Paras Peli ystävien kanssa pelaillen?

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Paras Peli ystävien kanssa pelaillen?

18.03.08 klo 19:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eli metsästän pelejä joita on seurassa erittäin hubaisa pelailla. Itsellä tuohon päätyy Tekkenit ja Burnout-sarja.

Graffit

26.03.08 klo 14:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se riippuu aika paljon konsolista millä pelailet. No plekkari 2 löytyy ainakin Guitar Herot ,mutta uusien konsolien pelit sisältävät lähes aina co-op peli mahdollisuuden, joista parhaiten toimii Army of Two, Vegas 2 ja CoD4. Kerro minkä konsolin omistat niin tulee lisää vaihto ehtoja.

SpaceCadet1

27.03.08 klo 09:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Serious Sam (First & Second Encounter) ovat siitä harvinaislaatuisia FPS-räiskintöjä PC:lle, että niistä löytyy konsolipuolelta tuttu split screen-ominaisuus, sekä mahdollisuus pelata yksinpelistoori useampien kavereiden kanssa. Eli jos kotoa löytyy pari tietokonehiirtä ja hieman kalibrointiosaamista (uskokaa tai älkää, yksi näppäimistö riittää), niin tässä on tietokoneelle helmipeli kaverin kanssa hakattavaksi, jos yksinkertaisempi verkkopelaaminen ei kiinnosta. Konsoleista löytyy sitten jo vaikka mitä co-opia, riippuu mistä pelityypistä on sitten kiinnostunut.

27.03.08 klo 20:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eli juuh anteeksi, Nuita Playstation 2 pelejä lähinnä metsästelen ja kuulisin mielipiteitä =)

19.05.08 klo 22:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikään ei ylitä alkuperäistä Wormsia hauskuudessa. Erityisesti kun pelataan samalla koneella ja vielä pikku kaljoissa. Se on melkoista huutoa, petoksen vannontaa ja meininkiä.

Sama kaoottinen meno jatkuu seuraajissa.

Cuomi

20.05.08 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:

Tuo on muuten enemmän kuin totta, joskus ala-aste aikoina saatiin kyseisen pelin parissa ahdettua neljä äijää saman näppiksen ääreen, hiirtä ei tietenkään voinut käyttää koska niitä oli vain yksi. Vaikeaa oli mutta sitäkin hilpeämpää.

29.06.08 klo 23:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Toi Buzz-tietovisan pelaamisen johdosta on meinannut jo muutama ruumis syntyä =DDD

Varsinkin siinä polttopallo tai uudemmassa buzzissa piirakkasodan johdosta.. Pahimpia ovat olleet pariskunnat jotka toisiaan pommittavat!! =D Luulen että miekkosilla on tullut sohvayö pelin jälkeen kun nuita emäntiien juttuja olen kuunnelut!! HEHEEE

kurkkuharja

30.06.08 klo 12:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt kun aletaan menneisyyttä tarkemmin kaivelemaan, niin parisen vuotta takaperin onneton ja äärimmäisen surkea peli Backyard Wrestling oli kaverien kanssa todella hauskaa pelattavaa lauantaiaamuisin alkomahoolihöyryjen päästä haihtumisen aiheuttamien tuskien yhteydessä olohuoneen lattialle kasatun patjameren keskeltä samalla kylmettynyttä noutopizzaa poskeensa pistäen.

Gatomon

04.08.08 klo 18:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jak X Combat Racing. Sitä on hauska pelata kaverin kanssa jaetulla ruudulla.

MiiCa

07.08.08 klo 14:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus pelailtiin Mine Bombersia kavereittan kanssa Windows 98:lla. Hyvä, mutta vanha peli. Toinen vaihtoehto on Super Smash Bros. Brawl.

Mr. Pink

07.08.08 klo 14:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

07.08.08 klo 14:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Team Fortress 2 ja CS: Sorsa ovat mitä parhainta viihdettä kavereiden kesken.

kurkkuharja

07.08.08 klo 18:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mr. Pink kirjoitti:

Ei mulla muuta. :D

Aijai, varsinkin tequilan naukkailun yhteydessä, ja seuraavana aamuna onkin niin ihanaa katsella lompakon eilen vielä paljon kivemman oloista kolikkotilannetta.

KolmasMies

08.08.08 klo 00:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

kurkkuharja kirjoitti:
Mr. Pink kirjoitti:

Ei mulla muuta. :D

Pokeria, bisseä, vesipiippua ja tupakkaa. Perhana, hyvässä seurassa aivan loistavaa. Tänään oli samanlainen ilta: porukka kasaan, juomat kouraan ja hengailemaan holdemin yhteydessä iltaiseen pasilan puistoon. Toki humaltuneena saattaa käydä vähän hassunkurisesti lompakkotilanteelle, siihen pitää aina varautua ja täytyy muistaa napata varalompsa takataskuun... :I

EDIT. vai haetaanko tässä juuri jotain konsoli/PC peliä? :D

Tarantino

08.08.08 klo 01:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikenlainen pokeri/ventti on hauskaa kun häviäjä joutuu killittämään lasillisen jotain juotavaa. Peli toimii hyvin kahvin kanssa iltaisin.

speedy931

10.08.08 klo 15:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mielestäni kavereiden kesken varsinkin PS2-konsolilla mukavinta on hakata Guitar Heroa jos kaksi kitaraohjainta löytyy.

Mutta itse PC-puolella tykkään kavereiden kanssa pelailla Warcraft 3 - The Frozen Thronen custom mappeja, joista suurin osa ovat todella hyvin tehtyjä, aika kuluu mukavasti ja leppoisasti :)

11.09.08 klo 14:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siitähän lähetään että parhaimmillaan peli on silloin kuin kaikilla on oma ohjain ja kaikki pelaa samaan aikaan. Oman vuoron odottaminen on pyllystä.

Parhaat konsoli pelit ystävien kanssa pelailuun.

8 bit. Nintendo aka matolaatikko+ multitab+neljä ohjainta

Super Off Road= Ah kun on ihanata! (plussaa siitä että kaikki pelaavat ns. samalla ruudulla,joten tv:n koolla ei niin väliä.

Nintendo world Cup (Ei ehkä parhaimmillaan moninpelinä mutta nostalgiaa sitäkin enemmän.) Voi sitä aikaa kun miestä rapatessa silmät muljahtivat ja ns.ruumiit jäivät kentälle makaamaan. http://www.youtube.com/wa...wCGDY&feature=related

Playstation 1+multitab+neljä ohjainta

Quake3 (Ah kun on mukavata!)
-Tv:n ruutu jaettuna neljään osaan. (Taktikkaan kuuluu naapurin ruudusta kyttääminen ;)
+Tosi hyvät aseet

Xbox (1)

Top Spin 1(nelinpeli)
Miten voi tennis olla näin viihdyttävää?

Halo 1
Linkkikaapelilla kahdessa huoneessa esim.3 vs.3 tai 4 vs.4
Solvaukset lentelevät huoneesta toiseen ja välillä on painikin lähellä.Halo kakkonen ei päässyt lähellekkään tätä.

Ghost Regon 2
Kaiki neljä samalla puolella yhteistä vihulaista vastaan.

Joku Esbn jääkiekko missä oli minipelejä. Toki itse pelikin on jees,mutta minipelit toivat mukavaa vaihtelua.

Erityismaininta Commodore 64 olympic games aka joystikin tappaja ja Winter games http://www.youtube.com/watch?v=Eo7zQHhEpmo jonka ampamahiihto on aivan ykkönen.

C64 Faneille löysin hyvän linkin "100 Commodore 64 games in 10 minutes!" http://www.youtube.com/watch?v=eY2gK1MPgh8

Meinaa tippa tulla linssiin.

26.09.08 klo 13:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä potkii aika kovin Tuo Super smash bros. Brawl kun tuli Wii hankittua.. Loistavaa viihdettä tuo peli. Mättämistä ja samalla kaverien solvaamista = MAHTAVAA!