Uusimmat Sarjakuvahankinnat

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Uusimmat Sarjakuvahankinnat

Antti

17.12.11 klo 16:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt on aloitettu kahden mittavan sarjan keräys, sillä eka osa The Carl Barks Libraryyn (Lost in the Andes) ja kaksi ekaa The Floyd Gottfredson Libraryyn (Race to Death Valley & Trapped on Treasure Island) löytyvät nyt sarjakuvakokoelmastani.

Tilasin Bookplussasta, kuten kirjani aina, hintaa yhteensä n. 60 €. 15 vuotta ja vasta sitten ovat molemmat sarjat kasassa. Olen silloin, hmm... 29 vuotias. :D

Muitakin pieniä sarjakuvahankintoja (eniten Aku Ankkaa) on tullut tehtyä.

23.12.11 klo 03:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaveri halusi eroon mangoistaan ja itsehän olin heti ostamassa ensiluokkaisessa kunnossa olevat Akirat poies. Uusintapainoksiahan nämä, mutta vidduakos sillä väliä. 1-7 löytyy nyt, viisi vielä pitää hommata muualta. Huokeaan 25 euron hintaan sain koko läjän.

23.03.12 klo 15:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kulku-Katin poika:

V niin kuin verikosto. Elokuvaversion näin 2 vuotta sitten,ja päätin virkistää mustikuvia tästä mestariteoksesta ostamalla sarjakuvaversion.

Mukaan lähti myös Pulp-sarjan pokkari Synkkiä enteitä.

Ostosten hiinnaksi kertyi yhteensä 48€

23.03.12 klo 16:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viime aikojen sarjishankinnat:

Amazon.co.uk

BookDepository.co.uk

£7.47 + £9.74 + £9.74 + £9.74 + £14.94 + £8.44 + £9.41 + £10.97 + £8.53 + £9.75

Vähän uutta Amazing Spider-Mania, uutta Avengersia (vol. 1), uutta New Avengersia (vol. 2), JLA: Year One (jotta saisin umpisurkean JLA-rebootin mielestäni), erinomainen Batman: Black Mirror, Invincible vol. 15, pari kirjaa The Boysia (vol. 9 & 10), Red Skull: Incarnate joka kertoo Johann Schmidtin noususta katulapsesta SS-mieheksi (jos Magneto Testament kolahti, kannattaa ehdottomasti lukaista myös tämä) ja viimeisenä legendaarista TMNT-sarjakuvaa, Change is Constant, vol. 1. Kaikki trade paperbackeja paitsi Pätmän.

27.03.12 klo 17:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eräs divari Kampin metroaseman lähellä.

Sin City Kokoelmaa tuli täydenttetyä osilla 1 &4.

Enään vain puuttuvat osat 5,6 & 7

Hintaa kertyi yhteensä 16€

24.04.12 klo 14:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kulku-Katin poika.

Opiskelutukirahoila ostin paljon hyviä arvosteluja saaneen Rämeen Olento-sarjan kirjat 1 &2.

Hintaa oli yhteensä 45€.tai 60€,jos olisin nappanut ensinmäisen osaan toisesta hyllystä.

10.05.12 klo 11:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

SS Libricon oy
Batman/Aliens
Batman:Ensinmmäinen vuosi
The Spirit
Hintaa oli yhteensä 23 euroa.

22.05.12 klo 20:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kööpenhaminasta löytyi erittäin hyvinvarusteltu Faraos Cigarer -niminen sarjiskauppa, josta olisi voinut tarttua mukaan vaikka ja mitä, mm. Thanos-, Wendigo- ja Tintti-patsaat sekä noin sata kiloa sarjiksia. 2000-3000 kruunun hintalaput olivat liikaa mun luottokortille, onneksi pari paperbackia sopi kuitenkin matkabudjettiin:

Omega Flight: Alpha Omega

Cable: Messiah War

Batman & Robin: Batman Vs. Robin

50kr + 75kr + 144kr (yht. n. 35e)

B&R oli uusi, muut käytettyjä.

Grinch

23.05.12 klo 16:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sulon mainitsemasta adlibristä kävin tilaamassa Jonah Hex: Face Full of Violence 10.90 eurolla.

Arz

19.06.12 klo 15:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomalaisen kirjakaupan nettikaupasta toukokuussa 23,25 €.

Sanon suoraan, että en ole ikinä ollut mikään näiden ns. tosissaan tehtyjen sarjakuvien fani. Satuin kuitenkin huomaamaan, että tuo The Walking Dead: Book One on tulossa suomeksi niin päätin antaa sille mahdollisuuden. TV-sarjan kaksi kautta kun ovat olleet mainiota katseltavaa. Ei tämä sarjakuvakaan huono ole, mutta jos pitäsi valita niin seuraan juonta mieluummin TV-sarjasta :). Sarjakuvan voi sitten lukea jälkeenpäin, meneväthän tapahtumat tässä vähän eri tavalla kuin sarjassa (mikä oli yksi syy miksi tämän hommasin). Piirrostyyli muuttuu puolessa välissä, koska piirtäjä vaihtui. Harmi, koska jälki ei ole yhtä hienoa kuin sillä joka aloitti. Näitähän saisi myös englanniksi. Pidän englannista, eikä minulla ole mitään sitä kieltä vastaan, mutta teki nyt mieli lukea suomen kielellä kun siihen kerran oli mahdollisuus.

Antti

21.06.12 klo 12:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Compelte Carl Barks Disney Libraryn toinen osa Only a Poor Old Man tuli varattua. Ilmestyy vasta heinäkuussa, mutta tilasin samalla kirjoja.

Gottfredsonin uutukaisenkin olisin muuten, mutta syksyllä ilmestyvä kaksoisboksi on halvempi (edellinen boksi näkyykin tämän sivun ylimmässä viestissäni).

J.Lipponen

24.06.12 klo 18:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo, ostin tässä joku aika sitten Korkeajännityksen juhlakirjan Yhdestä Kuopiolaisesta divarista hintaan 12,95€. Mainio ostos ja vielä puoleen hintaan esim: Suomalaisen kirjakaupan hinnoista.

01.07.12 klo 22:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

2.75e

2.75e

5e

Lahjus

1e

Kaksi ekaa tukevan hebun "takakontista" Kirpparilla- kirpparin parkkipaikalta. Hinnaksi oli jo sovittu 3e/kpl, mutta myyjäkaksikon vanhempi mies pudotti vielä hintaa. Hieno mies. Valkoisen biisonin pojat sitten kirpparin sisältä. Pulp pokkari oli lahja ja korkeajännitys kevyeksi kesälukemiseksi samaiselta kirpparilta, mutta jo viikko tai kaksi aikaisemmin.

04.07.12 klo 10:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kolme lisää Silinteri- kirpputorilta (JKL)

4e/kpl

07.09.12 klo 14:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kampin antikvariaattinen kirjatori: Predator: Big game 5€

Kurt

07.09.12 klo 14:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibris.com

12,60e

The Avengersin nähtyäni iski taas into supersankareihin/sarjiksiin, joten tuli pistettyä pienen researchin jälkeen Uusia Kostajia tulemaan enkunkielisenä. Toivottavasti tälläinen juntti tajuaa näistä jotain, sillä pahemmin en ole Kostajiin tutustunut sarjisten suhteen.

07.09.12 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kurt kirjoitti:

The Avengersin nähtyäni iski taas into supersankareihin/sarjiksiin, joten tuli pistettyä pienen reasearchin jälkeen Uusia Kostajia tulemaan enkunkielisenä. Toivottavasti tälläinen juntti tajuaa näistä jotain, sillä pahemmin en ole Kostajiin tutustunut sarjisten suhteen.

Erinomainen valinta. New Avengers on mielestäni parasta 2000-luvulla julkaistua Avengersia. Siis kamoon, kuka vois olla pitämättä tiimistä jossa on mm. Spider-Man, Logan, Luke Cage, Iron Fist, The Thing, Ms. Marvel, Sentry ja Spider-Woman. Pakollisten Kapu Amerikan ja Iron Manin ohella tietysti.

Bendis. <3

Nyt omia ostokseni elo- ja syyskuulta:

TheBookdepository.co.uk

8,04e + 10,66e