniaalin jälkeen pelaamisen aloittaneilla on jo aika erilainen käsitys pelien vanhenemisesta. Noita pelimaailmaan sopivia käsin piirrettyjä 2D maailmoja ja ukkoja katselee paljon mielummin kuin 5 osaan implementoidut ylitarkat ja tarpeettomat 3D Warcraft mallit. Tiedä sitten mikä on kenellekkin helppoa katsoa. Eli tässä tapauksessa muutos uudenmpaan tekniikkaan ei imarrelut pelin alkuperäistä tarkoitusta ja teki pelaamisesta liian raskasta. 7 osa on jo käytännössä unohdettu 3 vuoden jälkeen, kun tuota III modataan edelleen rankalla kädellä. Se kertoo jo jotain mitkä ovat tärkeimmät tekijät pelin pitkäikäisyyden kannalta.

Jaa, en minä nyt varsinaisesti ole niin tuohon virtuaalilarppaukseen päin, mutta tuossa Heroessissa koukutti tuo loputtomien strategisten mahdollisuuksien kokeilu ja arvaamattomuus. Ja onhan tuo ollut kuin toiseen, överiin maailmaan siirtyminen, jossa itse saa komentaa kansantarustoista ja eri mytologioista koostuvaa ukkojen joukkoa. Klassinen ja klassinen maku, jotkut pelit vain kestävät aikaa ja jotkut ei. Uusiakin pelaan, kun joku hyvä osuu kohdalle, viime aikoina ja vuosina sitä on vain tullut vietettyä myös aikaa vanhempien, hyväksi todettujen pelien parissa. Ja tänä vuonna tulee peräti 5 uutta nimikettä, joista olen kiinnostunut. Tästä taisinkin mainita jossain toisessa ketjussa.

Onhan tuolta pölyiseltä ajalta läjäpäin roskaakin tullut, mutta ei kait niistä viitsi tulla tänne kitisemään. Tuohon, miksi tällainen vanha pieru pelailee edelleen noita klassikkoja, voi tosiaan olla vaikeaa ymmärtää jos oma pelaaminen alkanut "vasta" 2000-luvun jälkeen. No, yritinpä ainakin suositella :)

08.04.18 klo 16:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Mukavaa tekstiä... perspektiiviä laajentavaa tekstiä kerrakseen. En tiedä miksi nyt taas rupesin lyttäämään jotain asiaa, jota en ole edes kokeillut. Tuon tekstin postattuani tuli hyvin äkkiä mieleeni, että turhaahan tälläinen on kun toinen ehdottaa noin iloisilla mielin ja positiivisesti jotain peliä, se jalo ajatus mielessä että joku toinenkin tykäistyisi tälläiseen mielipeliin. Epäröin itsekseni, etten nyt vaan olisi loukannut taas ketään.

Meinasin jo sinulta pyytää anteeksi, kun mietin päässäni että olenko nyt mennyt pelin tuomitsemaan liian rankalla kädellä... ja kirjoittanut sellaistakin tekstiä, minkä voisi tulkita vähän tungettelevaksi ja liian utelevaksi. Ehkä minun kannattaisi tosiaankin kokeillakkin asioita ennenkuin tuomitsen ne suoralla kädellä, paljon olis viä kasvamista sillä rintamalla. Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että on olemassa ajattomia pelejä. Pelejä jotka kestävät aikaa. Suorastaan hylkivät sitä omalla erinoimasuudellaan.

Minulle saa ehdottaa ja arvostan sellaista. Olen aina arvostanut jakamisen periaatetta, että muutkin saisivat itselle mieluisista asioista jotain itselleen. Hienoa kun et ota nokkiisi näin objektiivisista asioista väitellessä... sellaisiakin ihmisiä nimittäin löytyy jotka ottavat kovastikin nokkiinsa, kun vastapuoli ei tykkää tai vastaasti tykkää erittäinkin paljon joistain elokuvista/näyttelijöistä/ohjaajista/peleistä sun muista väittelylle suotuisista asioista. Nytkun mietin vähän tarkemmin, niin taidan kuulua tähän ryhmään. :D

Jatkakaamme samaan malliin kuin ennekin John117. :)

08.05.18 klo 23:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lueskelin huvikseni läpi tätä ketjua enkä huomannut kenenkään vielä maininneen sellaista maailman aliarvostetuinta peliä kuin Toonstruck.

Yksinkertaisena ideana tuossa oli tekijöillä oikein kunnon rakkaudenosoitus kaikkia vanhoja klassikkoanimaatioita kohtaan kokoamalla tiimiin koko joukko huippuanimaattoreita ja oman aikansa kovimpia ääninäyttelijöitä (mm. Tim Curry, Christopher Lloyd) ja ehkä vähän rahastaa Roger Rabbitin menestyksellä.

Kyseessä on siis point & click -tyylinen seikkailupeli, jossa Chistopher Lloydin esittämä sarjakuvapiirtäjä joutuu keskelle piirrettyjen hahmojen maailmaa. Tim Curryn esittämä pahis on keksinyt ilkimyssäteen, jolla kaikki nössöt hyvikset saadaan muutettua kieroiksi pahisversioiksi itsestään.

Mitä paremmin tuntee Tex Averyt, Looney Tunesit ja Tom & Jerryt sekä kaikki ysäripiirretyt, sitä enemmän tuosta saa oikeasti irti. Tuossa on mahdottomat määrät kaikkea mahdollista inside-läppää, nerokkaita monimielisyyksiä ja epäkorrekeja homovitsejä.

Henkilökohtainen - ja monen muun - suosikkikohtaus koko pelistä on se tallijuttu, jossa alle 4-vuotiaan lapsen satukirjasta repäisty talli [www.youtube.com] muuttuukin täydelliseksi sadomasokistiseksi seksiluolaksi [www.youtube.com].

Eniten harmittaa, että tuon tekeminen tuli aikoinaan niin kalliiksi että itse peli jouduttiin leikkaamaan kahteen osaan. Ensimmäisen osan flopattua sitä toista ei ole koskaan julkaistu ja tarina jää siksi kesken - cliffhangeriin.

mikahasala

31.07.18 klo 17:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sait minussa niin monta muistikuvaa liikkeelle kun mainitsit tämän pelin..kiitos!

Tämä oli vissiin yksi niistä aliarvostetuista peleistä, jota periaatteessa kaikki joskus pelasi. Tykkään siitä, ettei peli varsinaisesti koskaan lopu. Laitat vaikeammat ja vaikeammat viholliset kehiin ja yrität selviytyä.. parasta!

Sinun mainitsemasi soundtrack myös ansaitsee kehuja todellakin. Musiikki saattoi soida päässäni monen päivän ajan pelaamisen jälkeen. En tiedä miten ne saavutti niin täydellisen balanssin peliin. En näe tälläistä usein nykypäivän peleissä.

Siskoni ja veljeni vieläkin pelailevat sitä aina välillä. Ei ne varsinaisesti opi mitään uutta pelistä, mutta se taistelusysteemi houkuttaa sinut helposti mukaan.

Ehkä minun pitäisi ostaa se itelle. 8 euroa ei ole kovin paha hinta tälläisestä timantista.

John117 kirjoitti: