Mikäs peli lähti mukaan?

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Mikäs peli lähti mukaan?

Kaltsu

07.08.08 klo 12:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tossa ennen assyja tuli ostettua Rome: Total War ja Hitman "boxi", jossa on Hitman 1-3.

AIDS

11.09.08 klo 20:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli laivalta ostettua semmoinen Yakuza-niminen toimintapeli. Pelissä pelaaja ohjailee yakuzan jäsentä, joka syyttömänä vankilasta vapautuneena taistelee tiensä huipulle. Pelin juoni on loisto-kamaa ja ajattelin juuri alkaa yrittämään josko pääsisin eteenpäin. On muuten raaka peli. Melkeinpä GTA-tasoa ellei ylikin... eikä edes tuliaseisiin paljoa kosketa vaikka niitäkin löytyy. Suosittelen Rakkautta & anarkiaa-elokuvien ystäville niin kummalta kuin se kuulostaakin. Tästä tehty leffakin pitää katsoa. Ja pelin jatko-osat:D

22.09.08 klo 14:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään lähti mukaan Age of Conan: Hyborian Adventures 39,90€, jota parhaimmillaan asentelen koneelle. Age of Conan on netti peli, joka sijoittuu Conanin aikakaudelle ja on kohtuu raaka lähinnä aikuisille suunnattu nettipeli.

Sitten PS3:lle lähti mukaan Heavenly Sword 35,90€, jota pelainen parhaimmillaan ja on muuten perhanan siisti toiminta peli, joka sijoittuu keski-aikaan.

micco

01.10.08 klo 17:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eilen tuli Steamista ostettua AudioSurf. Ihan hupanen peli tuo kyllä on.

Rocky

04.10.08 klo 13:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Incredible Hulk ps2 tuli mukaan 33 euron hintaan.

19.10.08 klo 20:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vähään aikaan en ole pelejä ostellut, mutta Euromarketissa oli Tribes Vengeance PC:lle eurolla niin oli pakko ottaa mukaan. Käytettäköön vaikkapa frisbeenä jos on ihan sukasta koko peli.

18.11.08 klo 01:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Clas Olssonilta (vai mikälie) lähti mukaan Commandos: Strike Force. Kunhan huvikseni siellä kiertelin ja huomasin moisen 7 eurolla. Demoa joskus pelasin ja pindinkin ihan hyvänä taupauksena.

24.11.08 klo 18:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vissiin olen ainoa joka pelejä ostelee? Left 4 Dead PC:lle Citymarketista hintaan 49e. Kovasti demosta pidin ja Valven pelithän ovat aina automaattisesti laatutapauksia.

Dr. Zaius

24.11.08 klo 20:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

Uusimmat pelit kiinnostaisivat kyllä kovasti, mutta on vain semmoinen pikku ongelma, että koneessa ei riitä tehot. Uusi ja tehokas PC maksaisi maltaita ja koska minulla ei ole minkäänlaista kokemusta tai ymmärrystä koneiden kasauksesta, niin jouduin luopumaan siitäkin ajatuksesta. Xbox 360 olisi kyllä melko halpa, mutta esim. FPS-pelien pelaaminen tuntuu jotenkin hankalalta ilman hiirtä ja sitä varten pitäisi ostaa uusi telkkari.

24.11.08 klo 20:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Aivan. Itselläkin tekee tiukkaa, että edes tuo L4D pyörii. Esim. Mercenaries 2 ja Dead Space eivät lähteneet edes pyörimään. Pakettikonetta en alkaisi itse ostamaan, vaan kokaisin itse, mutta nyk. kokoonpano on sen verran vanha, että saisi uusia emolevystä lähtien kaiken.

24.11.08 klo 20:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Et todellakaan, olen vain ostellut sen verran monta peliä, etten aina viitsi laittaa tänne. Left 4 deadia olen ostamassa kyllä xbox 360 joten saan velipojan kanssa pelailla, mutta niin monta läpipääsemätöntä peliä että pitää odotella.

Tulevia pelejä mitä ostan:
Fallout 3
Left 4 Dead
Star Wars - Force Unleashed
Prince of Persia (uusin ei ole vielä ilmestynyt)
Dead Space
Ninja Gaiden Sigma
Need for speed: Undercover

Ehkä:
Farcry 2
Mercenaries 2

Ja pelejä mitä olen viime kuukausina ostellut:
Little Big Planet (PS3)
Spider-Man: Web of Shadows (PS3)
Brothers in Arms: Hell's Highway (PS3)
Tom Clany's Rainbow Six Vegas 2 (XBOX 360)
Prince of Persia Trilogy (PC)
BioShock Collector's Edition (XBOX 360)
Soldier of Fortune: Payback (XBOX 360)
Saints Row 2 (XBOX 360)
Mass Effect (XBOX 360)

Ja monia muita, mitä ei nyt juuri tule mieleen. Jokatapauksissa nämä pelit on ostettu viimeisen sanoisinko 4 kuukauden sisällä. :)

24.11.08 klo 21:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Offtopikkina Storytellerille kysymys: mistä revit rahat? :D Töitä teet luultavasti?

24.11.08 klo 21:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt ennen armeijaan lähtöä työskentelen 4-vuoro töissä ja kahden viikon välein tulee palkka. Ei tosin mitään ihmeellistä, koska asun vielä vanhempien kanssa niin en joudu laskuja paljoa maksamaan ja loput uppoaa mihin sattuu (tosin säästötilikin on armeijaa varten). ;)

03.12.08 klo 17:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Max Payne 2:sen tilasin viime viikolla CDON:sta kympillä. Ykkönen oli mestariteos ja kakkonen jatkaa samaa rataa. Ainoa miinuspuoli tulee aseiden nallipyssy äänistä, muuten on ihan helvetinmoinen verilöyly yhden miehen armeijalla.

Shaun White Snowboardinginkin ostin PS3:lle tuossa viimeviikolla muistaakseni. Loistava snoukka peli, kaikista haukuista huolimatta. Tämä on tehty snoukkaajille, ei pelaajille.

Nyt ei sitten taidakaan tulla enempää pelejä puoleen vuoteen (joulua mukaanlaskematta).

06.12.08 klo 01:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaverilta nelosella ostin Lego Star Wars 2:sen. Perhanan hyvät kaupat tein, laatupeli kun on kyseessä.

06.12.08 klo 18:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ En tiedä mille konsolille tai kenties tietokoneelle ostit, mutta onhan tuo kiva peli varsinkin kaverin kanssa co-opilla pelattuna. :)

06.12.08 klo 22:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ PC:lle siis ostin. Juu, yksinpelinäkin oikein makeaa viihdettä. Söpöä ja helppoa pelattavaa lauantai-iltoihin.

09.12.08 klo 19:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täysin uuden koneen tilattuani 4 gigan DDR2-paketin mukana tulee Far Cry 2. Oikein mielissäni olen. Paketin hinta 129e.