Viimeksi luettuja kirjoja

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Viimeksi luettuja kirjoja

mp40

16.06.04 klo 13:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cuomi kirjoitti:

Kuolema Telaketjuilla tuli viimein luettua ja nyt jauhan Hasselin Tuomittujen legioonaa.

eikös tuo kuolema telaketjuilla ollut se kirja, jossa pikkuveli,legioonalainen ja Julius Heide esitellään ekaa kertaa?

16.06.04 klo 16:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

mp40 kirjoitti:
Cuomi kirjoitti:

Ainakin kaksi ensimmäistä. Heidesta en ole varma...

Low Rider

18.06.04 klo 21:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lynch on Lynch tuli luettua viimeksi. Pirun hyvä kirja.

Cuomi

18.06.04 klo 22:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:
mp40 kirjoitti:
Cuomi kirjoitti:

Ainakin kaksi ensimmäistä. Heidesta en ole varma...

Oli siinä myös Heiden ensiesiintyminen.

18.06.04 klo 23:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt sain tämän Reijo Mäen Black Jackin loppuun. Taattua Varesta. 8)

JarkkoK

19.06.04 klo 13:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sattuipa keskilämpimänä kesäpäivänä Tampereella, että Jaqqe osti FRS:ta kirjan jossa Doorsin biisien lyriikat. Niitä lueskelen juuri nyt. Siis minä. Luen. Muualtakin kuin ruudulta !

Moviemaster

30.06.04 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Citymarketin pokkari hyllyltä tarttui mukaan Bram Stokerin: Dracula 4€:lla
ja sitä on tullut lueskeltua tällä viikolla.

Arsi T. Elokolikko

28.07.04 klo 00:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Parin viikon aikana tullut luettua nämä:

Crichton - Aikamatka 4.5/5
Uusintana parin vuoden tauon jälkeen.
Crichton - Suora lento 4/5
Uusintana noin viiden vuoden jälkeen. Että yhdestä lennosta on saatukin mainiosti 500 sivuinen jännäripaketti. Ja tästä ei voitu tehdä leffaa, perhana sanon minä, joka olen Turbulence-leffoja nähnyt... :evil:
Higgins Clark - Tyttöni Sunday 2/5
Surkea rikosnovellikokoelma.
Cook - Vektori 3.5/5
Terrori-isku New Yorkissa pernaruton avulla, ja vuonna '99... iik! Jännä kirja.

Juhani Sementti

28.07.04 klo 11:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hasselin Gestaspon sain luetuksi loppuun eilen ja nyt järsin Aseveljiä.

Cuomi

28.07.04 klo 12:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eilen illalla sain viimeinkin luettua Hasselin Tuomittujen legioonan. Karua..... "Muistakaakin motata Adolfia ja Himmleriä! Servus!"...

mp40

10.08.04 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

George Orwellin vuonna 1984. Oli loistava kirja. Suosittelen.

11.08.04 klo 15:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale

17.08.04 klo 15:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Just tuli luettua Juoppohullun päiväkirja 3: raskausarpia. Ei yhtä hyvä kuin ekat, mutta hankkimisen arvoinen.

esimies

17.08.04 klo 19:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vihdoin sain väännettyä läpi eepokset Movies Of The 90's ja Movies Of The 70's. Yhteensä 1600 sivua tiukkoja analyyseja ja mielenkiintoista nippelitietoa. Sekä tietenkin isoja ja upeita värikuvia.
Kannattaa käydä kirjastosta katselemassa, jos vaikka kyseiset teokset pölyttyisivät hyllyssä. Suosittelen lämpimästi.

micco

17.08.04 klo 20:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lainasin tänään kirjastosta Darren Shanin uusimman ja luin sen kolmesa tunnisa.

Arsi T. Elokolikko

17.08.04 klo 20:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Luinpas tässä "Kuolemalla on aina syynsä - maailman väestöhistorian ääriviivoja". Ihan kiva tieteellinen teos, mutta palaan kuitenkin niiden tieteishömppäteosten pariin. :)

SpaceCadet1

18.08.04 klo 18:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Äidinkielessä pitäisi lukea kaksi teosta tällä jaksolla: Lokki Joonatan ja Sieppaaja ruispellossa. Ekasta en ihan tiedä (vaikka maailmanlaajuinen bestselleri pitäisi olla kyseessä), mutta J.D. Sallingerin kuuluisin teos vaikuttaa ensisivujen perusteella äärimmäisen mielenkiintoiselta.

iskela

19.08.04 klo 16:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lokki Joonatan on helekutin hyvä!

Kohta puoleen saan loppuun Irvne Welshin kirjan Paska. Oi kas siinäpä positiivinen teos, täynnä hyviä ihmisiä, oikeamielisyyttä ja hyvää tahtoa.
Vähän kuin Chuck Palahniuk meets Charles Bukowski potenssiin 17. Välillä meinaa jo ellottaa itteänikin, että voiko ihminen olla noin loputtoman mätä ku***ää.

19.08.04 klo 20:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider

21.08.04 klo 19:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeksi taisin lukaista Alex Garlandin Laguunin, mutta nyt on vuorossa Kingin Hohto.