Kenen riveissä seisot, kenen lehtiä tilaat ?

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Kenen riveissä seisot, kenen lehtiä tilaat ?

Kaiser

24.03.04 klo 19:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

No mulle henkilökohtaisesti ei tule kuin kaks lehteä:

Mikrobitti
Soundi

Talouteen tulee myös Apu ja Katso, joita tulee myös luettua/selailtua.

Ville

09.06.04 klo 06:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minulle tulee Apu ja Tieteen kuvalehti. Minulle tuli aikoinaan myös Aku Ankka, mutta jätin sen aikoinaan pois.

Migelo

09.06.04 klo 11:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä mulle tulee:

-Urheilulehti
-Aku Ankka

ja suunnitelmissa ois tilata noi Hohdot.

TheShining

09.06.04 klo 14:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaah jotain sanomalehtiä, ja itselle tulee Mikrobitti.

Tolppanen

15.08.05 klo 23:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulle tulee:
-Aku Ankka
-Spider-Man
-Offroad Pro

Mulle on joskus tullut, mutta ei tuu enää:
-Urheilulehti
-F1 Racing

Hohtoa, VM:ää, Bikea ja Pelejä on myös tullut luettua yleensä kaupassa ja kirjastossa ja muutama irtonumero on tullut ostettua.

Nebb

16.08.05 klo 12:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Perheeseen tulee Aku Ankka ja jotain sekalaisia sanomalehtiä. Itselleni tulee kestotilauksena Mikrobitti, ja Hohtoa tulee nyt puolen vuoden verran mutta voisihan tuon ehkä uusiakin jos vakuuttaa tarpeeksi. Kamera-lehteä sain ilmaiseksi parin numeron verran ja siihen se myöskin jäi. Liikaa tylsiä artikkeleita ja aukeaman kokoisia mainoksia.

Tulikettu

16.08.05 klo 12:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä tulee ainoastaan Pelit ja Mikrobitti.

Jope Pitkäviha

Perheeseen:

Helsingin Sanomat + Nyt Viikkoliite + Kuukausiliite

Mankimies

19.08.05 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulle itelle tulee Aku Ankka ja yhteisistä luen Hesaria ja Teknari.

mp40

Länsi-Savo
Itä-Häme
Seiska
National Geographic

Vanhemmille tulee sitten työnsä puolesta vaikka mitä lehtiä, en edes tiedä mitä kaikkea.

minna

27.10.05 klo 22:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mielenkiintoinen topic... Talouteen on tullut nimelläni Aku Ankka jo varmaan vitsit syntymävuodestani saakka. Muita lehtiä ei itselleni tule. Postilaatikkoon tulevat myös Aamulehti, Pelit ja Mikrobitti, joista luen aktiivisesti kahta ensimmäistä. Kaupasta tulee joskus (harvoin) ostettua irtonumeroita, jos näkyy olevan mielenkiintoisia juttuja. Ja sehän tarkistetaan kannesta, lehtiä ei lueta kaupassa.

Puhelinpervo

29.10.05 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulle tulee Soundi ja yritän saada mammaa tilaamaan mulle myös Infernon. Kyllästyny niin ostamaan irtonumeroita.

Laulunlapsi

29.10.05 klo 21:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei tule lehden lehteä.Käytän kirjastoa.

OutlawPuppet

13.09.06 klo 13:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kappas, tällanenki topikki.

Eli meikäläiselle tulee ainoastaan Jääkiekkolehti. Avokille tulee Soundi ja yhdessä tilataan Helsingin Sanomia. Siinäpä nuo maksulliset lehdet on mitä tilataan.

Dekabristi

23.11.06 klo 19:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pohjoan Työ tulee vanhemmille. Tiedonantajakin tuli yhteen aikaan. Apukin oli lahjatilauksena muutaman kuukauden, samoin Kaleva. Niin ja Aku Ankka tulee ensi vuoden lokakuuhun.

kerpele

11.12.06 klo 00:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kotiin kannettuna tulee Episodi ja Tuulilasi. Tyttöystävälle tulee Me Naiset, Maku, Tiede, Roope-setä ja pari kolme lääkärilehteä. Kaupasta tulee ostettua Tekniikan Maailma (joka olisi suunnitelmissa tilata ensi vuonna), AutoBild Suomi (joka pitäisi myös tilata), DC Spesiaali, Kopteri, Soundi, Inferno ja satunnaisesti Korkeajännitys. Kalliiksi tulee, mutta pakkohan sitä on jotain vessassakin lukea.

Hän

11.12.06 klo 10:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vapaa Ajattelija http://www.vapaa-ajattelijat.fi/lehti/
Episodi
Suomen kuvalehti
Tiede

+ Vanhemmilta tulee aina välillä hesari lainattua

Scarface

11.12.06 klo 14:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aku Ankaa tilasin 13.8.1998 viime kesäkuhun asti, lopetettiin tilaus ja silti se vaan tulee. No kyllä ilmanen Akkari aina kelpaa.

withnail

07.06.07 klo 11:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Trendi
Seiska
Amnestyn jäsenlehti

Joo noi kaks vikaa kyllä vähän kumoo toisensa :lol:

Soundin tilaus loppui viime joulukuussa ja ihme ja kyllä puhelinmyyjät eivät ole ahdistelleet. Kerran taisivat soittaa, mutta juuri silloin oli huono aika ja vaikka sanoin että kiinnostaisi jatkaa tilausta, niin eipä ole kuulunut...En ole itse jaksanut uudistaa tilausta, pitää sitten syksyllä kattoa. Rumbastakin löytyy varmaan viisi vanhaa vuosikertaa.

murskain

31.08.07 klo 10:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulle tulee seuraavat
Episodi
Inferno
Pelaaja

Mitään 7-päivää, Katso tai vastaavaa lehteä en kyllä tähän talouteen tilaa...