Improvisoituja minitarinoita

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Improvisoituja minitarinoita

27.01.09 klo 20:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Debbie kirjoitti:

^ Kiitoksia. Siksi hieman töksähtelevää, koska mitäpä muutakaan viidestä minuutista voisi odottaa. Okei, myönnetään otin liaan kirjaimellisesti sen, että nämä tarinat pitäisi tehdä viidessä minuutissa, mutta haluasinpa koittaakkin olisiko minusta siihen. Ja lopputulos nyt on mitä on. :)

Viidessä minuutissa ehtii vaikka mitä. En kyllä itsekään kellosta aikaa katsonut noita omia juttujani kirjoittaessa. Ehkä meni pari minuuttia yli, mutta ei niitä viitsi ihan keskenkään jättää. :)

Mitä noihin Debbien pariin "tarinaan" tulee niin minusta ne muistuttavat enemmän runoja kuin tarinoita, mutta hyvä että osallistuit ja kirjoitit jotain .

27.01.09 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

K-18 leima ei olisi pahitteeksi.

Et sentään saksalaisia kakan syönti kuvia linkittänyt tuohon tarinaasi.

Mr. Pink

27.01.09 klo 22:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

K-18 leima ei olisi pahitteeksi.

Et sentään saksalaisia kakan syönti kuvia linkittänyt tuohon tarinaasi.

Kaikkien harmiksi. Saksalainen kronologisesti lopusta alkuun etenevä kääpiökakka porno on parasta mitä maa päällään kantaa. Elämän suola.

Edit: slayeralla mahtava pikku tarina.

Lamourhaaja

27.01.09 klo 23:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Slayeran viesti on suurinta ja raivostuttavinta PASKAA mitä oon tällä foorumilla nyt lukenut vähään aikaan ja kertoo varsin hyvin koko keskustelualueen tasosta. Yhtä hyvin koko foorumin viimeaikaisen sisällön perusteella nimeksi voitaisiin lätkäistä vaikka sontalaatikko edesmenneen "hupisivuston" mukaan.

Toisekseen, opi Slayera lyömään VÄLILYÖNTI sen jälkeen ku painat pistettä tai pilkkua.

27.01.09 klo 23:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lamourhaaja kirjoitti:

... Ja joo, tässä taas herra huumorintajuton HEH HEH puhuu, mutta jos te oikeasti haluatte jauhaa ihan kirjaimellisesti tällaista idioottimaisuutta niin menkää itteenne ja höpiskää mieluummin vaikka yksiksenne jossain nurkassa tai tehkää vaikka joku oma foorumi lapsellisuuksille.

Myönnän hymähtäneeni pari kertaa sitä lukiessani, mutta en minä tuollaista haluaisi tänne kirjoitettavan. Aika nuoria jannuja täällä kuitenkin pyörii ja ehtivät kyllä tutustua hävyttömyyksiin myöhemminkin.

27.01.09 klo 23:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Toi oli kyllä todella etova tarina. Tiivistää hyvin kaiken sen mitä leffatykissä on viimeaikoina keskusteluissa ollut (ja joihin minäkin olen osallistunut). Kiinnostaisi tosin tietää, onko tuo olevinaan vitsi vai jotain partaveitsenterävää kritiikkiä?

NitroPupu

28.01.09 klo 00:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei hyvää päivää tuota slayeran tarinaa. Ihan oikeasti Lamourhaajaa lainaten kauheata paskaa. Alun perusteella odotin jotain Videodromen tyylistä tarinaa, mutta sadistiselle pornolle masturboiminen ja muut epämiellyttävyydet eivät kuulu leffatykkin. Jos improvisoinnin tulos on tuollaista, niin suosittelen hakemaan apua.

Mr. Pink

28.01.09 klo 00:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Totta puhuen en täysin ymmärrä miksi tuo slayeran tarina saa niin kovaa kritiikkiä osakseen. Eikös jokaisella ole oikeus kirjoittaa vaikka minkälainen tarina, kunhan se ei ketään loukkaa? Toisaalta tuo saattaa olla esim. Vompan ikäisille hieman liian sairasta luettavaa, joten jos sen takia pistätte viestille miinuksia niin ymmärrän.

Lamourhaaja

28.01.09 klo 00:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyse ei ole siitä että mua edes kiinnostaisi joku mauttomuus (lapset nyt kirjoittaa tollasia muutenkin varmaan enempi) vaan siitä, että toi on niin totaalisen aivovammaisen TYPERÄ kaiken ilon ja hyvän sisäänsä imevä tyhjiö kuten lähes joka ikinen viesti täällä viime aikoina muutenkin on ollut. Yksinkertaisesti täyttä lapsellisuutta, retardiutta, silkkaa luettavaa hyökkäystä jokaista ajattelevaa olentoa kohtaan. Trolliviestit oli ennen tollasia.

E-Mies

28.01.09 klo 11:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt tulvi mitta yli! En voi kuvailla kuinka sanoinkuvaamattomasti raivostuin lukiessani Slayeran kommenttin. Ei perkele soikoon, vois kyllä vähän käyttää omia transvestiittipornon täyttämiä aivoja ja miettiä mitä paskaa tänne foorumille suoltaa. Leffatykissä on yli 4300 rekisteröitynyttä käyttäjää ja ties vaikka niiden joukossa olisi hyvinkin nuoria tenavoita, jotka eivät ymmärrä noista pornoasioista yhtikäs mitään ja varmaan tuntevat outoa ahdistusta niitä lukiessaan. Ei jumalauta, ei tarvitse tulla tänne foorumille kertomaan mitään saatanan omia sadistisia mällijynkkyfantasioita, koska kukaan ei semmoista halua lukea. Jos kerran omia Hemingway-lahjoja haluaa tänne suoltaa niin menkööt perkele pornosivujen omille kiihokefoorumeille keskustelemaan yksisilmäisten seksiaddikti juoppojen kanssa omista pikku unelmista. Ja jos vielä kerran näen sinulta, Slayera, samantapaisen kommentin, lennät tältä foorumilta nopeammin kuin ehdit kirjautua sisään.

Pahoittelen suorapuheista ja kirosanojen täyttämää tekstiäni, en vain voi kestää tuommoista sanoikuvaamatonta typeryyttä ja idioottimaisuutta. Kiitos ja anteeksi.

Pate

28.01.09 klo 12:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vitsit, iski uteliaisuus. Kun siitä nyt tällainen melu nostettiin niin voisiko joku vähän kertoa mitä kyseinen kertomus sitten piti sisällään?

28.01.09 klo 13:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pate kirjoitti:

Ei voi.

Edit. Näin laadukas oli 700 viesti.(Silti parempi kuin puolet noista 699 aikaisemmin kirjoittamastani viestistä. :) )

slayera

28.01.09 klo 14:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anteeksi,anteeksi.Olisi todellakin pitänyt ajatella minkälaista paskaa tänne suoltaa.

Pahoitteluni.

E-Mies

28.01.09 klo 15:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Hyvä, että ymmärsit oman tekosi. Ymmärrän kyllä, jos tarinasi oli tarkoitus olla jokin sisäpiirin vitsi, mutta sen kaltainen materiaali ei kuitenkaan sovi tälle sivustolle. Minun puolestani tämä asia on nyt loppuunkäsitelty ja voidaan jättää puiminen nyt tähän ja jatkaa eteenpäin normaalisti.

Debbie

29.01.09 klo 01:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Wow! Tälläinen kohu yhdestä tarinasta! Perverssi mielenkiintoni totisesti heräsi..

29.01.09 klo 01:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

-Makkaraperunat ja reilusti ketsuppia.

Grillikioskin läski myyjä katsoo happamasti homeisen koppinsa homeisesta ikkunasta ja kysyy narisevalla äänellään.

-Tuleeko muuta?

Kannattaisi tuonkin välttää työsuhde ranujen kutsua, kohta ei mahdu edes kojuunsa.

-Maito.

Käännyn odotellessani katsomaan näkyykö tuttuja. Grillikioskin piha on täynnä halpoja muovituoleja ja kiikkeriä pöytiä. Pöytien tuhkakupit on tyhjennetty viimeksi edellisen omistajan aikaan. Siis vuonna -76.

Jappe yrittää tapansa mukaan tehdä tuttavuutta kaikkien vähänkin naiselta näyttävien kanssa. Yrittää tietysti taas sitä silmä juttua. Surkea tyyppi kun yrittää tehdä vaikutusta sokealla silmällään. Väittää saaneensa puukosta, vaikka oikeasti menetti näkönsä kahvia juodessaan. Oppi ainakin ottamaan lusikan kupista ennen hörppäystä.

Jos kukaan ei vastusta, niin jatkan tätä tarinaa.

Makkaraperunat tuli syötyä ja maito juotua. Yhtään ylimääräistä ei huvita nauttia Grillikioskin lähistön ratkiriemukkaasta tunnelmasta. Joku voisi nauttia tästä leppoisasta kirkonkyläfiiliksestä, mutta onhan tätä jo aika monta vuotta katseltu.

Kun ohitan Japen, isken hänelle silmää. Jappe luulee että se on jonkinlainen kannustus hänen soidinmenolleen. Yrittää vielä vastata siihen takaisin iskemällä silmäänsä. Harmi vaan että sokean silmän luomi ei tottele ja Jappe jää sitä miettimään. Kokeilee jopa sormillaan saada luomen toimimaan. Ei tollo tajua edes milloin hänelle vittuillaan.

Japen kiinnostuksen kohdetta tuo hymyilyttää. Voisin testata omaa vetovoimaani, mutta tytön tissit tuovat mieleen mangomeloonin. Ei sen jäätelön, vaan ne hedelmät. Toinen tissi on kuin mango ja toinen kuin melooni. Meikkiäkin on kuin keskiverto kosmetologi opiskelijalla.

Ilta on vielä nuori.

Debbie

30.01.09 klo 01:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Mukava tarina ja kiva tunnelma. Jatka vaan lisää. :D

30.01.09 klo 04:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Debbie kirjoitti:

^ Mukava tarina ja kiva tunnelma. Jatka vaan lisää. :D

Okei. Tässä jatkoa edelliseen.

Kävelen pois grilliltä. Tavoitteena 300 metrin päässä sijaitseva Tanssiravintola Kohmelo. Ehdin lähes puoleenväliin, kun viereisen auton ikkuna aukeaa ja tuttu ääni pyytää minut hyppäämään kyytiin. Vanha koulukaveri Maukkahan se siinä ratin takana istuu. Kohmeloon ehtii myöhemminkin, joten päätän lähteä mukaan.

Maukka ei suostu paljastamaan mihin ollaan matkalla. Radiossa soi Popeda. Maukka laittaa radiota kovemmalle ja alkaa rummuttaa rattia vasten. Ihan väärässä rytmissä, mutta en jaksa siitä edes mitään sanoa.

Maukka
-Vittu tää Popeda on hyvä bändi. Oonko koskaan kertonu kun näin yhillä festareilla Pate Mustajärven tumppaavan tupakan napaansa?

-Joo. Olet kertonut.

Matka jatkuu Popedan tahtiin. Lopulta päästään perille. Jos olisin tiennyt mihin Maukka on minua viemässä, niin en olisi lähtenyt mukaan.

NitroPupu

31.01.09 klo 23:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tästä sulon jatkokertomuksesta tuli sellainen mieleen, että olisiko mitään jos pistettäis topiikki pystyyn jossa vaikka minä aloitan tarinan, ja leffatykkiläiset jatkavat tarinaa mahdollisimman ptkälle. Oma tarina pitäisi jättää aina sen verran auki, että on monia eri "juonenkäänteitä". Ennen kuin laitan (tai joku muu tämän viestin seurauksena) sellaisen pystyyn, niin löytyisikö kiinnostusta? Ei nimittäin kiinnosta laittaa kolmen vastauksen ketjua pystyyn.