Uusimmat Sarjakuvahankinnat

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Uusimmat Sarjakuvahankinnat

08.09.12 klo 21:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

5 täyttä vuosikertaa eli 80 lehteä 82 eurolla. Omistan noista ennestään 26, mutta nyt pääsen vaihtamaan paremman kappaleen tilalle ja ööö...54 on entuudestaan omistamatonta. Tuplakappaleista saa kirpparilla ainakin 1.5e, ehkä 2e/kpl, niin tämä oli oikein mainio kauppa.

Kunhan lehdet ovat edes kohtalaisessa kunnossa ja tulevat myös perille. Saatana, jos kovinkin monesta on tuo osoitelappu leikattu irti. Antaisivat sen olla tai tussaisivat nimen näkymättömiin.

Kurt

18.09.12 klo 16:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibris.com

12,20 + 12,20

NA: Breakout oli sen verran loistavaa settiä, että piti laittaa lisää New Avengersia tulemaan, mielestäni ihan kohtuulliseen hintaan.

25.10.12 klo 18:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anni Nykänen - Mummo 2
Masashi Tanaka - Gon 1
Masashi Tanaka - Gon 2
Masashi Tanaka - Gon 3

Ankardon ja Mummon ostamisesta on vierähtänyt jo aikaa, mutta Gonit olen ostanut ihan lähiaikoina ilmestymisjärjestyksessä. En ole hirveästi mangalle koskaan lämmennyt, mutta Masashi Tanakan upea ja yksityiskohtaisen realistinen piirrosjälki on tehnyt minuun sellaisen vaikutuksen, että koko seitsenosainen sarja tulee kyllä kerättyä kokoelmiin.

Mummo taas puolestaan on noista vähän uudemmista suomalaisista strippisarjoista ihan parhaasta päästä. Mukavan kaksimielistä huumoria paikoitellen.

Benoit Sokal ja Ankardo eivät tuskin hirveästi esittelyjä kaipaa. Erään komisarion tarina on muutaman köyhemmän albumin jälkeen varsin pirteää tavaraa, mutta aivan alkuaikojen klassikkotarinoiden tasolle ei vielä päästä. Rasputinin merkki (1982) ja Lempeä kuolema (1983) ovat raadollisen aikuissarjakuvan ehdotonta eliittiä.

07.12.12 klo 18:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kulku-Katin poika: Sain veronpalaustusta ja päätin ostaa pitkään hankintalistalla olleen Alan Mooren ja Eddie Campbellin Helvetistä-sarjan hintaan 70€ Normaalihinta oli 80€,mutta sain 10% alenusta,kun näköjään oon vakioasiakas siellä.

23.12.12 klo 17:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alan Moore & Dave Gibbons: Watchman

Pitkään kiinnostanut Watchmen sarjan kaikki 12 osaa sisällään pitävä teos tarttui mukaan Akateemisesta Kirjakaupasta joululahjaostoksien muassa. Hintaa sarjakuvalla oli 20,90€.

Visailija

07.01.13 klo 14:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

CDON.fi

2,65€, 2,65€

Eli teokset Blacksad 2: Valkoinen Valtakunta ja Blacksad 3: Punainen Sielu.
Elokuvatilauksen yhteydessä satuin huomaamaan nämä pari hienoa sarjakuvakirjaa, jotka mieluusti tilasin samoilla postikuluilla yhdessä tuon elokuvan kanssa.

Kyseessä on espanjalaisen Juan Diaz Canalesin sarjakuva, jossa ihmiset on korvattu eläinhahmoilla tapahtumien sijoittuessa jonnekkin 1940-1960-lukujen amerikkaan, ja päähahmon olessa parimetrinen kissaetsivä. Mukana on esimerkiksi väkivaltaa ja seksiä sen verran, että kyseessä on ehdottomasti aikuisten sarjakuva. Tuon Blacksad 2:n olen aiemmin lukenut, ja hyväksi todennut, mutta Punainen Sielu on vielä lukematta. Ensimmäisessä aiheena on rasistisen liikkeen salaliitto, ja jälkimmäisessä kylmän sodan aikaan sopivasti jonkinlainen ydinaseuhka. Erityisesti näiden piirrosjälki ja väritys miellyttävät itseäni kovin.

07.01.13 klo 17:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alan Moore & Dave Gibbons: Watchman

Oliko kyseessä kovakantinen Suomi-painos vai pehmäkantinen jenkki-painos? Itse omistan molemmat Suomi-painokset ja pehmeäkantisen jenkki-painoksen. Kotimaisen 2.painoksen sain 2 vuotta sitten joululahjaksi,1.painoksen ostin Kampin antikvariaatisesta kirjatorista hintaan 40€ Samasta paikasta ostin myös jenkki-painoksen hintaan 13€

07.01.13 klo 18:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu kirjoitti:

Alan Moore & Dave Gibbons: Watchman

Pehmeäkantinen jenkkipainos, ilmeisesti vuodelta 2008.

08.01.13 klo 09:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu kirjoitti:

Alan Moore & Dave Gibbons: Watchman

Pehmeäkantinen jenkkipainos, ilmeisesti vuodelta 2008.

Kiitos informaatiosta.

The Walking Dead Vol. 17 paperback 10e

Watchmen paperback 13e

Grinch

27.01.13 klo 16:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Myös itsekin kävin Adlibrisin sivuilta tilailemassa Turtles-sarjakuvia. Suomesta nämä sarjakuvat lähti sentään halvemmalla, kuin esim. eBaysta. Jokainen näistä maksoi 11.90€. Aikasemmin olen tutustunut IDW:n julkaisemiin konniin microsarjakuvien myötä, ja ne saivat sen verran vakuuttuneeksi, että nämä piti laittaa tilaukseen. Eastman näyttää olevan myös mukana, joten ei voi olla täysin huono hankinta.

01.03.13 klo 14:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kulku-Katin poika:
Batman riivattu ritari
Batman 60-vuotisjihlakirja
Viivi & Wagner 9 Kaasua sohvalla
Riku Rassi the hot rod man
DC spesiaali Vihreä lyhty ja Vihreä nuoli

Nämä yhteensä 50€

01.03.13 klo 19:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pitkään kiinnostaneen Judge Dreddin ensimmäiset kolme osaa vuodelta 1992 tuli hankittua Mustan kanin kolosta.

2€+2€+3€=

#1/1992

#2/1992

#3/1992

11.03.13 klo 21:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kampin antikvariaattinen kirjatori: Mukaan lähti V niin kuin verikoston piirtäjän David Lloydin sepittämä ja piirtämä sarjakuva Kickback ja Suomessa tekijänoikeussyistä julkkaisematta jäänyt Kerrassaan merkillilisten herrasmiesten liiga tarina Black Dossier. (Hinta yhteensä22€)

Juki

10.04.13 klo 17:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Carlbarks.fi:

95 €

Tämä nyt ei varsinaisesti ole sarjis, mutta liittyy siihen kuitenkin merkittävällä tavalla, sillä paketti sisältää kaikki ankkamestari Carl Barksin Disney-aiheiset maalaus- ja piirrostyöt yksissä kansissa kronologisessa järjestyksessä nelivärikuvina . Teoksesta otetaan vain rajoitettu 2500 kappaleen numeroitu painos ja sitä myydään vain suoraan kustantajalta eikä se tule normaalisti myyntiin kauppoihin. Toki joku saattaa tätä myöhemmin esim. huuto.netissä myydä, mutta virallisesti tätä ei saa muualta kuin suoraan kustantajalta.

19.04.13 klo 13:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kulku-Katin poika:

Mukaan lähti uunituore kovakantinen Batman-kirja Pöllöjen hovi, 256 sivua klassista Batmaniä Jätti-Batman pokkarin muodossa ja Marvelin klassista kauhusarjakuvaa Ihmissusi yössä-albumin muodossa.

Hintaa yhteensä. 35€

Thespirit

21.04.13 klo 19:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

24.04.13 klo 17:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thespirit kirjoitti:

Frank Millerin 300 ja watchmen. Yhteensä 22e

Mistä ostit? Oliko Watchmen Suomi vai Jenkkipainos?

24.04.13 klo 17:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kampin antikvariaattinen kirjatori: