Uusimmat Sarjakuvahankinnat

21.04.09 klo 23:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibris

Black Panther: Bad Mutha, tpb, 10,00€

esimies kirjoitti:

"...aina on al dente lahkeessa kun T'Challa pistää tuulemaan."

T'Challa + Luke Cage = Nuff said.

Lisäksi mukaan tarttui vielä pari Marvelin What If? -sarjan paperbackia, Mirror Mirror ja Secret War, hintaan 13,80 ja 16,40.

micco

03.05.09 klo 23:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Play.comista tuli juuri laitettua tilaukseen seuraavat sarjikset:
Batman: The Joker, Batman: A killing joke sekä Kick-ass premiere. Hintaa oli n. 12 - 20€ per kirja, en nyt pienessä sievässä jaksa muistaa tarkkoja hintoja..

Vasuri

04.05.09 klo 13:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimekuussa tilasin Hobby Hallista Don Rosan kaksiosaisen "Roope Ankan elämä ja teot" teoksen. Ekassa osassa on varsinaiset Roope-tainat ja toisessa osassa lisätarinat. Todella hyvä ostos - suosittelen.

Toinen uusin ostos on vuoden 1976 Aku Ankan Näköispainos. Ainakin riittää hauskaa luettavaa.

06.05.09 klo 11:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kauan siinä kesti, mutta tulihan se viimein.

AdLibris.

Marvel Ciwil war kovakantinen hintaan taisipa olla 30 euroa pyöristettynä.

26.05.09 klo 15:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

X-men 3/09

Aikamoinen paukku. Wolverine tarina oli huono, mutta Messiaskompleksi loppui hyvin. Mutta taide oli perseestä. Mutta itse lopussa tapahtunut Xavierin kuolema oli todellinen riemuvoitto. Se pallipää on aina ottanut päähän ja nyt (taas) päästiin siitä eroon. Toinen vanhus, joka saisi kuolla on May-täti. Peter kyllä saisi päästää hänestä irti kuten myös Marvelin pomot.

Ryhmä hajosi ja se oli kanssa asiallinen ratkaisu. Piispaa tuskin enää nähdään, joka vituttaa. Siinä oli kova tyyppi, joka myös elokuvana toimisi. Tosin Fox ei sitä tekisi. Harmivaan, että myös Gable lähti, mutta aina ei voi voittaa.

06.06.09 klo 22:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Play.com

Kolme paperbackia. Jeph Loebin Wolverine: Evolution, PlayTradesta 10,02e, jonka pitäisi olla ultimaattinen Loganin ja Victorin välienselvittely, Reggie Hudlinin Black Panther, vol. 1: Who is the Black Panther?, PlayTradesta 8,88e, josta on käsittääkseni ollut painos loppu jo pidemmän aikaa ja lopuksi vielä neljä (The Package, Better To Give, The House of Blood and Sorrow ja The Healing) Wolverine-tarinaa yhteen keräävä Wolverine: Blood and Sorrow, 10,49e.

Juki

Omituisten opusten kirjakauppa.

Ihmesarja 9 Hämähäkkinainen 6 euroa

18.06.09 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihmesarja 15 Wolverine.

Erittäin hyvää kamaa ensimmäiset neljä tarinaa. Pitänee lukea loppuun viikonlopun aikana. Kannattaa ostaa.

21.06.09 klo 05:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alibris

11,60+10,30+12,30

Oli pakko saada lisää Black Pantheria hyllyyn. Reggie Hudlinin kirjotuksista on oltu sarjisyhteisössä montaa mieltä, mutta itseeni miehen tarinat ovat iskeneet miljoonan pantterin voimalla. Mielenkiintoisia ja ajankohtaisia teemoja, joita ei varmasti muissa sarjakuvissa näe. Suosittelen ehdottomasti tutustumaan! Nuo kolme yllä olevaa opusta sisältävät BP numerot 7-18.

21.06.09 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

R-kioski.

Hämähäkkimies 6/2009 4,50 euroa

22.06.09 klo 17:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ihmesarja 15 Wolverine.

Todella asiallista kamaa. Vanhoja tarinoita (tosin ei kovin vanhoja. 80-lukua) joissa Logan pistää Japanin alamaailmaa kuriin. Samalla myös Sapelihampaan ja Wolverinen raju tappelu joka alkaa kun Wolverine tuo kuolleen Hopeaketun ruumiin baariin, jossa Sapelihammas... Sanotaan, että elokuvan nähneet, mutta muuten mitään Wolverinesta ei tiedä on tämä kultakaivos. Mutta faneille tämä on Kosminenkuutio.

24.06.09 klo 13:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibris.

Legacy of Doom sidottu 15,50 €
World war Hulk sidottu 25,60 €
Marvel Ciwil war:Iron man 10 €

Ja kaikki ärräpakettina. Onkohan tuolla käytännöt muuttunut, kun viimeksi en muista tuollaista, että lähetys tulee ärrään eikä tuohon lähipostiin kuten viimeksi tai sitten vaan kuvittelen.

24.06.09 klo 13:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rocky kirjoitti:

Adlibris.

Legacy of Doom sidottu 15,50 €
World war Hulk sidottu 25,60 €
Marvel Ciwil war:Iron man 10 €

Hyvät ostokset! Pitäisi itsekin hommata tuo Legacy of Doom hyllyyn Doomquestin kaveriksi.
Ennen nuo Adlibriksen tilaukset tulivat tosiaan postin kautta parin kolmen euron toimitusmaksulla, mutta tuo nykyinen systeemi, Ärräpaketti tjsp, on ilmainen ja postin sijasta tilaus toimitetaan lähimpään R-Kioskiin. Käytännössä homman pitäisi toimia samalla lailla kuin ennenkin.

25.06.09 klo 18:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Löytyy tuo World war Hulk ennestään pehmeäkantisena hyllystä mutta sivut ovat hieman kärsineen näköisiä ja kovakantinen tyylikäs niin pakkohan se oli tilata. :)

Vähän harmitti tänään kun poikkesin Toys r us myymälään jälleen niin olipa sieltä ostettu pois Black Panther figuuri, jota itse olin himoinnut. Alkoi lievästi ottaa taas pannuun. Uusin hahmo on Deadpool.

Ale

04.07.09 klo 18:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Keravan Antikvariaatti Kersasta ihka ensimmäinen Judge Dredd hintaan 5 euroa. Melkoinen löytö ja läpyskä on vieläpä helvetin hyvässä kunnossa.

Lordi-fani

08.07.09 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Batman - The Dark Knight Returns

Tänään tuli pariksi päiväksi vierailulle perhetuttuja Ruotsin puolelta. Käytiin heidät Hesasta hakemassa ja kierrettiin kaupunkia, mukaan lähti Akateemisesta kirjakaupasta tämä klassikkosarjis.

Offtopic. Ei liity mitenkään aiheeseen, mutta oli mielestäni ihmeellistä, kun käytiin vieraiden kanssa Vantaan Jumbossa syömässä ja kun tarjoilija kysyi mitä otetaan ja puolet porukasta tilaa ruotsiksi, niin vastaus oli "Excuse me?". Mikä helvetin takapajula tämä on, kun kukaan ei puhu ruotsia?
Ja nyt kaikki ruotsia vihaavat antavat viestilleni miinusta... :)

08.07.09 klo 20:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eikö ne ruotsalaiset tutut osaa puhua englantia tai edes suomea?

Takapajuista väkeä.

Lordi-fani

08.07.09 klo 20:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Enkkua kyllä, suomea ei. Mutta ilmeisesti ne haluaa oppia. On yhden päivän aikana oppineet jo laskemaan viiteen suomeksi. Seuraavaksi opetetaan isän kanssa kiroilemaan kuin kunnon suomalaiset. Voin jo kuvitella millaisia huomiset keskustelut ovat. "Jag vill ha yksi skiva bröd, perkele!" :D