Uusimmat Sarjakuvahankinnat

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Uusimmat Sarjakuvahankinnat

Dekabristi
Tähtääjä
813 viestiä

17.03.09 klo 20:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yön ritari irtosi hintaan 22 € ja oli vähän käytetty. Mielestäni se on aika paljon sarjakuvakirjoista, joista en ole tottunut maksamaan juuri kymppiä enempää... : )

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

17.03.09 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sano mitä sanot kirjoitti:

Yön ritari irtosi hintaan 22 € ja oli vähän käytetty. Mielestäni se on aika paljon sarjakuvakirjoista, joista en ole tottunut maksamaan juuri kymppiä enempää... : )

Ei tuo nyt niin hirveän paha hinta ole, ottaen kuitenkin huomioon kirjan harvinaisuuden. Mistä divarista muuten löysit ton?

T-800

18.03.09 klo 18:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Watchmen luettu ja kyllä oli melkoinen pommi! Ei... täytynee lukea vielä kerrran ennenkuin jotain uskaltaa sanoa. Kuumaa kamaa, joka tapauksessa.

Tuossa tuli jo viime viikolla hankittua tämän vuoden eka RX ja oli kyllä hyvä. Messiaskompleksi on parasta mitä olen lukenut X-ukkeleista koskaan. nyt vaan odotetaan tokaa numeroa.

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä

18.03.09 klo 19:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

T-800 kirjoitti:

Watchmen luettu ja kyllä oli melkoinen pommi! Ei... täytynee lukea vielä kerrran ennenkuin jotain uskaltaa sanoa. Kuumaa kamaa, joka tapauksessa.

On kyllä ihan käsittämättömän kovaa tavaraa. Itselläni juuri chapter IX menossa. Piti ryhtyä piiiiitkästä aikaa lukemaan kyseistä mestariteosta kun en viime viikonloppuna päässyt leffateatteriin.

Oon varmaan edellisillä kerroilla lukenut Watchmenia jotenkin nollat taulussa, sillä nyt jokaisesta chapterista tuntuu löytyvän jotain suoraan sanottuna elämää suurempaa. Huomaan koko ajan sellaisia juttuja, joihin en ole edellisillä lukukerroilla kiinnittänyt oikeastaan lainkaan huomiota. Kerrassaan hieno tunne!

Watchmenissa on se paha puoli, että sen jälkeen on aika vaikeeta tarttua johonkin aku ankkaan tai karviseen. Watchmen on yksinkertaisesti niin tyhjentävä. Itse asiassa mulla lojuu tossa vieressä odottamassa lukemista nippu muitakin sarjakuvia(Wolverine, Iron Man), mutta jotenkin oon juuttunu tähän Watchmeniin. Tätä ei vaan voi laskea kädestään.

Ja sitten välillä tulee sellaisia vartin mittaisia taukoja, että ei voi muuta ku katsella monttu auki ikkunasta ulos ja miettiä, että mitäs sitä tulikaan juuri luettua.

Mooren visio seisauttaa veren.

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

18.03.09 klo 19:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

T-800 kirjoitti:

Messiaskompleksi on parasta mitä olen lukenut X-ukkeleista koskaan. nyt vaan odotetaan tokaa numeroa.

Messiah Complex oli kyllä aika rautaa, tosin mitäpä muuta voi odottaa jos käsikirjoituksesta vastaa mm. Ed Brubaker ja Peter David. Messiah Waria odotellessa...

[edit]

Play.com, Playtrade

Stan Lee Meets, kovakantinen, 5,92e

ja

Superman: True Brit, paperback, 9,99e

Watchmenistä pitäville suosittelisin tätä. [www.play.com]

T-800

21.03.09 klo 14:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Btw. Kuinka monta Supreme Powers megaa Suomessa ilmestyi? En itse omista yhtäkään, mutta on ruvennut kiinnostaa.

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

21.03.09 klo 15:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Ainakin tämän sivun [www.perunamaa.net] mukaan Supreme Poweria ois julkaistu suomeksi kolmen Mega-lehden verran, yhteensä numerot 1-12, eli osat Contact ja Powers and Principalities. Koko sarja kattaa 18 numeroa, eli kolmas osa, High Command, on julkaisematta suomeksi. Kertaalleen oon koko Squadron Supremen, josta toi Supreme Power on siis vol. 1, lukenut. Ihan hyvää settiä, etenkin vol. 1 ja 2, jotka ovat J. Michael Straczynskin kynästä. Vol. 3 on Howard Chaykinin käsialaa, eikä sekään huono ole. Kaksi ekaa on kuitenkin aavistuksen parempia.

T-800

21.03.09 klo 15:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitti. Sais tulla kovissa kansissa Suomeen.

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

23.03.09 klo 01:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibris

Bendisin The Pulse: vol. 1 - 3 (Thin Air, Secret War, Fear), yht. 35,40e

Lisäystä:

Amazon.com, ennakkotilaus

The Walking Dead Compendium Vol. 1, posteineen n. 33e. Robert Kirkmanin kirjoittaman, nerokkaan TWD:n numerot 1-48 sisältävä, 1088 sivuinen zombieopus. Ilmestyy toukokuussa.

NitroPupu
Käyttäjä
1054 viestiä

28.03.09 klo 13:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

40$

Faija toi jenkeistä mukanaan tuliaisia, tuliterä kovakantinen Watchmen. Kulttisarjikset tykkään lukea aina englanniksi, joten olen todella ilolinen että sain tämän. Nyt toivottavasti elokuvakin avautuisi paremmin.

T-800

28.03.09 klo 14:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

X-men 2/09. Piispan taustoja ja motiiveja aletaan paljastella, mutta kaikki saman numeron sisällä, joten yllätys ei kauan kestä. Ensi numerossa tämän messiaskomplessin loppu ja sitten odotellaan, että jatko tulee Suomeen.

Rocky

30.03.09 klo 14:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikesta ei tarvitse maksaa järjettömiä ylihintoja, vaan onneksi antikvaarit palvelevat.

Omituisten opusten antikka.

Ihmesarja 13 Iron man

Megamarvel Ultimate ihmeneloset 3/2006 ja 4/2005

Mega 4/2004 Ylivertaiset

Ihmeneloset ''loppu''

Rocky

31.03.09 klo 12:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomessa julkaistut Hämähäkkimies sisällisosta numerot 5-11

Kebottaja
Käyttäjä
1369 viestiä

03.04.09 klo 19:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ysikytluvun X-Men TASin innoittamana lähti vihdoin Adlibriksesta tilaukseen Essential X-Men Volumet 1 & 2.

Sen verran pitkään on noita tullut silmäiltyä, että nyt tuntuukin lähes sietämättömältä ajatukselta odotella kirjojen saapumista. Minkäslaisia kokemuksia porukalla on noista Adlibriksen toimitusajoista?

Lordi-fani
Käyttäjä
647 viestiä

03.04.09 klo 20:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Batman - The Killing Joke
Watchmen

Nämä tuli Suomalaisen Kirjakaupan sivuilta tilattua. Maanantaina tulivat, mutta olen nyt vasta päässyt lukemaan, koska koeviikko loppui juuri ja kokeisiin piti lukea. Kumpikin sarjakuva alkuperäiskielellä, tietenkin. :wink: Killing Joke tuli tänään luettua ja todellakin laatusarjakuva kyseessä. Loppu myös todella vaikuttava. Nyt vain Watchmenin kimppuun. :D

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

03.04.09 klo 20:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kebottaja kirjoitti:

Sen verran pitkään on noita tullut silmäiltyä, että nyt tuntuukin lähes sietämättömältä ajatukselta odotella kirjojen saapumista. Minkäslaisia kokemuksia porukalla on noista Adlibriksen toimitusajoista?

Omat tilaukseni ovat tulleet keskimäärin 3 - 4 päivässä, tosin joskus saattaa mennä reilu viikko ja toisinaan vain pari päivää. Riippuu paljolti tilauksen sisällöstä ja saatavuudesta.

Rocky

04.04.09 klo 13:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Good Fellows Helsinki.

Iron Man: Demon in the bottle kovakantinen 30 e

Iron Man. Enter the mandarin 18 e

Ultimate Iron Man vol 1 18 e

Kiitokset vielä kerran Kerpeleelle suositteluista. Vielä en ole ehtinyt noita lukemaan.

Hanhihannu
Käyttäjä
18 viestiä

05.04.09 klo 15:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minä oles ostanut viime aikana aikas vähän sarjiksia.
Fruits Basket 6 on tarttunut käteen ja Death Note 10. Tässä kuussa pitäisi tulla FB 7, DN 11, One Piece 44 ja Youtsuba&! 7, mutta luulen, että OP ainakin menee ensi kuun puolelle. (Aina kun myöhästyy...)

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

09.04.09 klo 15:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Play.com

Bendisin Spider-Woman: Origin, tpb, hintaan 10,49. Sarjisnimike nro 150 hyllyyn, jee.

Keskustelut