Uusimmat Sarjakuvahankinnat

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Uusimmat Sarjakuvahankinnat

21.10.09 klo 03:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Amazon.comin marketplacesta tarttui mukaan Marvel Assistant-Sized Spectacular #1 & 2, hintaan 10,80€ (sis. postikulut). Ko. lehdet sisältävät kuusi Marvelin assistant editorien kirjoittamaa tarinaa, mm. Citizen Cage: Political Power Man ja Galacta, Daughter of Galactus.

Rocky

Lisäksi muija halusi.

66,80 e

10.11.09 klo 16:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

8,24+8,55+8,55

Kolme Heroes for Hire -trade paperbackia: Civil War, Ahead of the Curve ja World War Hulk. Pahoittelut kuvien valkoisista reunoista.

18.11.09 klo 04:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Daughters of the Dragon: Samurai Bullets, tpb, 9,82e. Ah, Misty & Colleen. <3

06.02.10 klo 14:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thor: Ages of Thunder, tpb, 12,00€

Thor, vol. 3, hardcover, 12,37€

The Losers, vol. 1 & 2, tpb, 12,88€

Daredevil: Father, tpb, 12,73€

Incognito, tpb, 11,64€

Pari kirjaa Thoria, eka Matt Fractionin kynästä oleva Ages of Thunder ja toka JMS:n runin päättävä vol. 3. The Losersia olen lukenut aiemmin vain pari numeroa ja nyt, ennen leffan saapumista teattereihin, onkin oiva aika syventyä paremmin ko. sarjaan. Daredevil: Father merkkaa Joe Quesadan paluuta DD:n pariin, joten pakkohan kyseinen teos oli omaankin hyllyyn hankkia. Lopuksi vielä Ed Brubakerin kiinnostavalta kuulostava Incognito, todistajansuojeluohjelmassa arkiseen elämäänsä kyllästyvästä superrikollisesta kertova sarjis.
Onneksi ostolakko ei koske sarjakuvia, jei.

Tiiviste

09.02.10 klo 21:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sin Cityn ensimmäinen osa leffan innostamana tuli postista lauantaina. Olen enemmän tyytyväinen leffan ensimmäiseen, Marvin tarinaan.

16.03.10 klo 14:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Amazon.co.uk

4,95+4,95

11,47+8,92+13,71+12,77

Britti-Amazonin marketplacesta pari The Losers -paperbackia, volyymit 3 ja 4, Book Depositorysta Luke Cage Noir HC, Green Arrow: Year One TPB (samalta tiimiltä kun The Loserskin), New Avengers, vol. 12: Powerloss TPB ja Kevin Smithin Batman: Cacophony HC.

03.08.10 klo 12:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

8,64e + 8,77e + 10,00e + 7,96e + 8,20e

Brian K. Vaughanin loisteliasta Ex Machina -sarjista kolmen puuttuvan volyymin verran, 7-9 (vol. 10 julkaistaa alkutalvesta, jeij). Lisäksi pari Scott Pilgrim -pokkaria.

Kookosbanaani

17.08.10 klo 21:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei tullut tällä kertaa ostettua mitään sarjakuvaa, mutta kirjastosta lainasin "maailman parhaaksi sarjakuvaksi" kehutun eepoksen, nimittäin:

Vartijat:

Toivottavasti on kehujensa arvoinen. Vasta sarjakuvan luettuani aion katsoa leffaversion.

Nephilim

19.11.10 klo 16:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibris.

13,10 e

08.05.11 klo 05:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Parin viime kuukauden sarjisostokset:

n. £8/kpl

The Book Depositorysta mukaan tarttui kaikki ilmestyneet paperbackit Garth Ennisin LOISTAVAA The Boys -sarjakuvaa. Quis custodiet ipsos custodes? The Boys.

£10

Book Depositorysta tarttui mukaan myös Guy Delislen matkakertomus Shenzhen: A Travelogue from China miehen muiden töiden Pyongyangin ja Burma Chroniclesin kaveriksi hyllyyn.

£5 + £6

Britti-Amazonista tilasin vielä viimeisen volyymin Brian K. Vauhganin supersankaripormestarista kertovaa Ex Machina -sarjaa ja ekan volyymin Garth Ennisin Preacheria, johon on pitänyt tutustua jo pidemmän aikaa.

MAV

08.05.11 klo 14:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli tässä pari päivää sitten hankittua Mark Millerin ja John Romita jr. Kick-Ass.
Alunperin pidin leffasta, mutta nyt alkp. sarjiksen luettuani ei voin kuin todeta, että se on teineille vesistettyä Hollywood huttua.

T-800

02.06.11 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

World War Hulk.

Pitkään aikaan en ole mitään sarjakuvia ostellut, mutta tämä lähti tässä vähän aikaa sitten play.com hintaan 13.50€. Itse taisin tämän skipata, silloin joskus CW:n jälkeen ja siirryin Skrullien invaasioon... Mutta pakko nähdä kun Hulk pieksee kaikki sankarit.

11.06.11 klo 14:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

eBay.co.uk

£12,50 + £5,50 (sis. postikulut)

eBaysta mukaan tarttui Squadron Supreme/Ultimates-crossoveri Ultimate Power kovakantisena kohtalaisen halpaan hintaan. Amazoneissa tästä joutuisi pulittamaan käytettynäkin reippaasti enemmän. Kaveriksi kylkeen Kevin Smithin keskeneräiseksi jäänyt Daredevil/Bullseye: The Target #1, ihan vain kuriositeettina.

17.10.11 klo 14:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Amazon.co.uk

n. £9/kpl

Tintti-leffan ensi-ilta lähestyy ja alkaakin olla aika verestää vanhoja Tintti-muistoja. Lapsena tuli luettua suunnilleen kaikki Tintit (top 3: Tintti Tiibetissä, Päämääränä Kuu/Tintti Kuun kamaralla, Salaperäinen tähti) ja nyt melkein 20v myöhemmin on hyvä hankkia pikkuhiljaa kaikki tarinat myös omaan kirjahyllyyn, tosin sillä erotuksella että nämä ovat englanniksi. Suomeksihan näitä myös löytyy, mutta hinta onkin suolaisempi ja saatavuus oma ongelmansa. Suurin kynnys tulee olemaan se, että Milou ei olekaan enää Milou vaan Snowy. Noh, eiköhän kaikkeen totu. Se on myös mainittava, että nämä kovakantiset painokset eivät ole samaa albumikokoa kun vanhat suomalaispainokset vaan noin puolet pienempiä.

hebbu

9,90e

Sekä myös nämä

Asterix legioonalaisena 8,95e
Ankantekijät 2: Lentävä skotlantilainen 8,90e

Yritin etsiä kuvat noihin kahteen viimeiseen, mutta eipä niitä löytynyt. Varsinkin se Asterix olisi ollut hieno.

hebbu

14.12.11 klo 13:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

eilen ostin kulku-katin pojasta 9 eurolla max allan collinsin ja kolmen eri piirtäjän tekemän sarjakuvaopuksen matkalla kadotukseen,joka on lisäosa matkalla perditioniin sarjakuvaromaanille.

Kauhuhullu

14.12.11 klo 15:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeisin sarjakuvaostos on Tintti ja Auringon temppeli. Hankkisin suomenkielisen version, ja hintaa oli 12,90. Kuvaa en millään mistään saanut, joten sitä ei tässä nyt ole.