Uusimmat Sarjakuvahankinnat

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Uusimmat Sarjakuvahankinnat

esimies

04.03.09 klo 21:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo McGuinness piirtää sekä mies- että naishahmot varsin muodokkaasti. Ei tuo Lepakkomieskään ihan mikään narukäsi ole :D

05.03.09 klo 02:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

Heh. Kovasti on Superman käynyt salilla pumppaamassa rautaa, kun kaikenlaista pattia on käsivarsi täynnä.

Se on vaan syönyt kryptonilaista porkkanaraastetta.

05.03.09 klo 20:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:

Adlibris:
Superman/Batman Vol. 1 Public Enemies
11,70e

Pakko oli pistää Ed McGuinnessia tilaukseen, vaikka en yleisesti ottaen olekaan mikään mahdottoman suuri Superman/Batman-tarinoiden ystävä. Mutta kun kannessa lukee McGuinnessin lisäksi vielä takuuvarman Jeph Loebin nimi ja pari positiivista revikkaakin nopeasti lukaisin, niin eihän siinä muu auta kuin kaivaa kuvetta.

McGuinness on tässä kuitenkin itselleni se varsinainen liikkeelle paneva voima. Jessus miten voikin äijän tyyli miellyttää meikäläisen silmää niin paljon! Viime vuosina supersankarisarjisten yli on huuhtonut melkoinen realismiaalto, joten McGuinnessin raflaava mutta kuitenkin simppeli piirrosjälki erottuu todella edukseen. Realistinen synkistelykin tekee usein gutaa, mutta välilä on mahtavaa lukea sarjakuvia, jotka todella näyttävät sarjiksilta. Siis vähän sellaisilta lapsenomaisilta piirretyiltä. Ei mitään otsa kurtussa hahmoteltua korkeakulttuuria, jossa jokainen varjo ja heijastus on mietitty viimeisen päälle, vaan semmoista näyttävää ja räiskyvää supersankaritaidetta, joka vilisee hauskoja yksityiskohtia. Ja naishahmojen piirtäjänähän McGuinness on melkoisen...noh, pornahtava.

Eikös tuo tarina ole julkaistu DC Spesiaalissa? Ainakin nimi on tuttu. Ja kun mieleen tuli niin onko kukaan lukenut tuota Toveri Teräsmies tarinaa? Varmaankin paras ikinä tehty Teräsmies tarina. Ja muutenkin tätä ylivertaista luokkaa. Teräsmies tippuu neuvostoliittoon eli siis vaihtoehtoinen syntytarina. Oli se kyllä härö tarina ja oikein puistutti kun luki. Jos noin olisi oikeasti käynyt olisi kyllä maailma aika kamala paikka. Ainaskin Watchmen kaltaisia veikkoja alkaisi toimi. Tai jopa V;een kaltaisia.... Se on kyllä paras.

Hanhihannu

10.03.09 klo 18:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeisimmät sarjis hankinnat ovat manga painotteisia: Yotsuba 6, Furuba 5 ja Death Note 9. Yotsubaa lukuunottamatta , kaikki luettu ja hyviä oli!

11.03.09 klo 16:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voi pentele kun se Vartijat ei ole vieläkään tullut. Alkaa jo vähän jännittää...

12.03.09 klo 03:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibris

'
Avengers Disassembled, paperback, 14€

New Avengers, vol. 5: Civil War, paperback, 13,10€ & New Avengers, vol. 6: Revolution, paperback, 13,10€

Lisää Bendisia hyllyyn. <3

Joutsenolainen

12.03.09 klo 06:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänjään olisi jo tarkoitus lopettaa suurin aukkoni sivistyksessä. Tänään siis egmontshopista Watchmen. (Onpa kirjalla hintaa. 42 €. )

Muokkaus. Mitä ihmettä! Vartijat oli loppuunmyyty! Eikö se vasta kaksi viikkoa sitten tullut! No jaa, onneksi Forbidden Planetista pystyy aina tilaamaan ylihintaisen jätin.

Dr. Zaius

12.03.09 klo 20:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaan omistaakos kukaan tällaista lehteä:

Mahtaakohan sisältö olla yhtä hurjaa kuin mitä kansikuva enteilee?

Mutta mitäköhän on tekijöillä liikkunut päässään kun ovat tuon kanteen laittaneet.

JV

12.03.09 klo 21:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään tului sitten vihdoin ja viimein tilattua kauan odotettu Watchmen. Kyseisen kirjan on Suomalaisesta Kirjakaupasta hintaan 29 e.

Joutsenolainen

14.03.09 klo 11:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dr. Zaius kirjoitti:

Vaan omistaakos kukaan tällaista lehteä:

Mahtaakohan sisältö olla yhtä hurjaa kuin mitä kansikuva enteilee?

Noh, noh. Tuossa tarinassa kuoleva poika esittää pyynnön Teräsmiehelle: Henkilöllisyyden paljastaminen. Poika sitten pettyy, kun saa tietää Teräsmiehen olevan Clark Kent. Syytä tiedä en. En ole lukenut. Kansi julkaistiin "viattomampana aikana", jolloin ihmiset eivät olleet niin kaksimielisiä.

14.03.09 klo 13:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vihdoin ja viimein Watchmen löytyi ja hintaa taisi olla 35 euroa Akateemisesta kirjakuapasta.

14.03.09 klo 14:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Melko kalliita nuo Watchmenin suomipainokset. Onko ne kovakantisia? Pehmeäkantisia, englanninkielisiä painoksia saisi n. 15 ekellä.

Suomalainen.com

Wolverine: Enemy of the State Ultimate Collection, tpb, 23,20 + postit. 352 sivua Mark Millarin käsikirjoittamaa ja John Romita Jr. piirtämää Wolverine vs. Gorgon / Hand -mättöä.

14.03.09 klo 15:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:

Suomalainen.com

On juu kovakantinen. Kyllähän sen olisi enkuksi saanut halvemmalla, mutta ajattelin, että parempi lukea koko höskä suomeksi, jotta sisästää kaiken siinä.

16.03.09 klo 16:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Watchmen tuli! On kyllä ekan luvun jälkeen aika kovat tunnelmat. Ei todellakaan mikään tavallinen sarjakuva. Olen todella onnekas.

16.03.09 klo 17:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

T-800 kirjoitti:

Onko eka lukukerta?

16.03.09 klo 17:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse olen jo luku 8 kohdassa. On kyllä todella erilainen sarjakuva. Mykistävän kovaa menoa. Ihmettelen jo nyt, että miten tuo on edes voitu sovittaa leffaksi.

Dekabristi

17.03.09 klo 00:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Divarista löytyi todellinen kultakaivos: Frank Millerin kovakantinen Yön ritari. Hinta oli kova ja kirpaisi, mutta se kannatti. Kyllä kyseessä on niin mahtava teos, ettei voi muuta kuin haukkoa henkeään sitä lukiessaan. Ei harmita.

17.03.09 klo 17:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Paljonko se sitten oikein maksoi? :)

Amazon.com, myyjä Meyouzoo [www.amazon.com]

The Incredible Hulk: Tempest Fugit, tpb ja Daredevil: Redemption, tpb, yhteensä 4,45e + posteja 19,30e. Tolla myyjällä on kaikki kirjat aivan naurettavan edullisia, mutta posteista sitten joutuukin maksamaan ittensä kipeäksi.

Adlibris.fi

Pari What If...? -sarjan paperbackia, What If...?: Why Not? ja What If...?: Civil War, 14,10e/kpl + postit.

Juki

17.03.09 klo 17:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:
T-800 kirjoitti:

Onko eka lukukerta?

Kyllä. Tai aiemmin olin lukenut tuon luku 2 englanniksi kun kaveri oli jostain sen lainannut joten sen silloin luin. On kyllä ollut melkoinen tapaus. Manhattanin ajatukset koko maailmasta on kyllä aika moista hepreaa. Näin aluksi ainakin. Siis keili on sama, mutta tuota on aika vaikea sulattaa ja tajuta. Vielä olisi viimeinen luku jäljellä joten pitänee vielä olla hiljaa