Mikäs peli lähti mukaan?

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Mikäs peli lähti mukaan?

micco

11.12.08 klo 19:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään posti toi meikäläiselle Contra 4:n. Pirun haastavaa ja helvetin hauskaa old-school run n' gun meininkiä todella hienolla soundtrackilla varustettuna. Alustana Nintendo DS ja hintaa oli 30€ pelaamaan.comissa.

14.12.08 klo 20:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

CDONista tietokoneelle joulupelattavaa, tarjouskampanjoita höydyntäen tietenkin:

BlackSite: Area 51
Company of Heroes
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
Stranglehold
Sam & Max: Season One

Hintaa noin 9 euroa jokaisella, yhteishinta postikuluineen 38.79 euroa.

Scarface

15.12.08 klo 08:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

PS3 online storesta pleikkarin klassikkopeli MediEvil hintaan 4.95 e! Tätä nostalgiaryöppyä ei voi sanoin selittää. Se pitää vain kokea.

15.12.08 klo 17:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

MediEvil on kyllä hyvä. Mukavan mustaa huumoria.

Itsellä lähti viimeksi Fallout 3 PS3.lle. Kuten myös konekin. Hyvä peli ja laajuutta löytyy.

23.12.08 klo 15:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Euromarketista GTAIV 45 eurolla, josta tyttöystävä maksoi 30 euroa. Mahtava joululahja. PC:lle.

26.12.08 klo 17:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kai sitä vois tänne heittää, että joululahjaksi sain PS3:lle tuon uusimman Prince of Persian ja Star Wars - The force unleashed. Hinta ja ostopaikka tosin eivät ole tiedossani, mutta täytyy sanoa että loistavia pelejä molemmat.

Chrattac

27.12.08 klo 02:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitkästä aikaa tilasin pelejä, yleensä ne lataan johtuen koneeni heikosta kyvystä pyörittää niitä, niiden karmaisevasta kalliudesta ja yleisesti lyhytkestoisuudesta. Enkä enää jaksa niin paljon pelatakaan. Veljen kanssa puoliksi nappasin sitten Discshopista:

PGR4:n tahdoin siksi, että mieleni teki ajaa pitkästä aikaa jotain sekä hyvää että melko paljon vaihtoehtoja tarjoavaa autopeliä ja sarjan aiemmat osat ovat kunnostautuneet tällä saralla. Dead Rising puolestaan on kaverilla todettu oikein viihdyttäväksi Zombiemätöksi, jota jaksaa jauhaa useammankin tunnin. Hintaa yhteensä noin 52€, XBox360:lle.

Western

29.12.08 klo 20:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kävin tässä paikalisessa gamestopissa ja seiltä löytyi Far Cry 2 varsin kohtuuuliseen 39.80e hintaan. ei tosin pääse pelaa vielä pariin viikkoon kun on boksi lomalla saksan maalla :D

02.01.09 klo 20:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mukaan lähti Citymarketista:

Tällä tekeleellä hintaa oli 169 € ja tämän hankkimista olen hetken aikaa suunnitellut. Niin ja Xbox 360:lle, vaikka kuvan tuote on PS3/PS2:lle. Nyt sitten tuli tuote vihdoin ja viimein ostettua. Tosin ärsyttää, että myyjä sanoin paketin sisältävän myös tuon Rock Band - pelin, mutta eipä sisältänyt. Pelkät instrumentithan se vain sisälsi, joka johtaakin minut seuraavaan ostokseen:

Hintaa tällä sitten oli sellaiset 64,90 € ja päätin ostaa 2:sen ensimmäisen osan sijaan, koska kappaleet olivat enemmän minun makuun. Tuo hinta ei sinäänsä enää haitannut, koska isäpappa antoi 40€, vaikka omatkin rahat olisivat riittäneet. Niin ja tämä siis Gigantista.

ToniJJJ

03.01.09 klo 14:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Grand Theft Auto IV (PS3). Veljen kanssa puoliksi Huuto.net:stä. Hintaa postikulluineen 39€. Kauan himottanut peli, ja kun joululahjaksi tuli PS3 niin vihdoin pääsee pelaamaan.

05.01.09 klo 15:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

In case jotakuta kiinnostaa, Prismassa myydään erä PS3 ja Xbox 360 pelejä 9,90 € hintaan. Muunmuassa seuraavat pelit löytyvät valikoimasta tuohon hintaan: Turok (PS3), Heavenly Sword (PS3), Eragon (Xbox 360), jokin nyrkkeilly ja jokin futis peli (Xbox 360), Battle for the Pacific (PS3) ja muita en nyt juuri muista. Aika sekasin ne sielä olivat, että voi olla vaikea löytää ja voi olla, ettei jokaisessa prismassa ole.

08.01.09 klo 17:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Prismasta 22 euroa. Laadukasta toimintaviihdettä pirun hienolla grafiikalla.

23.01.09 klo 02:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämä Valven loistokas WWII:n sijoittuva FPS-räiskintä tuli ostettua Steamin verkkokaupasta hintaan 9,99€. Ei voi kuin nostaa hattua Valvelle; tekevät parhaita sp-pelejä (Half-Lifet, Portal), kuin myös mp-pelejä (Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source, Left 4 Dead, Team Fortress 2). Ja vieläpä päivittävät niitä ja keksivät niille kaikkea kivaa uutta säännöllisesti.

NitroPupu

23.01.09 klo 23:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Totta puhut, Valve on kyllä tehnyt loistavia multiplayer- pelejä. CS:S on mielestäni niistä paras, vaikken mitään Valven peleistä omistakkaan (Koneena Macintosh). DOD on myös hyvä peli, hyvin samanlainen kuin esim. CS:S mutta erona ainakin pelimaailma, vihuja on todella paljon vaikeampi huomata DODin kentissä.

Itse suoraan sanottuna en ole pitkään aikaan pelannut mitään muuta kuin pokeria. Pleikkarin omistan, mutta GTA:t sun muut vanhat hittipelit eivät enää jaksa kiinnostaa.

Sori OT.

25.01.09 klo 17:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli tuossa vähän aikaa sitten vaihdettua PS3:n mukana tullut Little Big Planet itseä miellyttävämpään peliin: Metal Gear Solid 4:ään! Hyvä on peli.

Jos joku muuten omistaa PS2:n, niin onko teillä ilmennyt ongelmia PS1:n muistikortin kanssa. Itsellä kun ei kone enää löydä kyseistä laitetta, vaikka pelejä pyörittää ongelmitta.

25.01.09 klo 18:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mount & Blade Steamista 8 eurolla (normihinta 30e). Ihan hauska joku ritariräpellys.

26.01.09 klo 09:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

LOTR - fanina pakko-ostos oli tämä uusin LOTR peli. Grafiikat ovat hieman keskivertotasoa huonommat, mutta jokatapauksessa siedettävät. Itse pelattavuus on varsin mukavaa hack n' slaher meininkiä, mutta liikoja ei kannata odottaa. Jos kelpaa se, että saa mätkiä örkkejä sun muita ei hahmoilla (scout, archer, warrior, mage, jne) tyylikkäästi hienon taustamusiikin pauheskellessa taustalla niin et tule pettymään. Toki välianimaatiotkin ovat hienoja, suoraan elokuvasta kun on otettu. Tosin päähahmoina ei ole Aragorn, yms. vaikka heilläkin voi pelata. Niin ja saa toki Enteillå tai vaikka viholisillakin pelata.

Hintaa tällä oli 69,90 € ja PS3:lle ostin TopTenistä.

Velipoikanikin osti vielä muistaakseni Prismasta samalla hinnalla Skate 2:n ja aivan mahtava skeitti peli tämäkin, parannuksia ykkösosaan huomaa.

Western

05.02.09 klo 13:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gears of War 2 tuli ostettua gigantista kun taisi sieltä halvimalla löytyä (49€). Hyvä peli ainakiin se horde peli tila.