Lainaatko kirjastosta?

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Lainaatko kirjastosta?

Vasuri

10.06.08 klo 21:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla tuo kirjojen lainaaminen on kokonaan unohtunut. Se kohdistuu vain musiikkiin, mutta jotain vois joskus lainata. Ainakin harvoin lainaan jonkun sarjakuvan tai luontokirjan.

X-tyyppi

10.06.08 klo 23:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirjastosta lähtee mukaan romaaneja, lehtijä, leffoja, musaa ja vuodessa pari tietokirjaakin. Kyllä lyhyen elämän aikana olisin saanut ilman kirjastoa palaamaan paljon omaa ja vanhempien rahaa. Ja kirjaston postomyynnit ovat jotain uskmattoman ihanaa. Vanhentuneiden tieto-opusten keskeltä löytyy kaikkea kivaa parilla kymmenellä sentillä.

LadyDedlock

01.07.08 klo 19:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirjasto on kuin toinen kotini. Aina mulla on jotain lainassa. Yleensä lainailen romaaneja ja leffoja mutta joskus mukaan sattuu myös musiikkia ja tietokirjoja, aika harvoin kyllä.

Kirjastosta olen tehnyt monta hyvää kirja/kirjailija ja elokuva löytöä ja ihan ilmaiseksi! Mikä voisi olla parempaa? :) Kirjaston kokoelmien avulla olen tutustunut esim. ranskalaisiin elokuviin ja moniin klassikoihin.

Emperor

16.07.08 klo 11:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä kirjastossa tulee käytyä. Tosin nyt kesälomalla on lukeminen jäänyt vähemmälle..

Lainaan aika pitkälti tiede-kirjoja,mutta tietysti joukkoon mahtuu pitkä rivi kauhu-kirjoja. Vaikka olen pääasiallisesti kiinnostunut kauhusta, luen silti paljon muitakin kirjoja.
Juuri nyt haluaisin päästä käsiksi Anthony Burgessin kellopeliappelsiiniin.

Tyler

06.09.08 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aika monesti laainailen ja suunilleen yhtä useasti tulee myös myöhästymis laskuja.

suklaanappi

26.10.08 klo 16:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se on kyllä totta, että kirjaston kirjat ja dvd valikoima on todella suppea!, mutta silti tulee lainailtuaa=)

banaanipalmu

26.10.08 klo 18:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

En minä paljon muualta kirjoja luettavaksi hommaakkaan.

juicebox

27.10.08 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

lainaan kirjoja ehkä kerran kuukaudessa, jos joku tuttava on suositellut tai on jokin klassikko jonka haluan lukea.
leffoja lainaan viikottain vähintään 3kpl.
kirjasto on ihan kouluni vieressä joten siinä on helppo poiketa

arkistomies

27.10.08 klo 20:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

No totta helvetissä lainaan ilmaista hyvä valikoima dvd:etä varsinkin kun varaa netistä.

Agneror

27.10.08 klo 21:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirjat tulee lähes kaikkia lainattua kirjastosta.. Ja myöhemmin saatan parhaat opukset ostaa omaksi kun hinnat ovan sopivia. Monet sanovat ettei niitä tule uudestaan luettua itse olen vasta hiljattain aloittanut enemmän lukemaan ja ne jotka tähän menessä olen lukenut voisin helposti lukea toistamiseen ja Harrry Potteritkin olen lukenut uusinta lukkunottamatta jo vähintään kolmeen kertaan kunkin.

E-Mies

27.10.08 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirjastossa tulee käytyä vaihtelevaan tahtiin. Välillä haen ison kasan kirjoja luettavaksi ja elokuvia katsottavaksi parin kuukauden välein. Joskus taas aikaväli saattaa pidentyä henkilökohtaisen laiskuuden seurauksena. :D

Kaltsu

08.11.08 klo 00:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirjoja kirjastosta lainaan harvoin, mutta elokuvia tulee lainattua pari kertaa kuukaudessa.

AnaBanana

20.12.08 klo 15:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lainaan joskus. Ei vaan jaksa kävellä kirjastoon lainaamaan ja sitten vielä palauttamaan.. joskus kylläkin. : )

JV

20.12.08 klo 17:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse lainaan kirjastosta kirjoja aina kerran kuukaudessa ja elokuvia hieman enemmän ehkä jotain kerran kahdessa viikossa. Kirjastoissa on se hyvä puoli että sieltä saa ilmaiseksi lainattua kirjoja ja elokuvia. Ainakin oman kylän kirjaston elokuva valikoima on hyvä ja sieltä löytyy monia vanhoja helmiä ja monia hyviä uusia elokuvia.

Vasuri

03.01.09 klo 00:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

DVD-leffoja tulee välillä lainailtua, ja kiitos itselleni. Olen kirjaston kautta löytänyt mm. Casablancan ja Kourallinen dollareita, jotka ovat todella hyviä. Sieltä vaan löytyy välillä viallisia lättyjä. HÖH!

calicocat

02.02.09 klo 19:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä minulla on kirjoja lainassa kaupungin ja koulun kirjastoista.
Joskus hajontaa lainauksien suhteen on enemmän ja siten pienoiset koordinaatio-ongelmat väistämättömiä.
Ei sillä että olisin hajamielinen, mutta olen hajamielinen.
No, onneksi nykyään voi netin kautta hoitaa lainauksien uusinnan. Pitää vaan muistaa että niilläkin on oma limittinsä :)

02.02.09 klo 19:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirjoja lainaan, kyllä, paljon. Ja tuleehan niitä jopa luettuakin välillä ;)
Elokuvia sen sijaan en juuri lainaa, koska kirjaston DVD:t ovat usein heikossa kunnossa, ja mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin että aloitat mahtavan elokuvan katsomisen ja sitten vähän ennen loppua DVD kieltäytyy toimimasta. Siinä menee jotenkin koko elokuva pilalle vuosiksi eteenpäin, kunnen unohtaa kokonaan sen juonen.

NitroPupu

02.02.09 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään kävin kirjastossa ensimmäisen kerran neljään vuoteen. Äidinkielen kirja-arvosteluun kävin nappaamassa kirjan, ja oli mukava säätö pin-koodien ja aikuiseksi muuttamisessa. Pitkään katselin muutamaa devaria, mutta tulin siihen tulokseen (paskassa kunnossa olevan kannen perusteella), että en lainaa, koska ei luultavasti toimi. Ja Miihkali vahvisti juuri epäilykseni. Pari kiinnostavaa videota, kuten 1922 Nosferatu löytyi, saatan napata ne ja kunnostaa ikivanhan telkkarin huoneeseeni pyörittämään videoita. Tai sitten en.

Missedo

02.02.09 klo 21:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Käyn, se on vakipaikkani. Mutta en käy siellä enää niin usein, kuin yläasteella. Opiskelen eri paikkakunnalla, joten saatan käydä kirjastossa 1-3 kertaa viikossa. Yläasteella saatoin käydä joka päivä. Muttajoo, lainailen kirjastosta seuraavanlaista:

Dekkareita
Fantasiaa
Nuortenkirjoja
Musiikkia
Elokuvia

Elokuvalajitelma tämän paikkakunnan kirjastossa ei ole niin laaja kuin haluaisin, siellä ei ole niitä tämänpäivän elokuvia, vaan hieman erillaisempia elokuvia, joita minä en niinkään katsele. Joillekkin, jotka eivät niinkään tykkää massaelokuvista, saattaisivat kenties löytää tämän kirjaston antimista ihania aarteita. Myös uusia västikkään ilmestyneitä cd:tä saisi tulla lisää.

vomppa

14.02.09 klo 18:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirjastossa tulee paikoittain maleksittua montakin kertaa viikossa. luen aika paljon, mutta elokuviakin lähtee miltei joka kerta mukaan semmoiset 2-3 kappaletta. Kirjoja tulee paljon luettua, mutta kuitenkin suurin osa ajasta kuluu lukusalissa huumorisarjakuvien parissa,