Pelittääkö?
Foorumin päävalikkoon › Pelittääkö? › Playstation 3
Playstation 3
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu
aapeeKäyttäjä ![]() |
08.09.07 klo 15:33 - linkitä tähän kommenttiin: # Playstation 3.. kuinka moni täältä omistaa kyseisen konsolin? EDIT: Mitä pelejä omistatte / suosittelette? |
esimiesKäyttäjä |
08.09.07 klo 20:01 - linkitä tähän kommenttiin: # Eikös PS3 ole lähtenyt myymään aika heikosti? Itse tulen vielä sen verran hyvin toimeen PS2:sella, että uuden konsolin hankkiminen ei ole ajankohtaista. Tosin ohjaimia joudun ostelemaan aina puolen vuoden välein kun eivät nuo Logicin halpisohjaimet kestä kunnon tahkoamista! Kaverilla kokeilin PS3:sta ja tarkemmin sanottuna Fight Night Round 3:sta, joka on muuten perkeleen kova peli. Kaksinpeliä mätettiin vaatimattomat 7 tuntia putkeen. Kyllähän PS3:sessa tuntuisi tehoja olevan ja varmasti tässä kestää vielä vuosi tai pari ennen kuin koneesta aletaan toden teolla ottamaan iloa irti. Kun miettii esim. kahta God of War-peliä, jotka vielä ilmestyivät PS2:selle juuri ennen PS3:sen tuloa markkinoille. Eli nämä julkaisupelit eivät vielä anna kunnon kuvaa PS3:sen kapasiteetista vaan parhaat herkut alkavat epäilemättä valua markkinoille vasta kotvasen kuluttua. Toki hyvältähän homma vaikuttaa jo tälläkin hetkellä. Round 3:sen lisäksi testasin myös Resistance-nimistä räiskintäpeliä sekä Spider-man 3:sta. Molemmat vaikuttivat tosi hyviltä, mutta se saattaa johtua osittain siitäkin, että kaverillani on 40-tuumainen plasma-TV, joka tietysti tekee vaikka ostos-TV:n katsomisesta hienon elämyksen. Lisäksi kokeilin Heavenly Sword-nimisen seikkailumätkintäpelin demoa ja sekin oli kyllä helvetin komea ja mielenkiintoisen tuntuinen peli. |
juhan lumiKäyttäjä |
10.09.07 klo 22:51 - linkitä tähän kommenttiin: # Ei ole. Pään pitää pehmentyä, sitten voisi ostaa. |
miccoKäyttäjä |
11.09.07 klo 18:31 - linkitä tähän kommenttiin: # Aivan liian suolainen hinta. Pelkkä konsolipaketti n. 670€, ja sitten pitäisi tietysti ostaa vielä Hd-telkkari n. 1000€. Ja mitä olen tuota jossain kaupassa himan kokeillut, niin tulin siihen tulokseen, että ei todellakaan ole tuo laite hintansa arvoinen. |
wisecKäyttäjä ![]() |
14.09.07 klo 17:02 - linkitä tähän kommenttiin: # En omista enkä tule kyllä omistamaankaan. Itse haluan pelikonsolilla vain pelata enkä tehdä muuta. Nintendo Wii on tämän hetken konsoleista mielestäni paras. |
StfulleriKäyttäjä ![]() |
28.10.07 klo 09:47 - linkitä tähän kommenttiin: # Omistan. Pelit: The Elder Scrolls IV: Oblivion |
J-PKäyttäjä |
31.10.07 klo 23:48 - linkitä tähän kommenttiin: # Voi että haluttais vähän saada toi laite! |
JasseriKäyttäjä |
02.11.07 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #
Mitäs pidät Oblivionista? Olen jonkin aikaa jo harkinnut sen ostamista, mutta saa nähdä. Itsellänikin on tuo Resistance, mikä on yksinpelinä ihan kelpo peli, mutta kaverin kanssa tarina-osuuden suorittaminen on kyllä uskomattoman koukuttavaa viihdettä. Suosittelen. Formula 1 Championship Editionia on myös tullut ryskättyä antaumuksella, se tuskin iskee muihin kuin formula-faneihin, henk. koht. suosikkini. GTA 4 ja Final Fantasy 13 odottelen vesi kielellä. |
StfulleriKäyttäjä ![]() |
04.11.07 klo 12:33 - linkitä tähän kommenttiin: #
|
GraffitKäyttäjä |
05.03.08 klo 22:21 - linkitä tähän kommenttiin: # Omistan myös konsolin ja on ollut hintansa väärtti. Tällä hetkellä omistan: Motor Storm |
dddimaKäyttäjä ![]() |
06.03.08 klo 10:35 - linkitä tähän kommenttiin: #
|
dddimaKäyttäjä ![]() |
06.03.08 klo 10:36 - linkitä tähän kommenttiin: # on ne ihan kivoja mut ei kannata pelata mitään pleikka vaan runeee!!! tarkoitan runescape |
PandemonicKäyttäjä |
31.07.08 klo 20:32 - linkitä tähän kommenttiin: # Omistan PS3:en sekä tällä hetkellä pelejä on: 1. Resistance: Fall of Man Ja olen hankkimassa Soul Calibur IV, GTA IV, MGS4 ja sekä luultavasti Sid Meier's Civilization Revolutionin. Erityisesti tulevaa Resistance 2 odotan innolla! |
arskaYlläpitäjä |
31.07.08 klo 20:43 - linkitä tähän kommenttiin: # Itselläni on XBOX360 ja olen heikkoina hetkinä miettinyt että vaihtaisko PS3:een sen Blue-ray toiston takia. Olisi mukava siirtyä vähitellen katsomaan teräväpiirtoleffoja. Onko PS3 kovinkin äänekäs kampe? Kovin isossa tuulettimen hurinassa ei tietysti viitsi leffoja katsella. Niin ja onko PS3:ssa samoin toimivaa/laajaa verkkopelikuviota kuin XBOXissa? |
PandemonicKäyttäjä |
31.07.08 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: # Verkkopelaaminen alkaa kyllä kasvaa PS3:lla pikkuhiljaa, mutta suuren vaikutuksen voisin sano tekee pleikan Blue-ray ja sekä muistan kuinka ittelläni oli Xbox 360 joka piti kovaa ääntä DVD elokuvia kattoessa! Ja erillinen xboxin HD DVD Player on pieni, ruma ja kova ääninen kuin katupora! Eli voisin sanoa että Pleikka 3 on parempi kuin Xbox leffoja kattellessa sekä tuuletin ei päästä myöskään kovaa ääntä 360:een verrattuna Sitäpaitsi kun HD DVD formaattihan lopetettiin niin xboxin leffavalikoima supistui huomattavasti ja nykyäänhän ei voi enää löytääkkään HD DVD elokuvia kuin pari kappaletta jostain peränurkasta anttilassa. Blue-rayhän alkaa laajeta joka kauppaan ja enemmän elokuvia tulee teräväpiirto muotoon ja pleikka 3 on samalla erinomainen pelikone ja vielä edullisempi ostos kuin Blue-ray soitin! |
arskaYlläpitäjä |
31.07.08 klo 21:32 - linkitä tähän kommenttiin: # Erehdyin tosiaan jossain vaiheessa ostaan sen erillisen XBOX360 HD DVD -soittimenkin siihen kylkeen kun näytti että BR häviää formaattikiistan. Eipä kerennyt onneksi kuin pari leffaa ostaa kun tuli ratkaisu hommaan. Pitää alkaa harkitseen PS3:a tosissaan. Ehkä pitää kuitenkin Alan Wake odottaa alta pois, koska se julkaistaan käsittääkseni vain XBOX360 ja Windows Vista -alustoille. Mukava kuulla että PS3 on suht hiljainen, koska XBOX360 ei sitä ole. |
PandemonicKäyttäjä |
31.07.08 klo 21:49 - linkitä tähän kommenttiin: # Vaikka Xbox ei nyt täytäkkään elokuvan katselu tarpeita kaikilla, mutta loistava pelikonehan se onkin ehdottomasti! Todella laaja valikoima hyviä pelejä sekä mahtavin nettipelaaminen. Tietenkin niin kauan kunhan se toimii, omani lensi jätemyllyyn kun siihen tarttui suunnilleen joku bugi ekan xbox pelien emulaattori päivityksen kautta joka sitten turmeli koneeni enkä saanut sitä koskaan enää toimimaan kunnolla. Vaikka tulikin vaihdettua taas uuteen, mutta se ongelma tulikin omasta xbox live gamertagin kautta joka mulla oli säästössä muistarilla! Sitten se loppui siihen mun xboxin pelaaminen ja jäi sekä tulee jäämään pelaamatta monia hyviä pelejä kuten Halo 3, Halowars sekä Gears of War 2. Pleikka 3 nyt oli sitten vaan iha pakko ostos ku ei enään voinut luottaa xboxiin, ja sitä paitsi mulla oli ollut pleikka 1 ja 2 aiemmin niin pystyin luottamaan Sonyyn jälleen kerran! |
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu

Mutta minkäs teet kun olet persaukinen opiskelija. Viimestään sillon pakko ostos kun Metal Gear Solid 4 Guns of the Patriots tulee....