Viimeksi luettuja kirjoja

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Viimeksi luettuja kirjoja

30.04.04 klo 15:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Luettu on paljon Stephen Kingin kirjoja ja tällä hetkellä luen pitkään etsittyä Piinaa .
Puolessa välissä menossa, ja täytyy myöntää että Kingillä on sekä sairas että nerokas mielikuvitus.

Low Rider

30.04.04 klo 16:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheShining kirjoitti:

Itsekin olen lukenut tuon. Aika piinaava kokemus. Oman virtsan juomista yms.

Juhani Sementti

14.05.04 klo 22:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eilen sain loppuun Eliot Nessin näkökulmasta kerrotun "Lahjomattomat." Käsittelee muuten paljon paremmin kyseistä miesjoukkiota kuin Brian DePalman elokuva. Caponestakin saa mukavasti tietoa.

Orvo

15.05.04 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuossa äsken Aku Ankan taskukirjan lukasin... No jos totta puhutaan niin Terry Pratchett:in Pyramidit tuli vasta lukastua ja Ajan Pyörästä viides osa.

27.05.04 klo 19:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Piina saatiin juuri loppuun, ja nyt aloitankin Paasilinnan teoksen: Tuomiopäivän aurinko nousee...

Arsi T. Elokolikko

08.06.04 klo 21:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pirkästä aikaa kirjakärpänen puraisi minua ja olenkin nyt lukaissut kolme
Leah Ruth Robinsonin (ei tuttu tapaus) sairaaladekkaria tässä ja tällä viikolla olisi toteutettava (minulle) huima tavoite: 2000 sivua lähinnä Michael Chrichton-jännäreitä!! Mukana on toki pari muutakin kirjaa, Tappajahai 8) ainakin. Saapa nähdä mitä tästä tulee :D

11.06.04 klo 16:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juuri lukaisin Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjan, oli erinomainen... ja nyt menee hyvää vauhtia Reijo Mäen Varesdekkari Black Jack. Aika ovela, ja mukavan itseironinen...

Ale

11.06.04 klo 17:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juuri lukaisin Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjan, oli erinomainen

Niin sitä pitää! Muista jatko-osatkin.

Cuomi

11.06.04 klo 17:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jauhan vieläkin Hasselin Kuolemaa Telaketjuilla. On nyt ollu pienoinen tauko lukemisesta.

11.06.04 klo 18:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Juuri lukaisin Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjan, oli erinomainen

Niin sitä pitää! Muista jatko-osatkin.

Isältä löytyy Tolppa-Apinakin, joten kai se täytyy lukaista...

Kebottaja

11.06.04 klo 18:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli pari viikkoa sitten luettua Stephen Kingin Sawshank Redemption - Avain pakoon.. Oli lievä pettymys. Leffana paljon parempi.

12.06.04 klo 13:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kebottaja kirjoitti:

Minäkin koin tuon kirjan lievänä pettymyksenä...

Screwball

12.06.04 klo 15:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt luen Mario Puzon Sisilialaista. Mielenkiinnolla

mp40

12.06.04 klo 16:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jake Nymanin väännä ja huuda tuli luettua. Oli ihan hyvä kirja.

Jakke 29
1934 viestiä

12.06.04 klo 18:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheShining kirjoitti:
Kebottaja kirjoitti:

Minäkin koin tuon kirjan lievänä pettymyksenä...

Sama täällä.Ihan mielinkiintoinen silti.

Arsi T. Elokolikko

14.06.04 klo 17:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:

Pirkästä aikaa kirjakärpänen puraisi minua ja olenkin nyt lukaissut kolme

Ei onnistunut huima tavoitteeni, mutta ennätys sentään parani reilusti. :D
1500 sivua tuli lukaistua, ja seuraavat klassikot:

Robinson: Kavala kuolema 3.5/5
Chrichton: Suuri Junaryöstö 4/5
Chrichton: Kongo 4/5
Chrichton: Saalistaja 4.5/5
Tästä tulette muuten vielä näkemään hienon leffan, kyseessä on Chrichtonin tuorein teos, ja sen leffaoikeudet on jo ostettu. Odottakaas, kun nanotekniikan uusin hirvitys syöksyy valkokankaille!!!! :twisted: 8)

15.06.04 klo 10:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

No nyt tuli luettua Juoppohullun päiväkirjan jatko-osakin, Tolppa-Apina. Oli taas aivan järkyttävän hauska, suosittelen. Onko Ale niin, että tuohon on kolmaskin osa? Minkä niminen?

Ale

15.06.04 klo 12:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:

Kyllä. Raskausarpia nimeltään. Saa ainakin Diktaattorin sivuilta, mutta esim. Suomalaisessa en ole nähnyt. Neljäskin osa näköjään tulossa: Vaippaihottumaa.
Sitten on sellainen kokoelma Myrkyssä ilmestyneitä Juoppiksen seikkailuja nimeltänsä Myrkkyvuodet. Lue heti, sillä itse nauroin vatsani kipeäksi. Parempaa kirjallisuutta saa hakea kuin Juoppikset!

15.06.04 klo 17:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Parempaa kirjallisuutta saa hakea kuin Juoppikset!

No, nojaa... :lol: Mutta ovathan ne järkyttävän hauskoja, totta.

Cuomi

16.06.04 klo 13:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuolema Telaketjuilla tuli viimein luettua ja nyt jauhan Hasselin Tuomittujen legioonaa.