Uusimmat Sarjakuvahankinnat

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Uusimmat Sarjakuvahankinnat

13.07.09 klo 17:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juuri lähti http://www.bookdepository.co.uksta tilaukseen Garth Ennisin koko Punisher MAX runi kovakantisina (viisi kirjaa) + Punisher: Born TPB. Hintaa tuli yhteensa ~113€.

Vielä pitäis toi Punisher Omnibuskin raaskia ostaa, niin sais noi Ennisin 616-Punisheritkin hyllyyn. Ehkä sitten seuraavasta palkasta...

EDIT 14.7.09: Nyt vähän nakertaa; sama setti maksaisi tänään tilattuna n. pari kymppiä vähemmän... Mutta kukapa tollasta nyt osaa ennakoida.

18.07.09 klo 10:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibris

Dark Reign: Deadpool/Thunderbolts TPB ja Dark Reign: Accept Change TPB, 10,70+22,70.

Epitaph

18.07.09 klo 17:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga vol.2
-Turun suurelta kirpputorilta neljällä eurolla. Alan Mooren nimi kannessa takasi, että teos tulee pääsemään rakastavaan kotiin.

The Sandman vol.7 - Brief Lives
12,50€ eräästä Turun antikvariaatista. Pitkään on ollut suunnitelmissa hankkia kaikki Sandmanit hyllyyn, ja olen vihdoin askeleen lähempänä tavoitettani.

X-tyyppi

18.07.09 klo 17:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Epitaph kirjoitti:

Kerrassaan merkillisten herrasmiesten liiga vol.2

The Sandman vol.7 - Brief Lives

(offtopic) Turkuun opiskelujen takia muutavana kysyisin, että muistaisitko vielä sattumalta ko. kauppojen tarkkoja nimiä tai sijaintia edes osapuilleen?

Epitaph

18.07.09 klo 17:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Sandman on Omituisten opusten kaupasta, jonka lähistöllä on ainakin synagoga, Hesburger ja Brahenkatu.
Kirpputori puolestaan on aika kaukana keskustasta, piti mennä linja- autolla jonnekin Turun laitamille. Anteeksi etten pysty auttamaan enempää, sillä olin Turussa vain käymässä enkä tunne paikkaa juuri yhtään. Toivottavasti nuo maamerkit auttavat edes jotenkuten...

27.07.09 klo 15:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

www.bookdepository.co.uksta lähti tilaukseen kaikki Moon Knight (vol.4) trade paperbackit. Viides osa julkaistaan tbp:nä vasta 107 päivän päästä, mutta hinta oli sen verran edullinen että varatahan se piti. Koko setille tuli hintaa yht. 48,40€. Ei paha.

27.07.09 klo 15:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Heh, olin juuri tilaamassa Adlibriksestä Moon Knight vol. 3 & vol. 4 TPB:t, mutta tuolta Bookdepository.co.uk:stahan ne irtoavat hieman halvemmalla. Charlie Hustonin kirjoittamat ja Dave Finchin piirtämät Vol. 1 ja 2 ovat aivan erinomaisia, toivottavasti Benson & Texeira saavat pidettyä tason yhtä korkealla.

[edit]

BookDepository.co.uk

Amazing Spider-Man by JMS Ultimate Collection: Book 1, TPB, 20,44e, julk. 5.8.

Vajaa 400 sivua timanttista J. Michael Straczynskin Spidermania.

04.08.09 klo 21:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

9.47€

New X-Men by Grant Morrison Ultimate Collection: Bk 1 TPB

21.57€

EDIT:

Tulipahan tilattua myös New X-Men by Grant Morrison Ultimate Collectionit volume 2-3

20,53€ ja 20,55€

HorrorFreak

05.08.09 klo 00:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä ole vähään aikaan tullut sarjiksia ostettua, mutta viimeinen hankintani on Musta torni: Revolverimiehen alku. Minähän olen suuri Musta torni -fani ja tämä sarjakuvakirja tosiaan kertoo aika hyvin näitä neljännen kirjan, Velhon, tapahtumia. Kyseessähän on revolverimies Rolandin nuoruudesta kertova tarina. Ja sarjiksenakin se on täyttä timanttia. Marvel ja Stephen King... holy shit, mikä yhdistelmä! Sarjakuva näyttää hyvältä ja tarinaa kuljetetaan hienosti eteenpäin. Olen lukenut myös kakkososan, Pitkä kotimatka. Tahtoo tätä lisää!

G2izmo

15.08.09 klo 11:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomalainen kirjakauppa, Lahti:

32,90€

Tuli eilen ostettua, olen lukenut nyt neljä lukua ja on kyllä ollut tähän mennessä jotain aivan erinomaista lukemista.

Ale

15.08.09 klo 21:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Epitaph kirjoitti:

Taitaa tuo kirppari olla Manhattanin kirppari. Ei se nyt niiiin kaukana ole ja se on hyvä mesta.

18.08.09 klo 10:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bookdepository.co.uk

9,85+12,22+13,02

Fantastic Four: The New Fantastic Four, tpb, New Avengers, vol. 10: Power, hardcover ja ennakkotilauksessa JMS:n Thor, vol 2, tpb. Pahoittelut rumista kuvista.

18.08.09 klo 19:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eilen tipahti postiluukusta Book Depositorylta New X-Men Ult. Collection 3 sijaan virheellisesti lähetetty kovakantinen X-Men: Magneto - Testament. Ilmoitin luonnollisesti asiasta BD:lle ja ilokseni vastaus tuli hyvin pikaisesti: "anteeksi kamalasti, pidä virheellisesti lähetetty kirja, oikea tilaus lähetetään ASAP". Ilmainen kirja, loistavaa!

Kyseessä on siis Greg Pakin (The Incredible Hulk) kirjoittama ja Carmine Di Giandomenicon (Spider-Man Noir) kuvittama uunituore Marvel Knights-minisarja Magneton lapsuudesta vuosien 1935-1945 Saksassa. Nürmbergistä alkava ja Auaschwitziin päättyvä tarina ei mässäile visuaalisilla hirveyksillä, mutta ei myöskään missään nimessä yritä romantisoida holokaustia.

Olen aina pitänyt Magnetoa jokseenkin sympaattisena hahmona, eikä tämä kirja ainakaan heikennä myötätuntoani tätä kohtaan. Holokaustin käsittämätön julmuus saa aikuisen Magneton vihan ihmiskuntaa kohtaan tuntumaan lähes oikeutetulta.

Pakin teksti on toimivaa ja kuvitus ajaa asiansa loistavasti; mistään klassikosta ei ole kyse, mutta suosittelen tätä kyllä lämpimästi kaikille aiheesta kiinnostuneille. Onnistunut teos.

"...and now it's up to you.
Tell everyone who will listen.
Tell everyone who wont.
Please.
Don't let this ever happen again"

25.08.09 klo 02:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Amazon.comista lähti juuri ennakkotilaukseen Joss Whedonin ja John Cassadayn kovakantinen Astonishing X-Men Omnibus. Nide sisältää koko Whedon/Cassaday-runin, eli AXM #1-24 ja Giant Size Astonishing X-Men 1. Posteineen kirjalle tuli hintaa 38,60e, eli ei käytännössä mitään melkein 700 sivusta mutanttiparhautta. Numerot 1-6 kattava Gifted on melkeinpä parasta X-menia mitä ikinä on julkaistu, kun taas toka story arc, Dangerous (#7-12) ei välillä tuntunut etenevän mihinkään suuntaan. Tornin (#13-18) ja Unstoppablen (#19-24 + Giant Size Astonishing X-Men 1) myötä runin taso kuitenkin nousi vähintäänkin kiitettävälle tasolle. Kirja julkaistaan 30. syyskuuta.

T-800

25.08.09 klo 16:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eikös nuo olleet niitä X-men tarinoita, jotka jäi suomessa kesken kun Tanskassa toinen yhtiö kerkesi ensin? Tarinoihin kuului ainakin Vaarahuoneen "herääminen" ja Kolossin paluu. Olivat hyvää x-ryhmää. Nykyisin taso on aika huonoa suomessa.

25.08.09 klo 17:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

T-800 kirjoitti:

Kolossin paluu = Gifted, Vaarahuoneen herääminen = Dangerous.

Puakki

25.08.09 klo 21:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibriksesta:

Tales of the Multiverse: Batman-Vampire. sis. Red Rain, Bloodstorm ja Crimson Mist (14,90€)

The Best of "Judge Dredd" (23,20€)

26.08.09 klo 15:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Book Depositorystä saapuneita:

The Ultimates: vol. 1 Super-Human ja vol. 2 Homeland Security (TPB, 8,28€, 11,40€)
Astonishing X-Men HC: vol. 1 ja 2 (yht. 40,07€)
Avengers Disassembled (TPB, 10,04€)
House of M (TPB, 15,20€)
Decimation: X:Men - The Day After (TPB, 11,72€)
X-Men: Endangered Species (TPB, 13,03€)
X-Men: Messiah CompleX (TPB, 17,73€)

Lisäksi tilasin juuri äsken Deadpool Classic vol. 1 ja 2 tradet hintoihin 20,98€ ja 16,26€.

05.09.09 klo 16:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Amazon.com

The Immortal Iron Fist, vol. 2: The Seven Capital Cities of Heaven, tpb, posteineen n. 22 euroa. Tosta paperbackista on painos loppu ja hardcoverin olisi saanut ehkä pari euroa halvemmalla, mutta väliäkös tuolla, pidän enemmän paperbackeista.

TheBookDepository.co.uk

The Immortal Iron Fist, vol. 3: The Book Of The Iron Fist, tpb, 10,45e ja vol. 4: The Mortal Iron Fist, 9,36e. Lisäksi ennakkotilaukseen lähti joulukuussa julkaistava vol. 5: Escape from the Eight City, hintaan 9,44e.

19.10.09 klo 16:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheBookdepository.co.uk