Mikäs peli lähti mukaan?

Foorumin päävalikkoonPelittääkö? › Mikäs peli lähti mukaan?

Nosoki

02.09.07 klo 15:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

CDON

6,95€

Pitkästä aikaa tuli tilattua joku pelikin. Hitman: Contractsin olen mennyt varmaan jotain parikymmentä kertaa (oikeasti) läpi, mutta nyt teki mieli hankkia omakin kopio siitä hyllyyn, kun kerran hinta oli sopiva. Ehkäpä oma suosikkini pelisarjasta, vaikka kierrättääkin ykkösen kenttiä. Pelattavuus on kuitenkin niin paljon parempi kuin ykkösessä, että nyt joistain kentistä oikeasti jopa nauttii.

wisec

10.09.07 klo 13:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

CDON
18,95€

Suht edullisesti kun sai niin pakkohan tämä oli ostaa... :)

Tämänkin tuli hommattua muutama viikko sitten, ollut jo jonkun aikaa hankintalistalla...

29€

withnail

10.09.07 klo 19:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kesyä perussettiä:

Grand Theft Auto: Vice City (ja edelleen Suomen kansan kannattaisi olla kiitollinen siitä, että en sitä ajokorttia ole hankkinut)
sekä pitäisi postissa tulla tällä viikolla kaikki viisi Myst-peliä, joista vain ekaa olen pelannut (joskus 90-luvun alussa!).

juhan lumi

10.09.07 klo 22:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

On tullut hankittua Xbox 360. Siihen Dead Rising. :D

10.01.08 klo 21:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Metal Gear Solid 3: Snake Eater 17 e huuto.netistä.

22.01.08 klo 13:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeisin peli ostos The Darkness. Nyt odotellaan kiivaasti GTA IV:sta ja Metal Gear Solid 4:sta. Onneksi jälkimmäisestä tulee demo ladattavaksi PSstroreen ensi kuussa.

esimies

16.02.08 klo 21:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

CDON.comista vihdoin ja viimein God of War II oikein sopuisaan hintaan 22 euroa!! Olen jo pitkään odotellut, että GoW II:sen hinta tippuisi siedettäviin lukemiin ja nyt kun se vihdoin tapahtui, en epäröinyt hetkeäkään. Ykkönen oli mestariteos ja kakkosen pitäisi kuulemma heittää vielä isompaa vaihdetta silmään. Peli saapunee alkuviikosta ja sitten saa kyllä padi kyytiä(miten sain tämänkin kuulostamaan jotenkin pervolta..?)!

Hassuvaras

03.03.08 klo 17:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirpparilta löytyi Crash Bandicootit 1-3

03.03.08 klo 17:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusin peliostos Devil May Cry 4. Paljon en ole vielä ehtinyt pelaamaan. Ihan kivalta vaikuttaa, vaikka saman toistolta tuntuukin.

08.03.08 klo 17:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

08.03.08 klo 23:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Army of Twon ostin eilen. Todella hauska kimppa peli.

10.03.08 klo 15:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:

Pitäs varmaan vielä se pleikkari kolmonen ostaa pelkästään MGS4 takia ;)

Ettet vaan ostanut minulta tuota MGS 2:sta. Nimittäin juuri tuohon hintaan sen samaisessa paikassa kauppasin.

16.03.08 klo 18:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tumppimies kirjoitti:
Scarface kirjoitti:

Pitäs varmaan vielä se pleikkari kolmonen ostaa pelkästään MGS4 takia ;)

Näköjään ostin, sama nick näyttää olevan. Pelasin eilen läpi muuten ; )

16.03.08 klo 18:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hauska sattuma sinäänsä. Itse odotan MGS4:sta kuola valuen.

21.03.08 klo 19:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuin myös, ostan PS3 vain tuon pelin takia.

26.03.08 klo 13:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Yhdyn noihin myös :). Ehdottomasti vuoden kovin peli tapaus. Eilen ostin Rainbow Six Vegas 2.

12.05.08 klo 16:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään sain vihdoinkin ostettua GTA IV. Onhan sitä jo muutaman vuoden saanut odotella, mutta vaikuttaa olleen kaiken odotuksen arvoinen. Ja enään kuukausi MGS 4 julkaisuun :p

Western

13.07.08 klo 19:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeks tuli ostettua: Stranglehold xbox 360:lle. Odotellaan tässä : Alien colonial marines pelii joka tulee vuoden vaihteessa.

Gatomon

04.08.08 klo 18:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimetteeks, eli eilen tilasin Sly 3:n. Halusin jotain vaihtelua, tähän asti oon pelannu Jakia & Daxteria sekä Ratchetia & Clankia hyvällä menestyksellä, niin nyt on aika ottaa seuraava askel.

05.08.08 klo 02:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeksi lähti Haaparannalta Scarface kympilä PC:lle. Hyvä peli parhaalla OSTilla, jaksaa pelata parikin kertaa läpi.