Uusimmat Sarjakuvahankinnat

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Uusimmat Sarjakuvahankinnat

13.02.09 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

- Predator - kirjoitti:

Taisi viimesisin ostamani sarjakuva olla Tex Willer Kronikka 22

Mistä ostit ja paljon maksoit?

micco

14.02.09 klo 23:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeksi tuli ostettua sarjakuvia tänään, eli kaupasta lähti mukaan Priest 4 ja Hellsing Vol. 3. Ja vähänaikaa sitten tilasin play.comista Watchmenin (joka muuten on aivan loistava) sekä V for Vendettan (joka ei valitettavasti ole vielä saapunut, oli loppu varastosta).

Hanhihannu

16.02.09 klo 16:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeisin taitaapi olla uusin Aku tatskari (helmikuun) ja Fruits Basket nelonen.(Kuten aiemmin jo sanoin) Mutta tällä viikolla tulen ostamaan Death Note 9 ja AOI House 1 ainakin, jos ilmestyvät kuten pitäisi. Myös Fruits Basket 5 "pitäisi" tulla tällä viikolla, mutta olen aika varma, että ei tule. (Ainahan se myöhästyy pari päivää tai pari päivää enemmän)

17.02.09 klo 12:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Millaista menoa tuossa Red Hulk sekä Ultimate Human: Hulk vs. Iron Man sarjakuvissa on? tietoa kellään? ja mikä pirun punainen hulk?! voisin jopa tilaukseen laittaa nuo,jahka on taas rahaa millä mällätä.

17.02.09 klo 12:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Molemmat on kyllä ihan lukemisen arvoisia, itse pidin etenkin tosta Ed McGuinnessin piirtämästä Red Hulkista, joka sisältää varsin mehukkaita kähinöitä, mm. Rulk vs. Hulk & Thor. Rulk on siis tuo "Punainen Hulk", joka on luotu lyömään Hulk. Rulk on häikäilemätön kaveri, SPOILER korsto nimittäin tappaa Wendigon ja nähtävästi myös Abominationin.
Ultimate Human ei ainakaan omasta mielestäni ole Ultimate-sarjan kirkkainta kärkeä, mutta varsin hyvää luettavaa siltikin. Perusideana on, että Tony Stark yrittää auttaa Bruce Banneria pääsemään eroon Hulkista. Sarjassa selviää myös miksi Bruce Banner käytti Super Soldier -seerumia itseensä.

17.02.09 klo 13:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:

Näillä eväillä tulen laittamaan nuo tilaukseen,sitten kun tili sen taas suo. Kuulostaa hiton mielenkiintoiselta. Hulk SMASH!

22.02.09 klo 23:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

BookPlus.fi

18,95€

Bendisin ja Coipelin nerokas House of M trade paperbackina.

12,95€

Ukkosenjumalan uusi tuleminen: Thor, vol. 1, myös tpb.

Postikuluja 2,95 ja kampanjakoodilla Mw4kp2 vitonen alennusta.

23.02.09 klo 12:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siis onko tuo Thor kokoama vai pelkkä se "eka" numero?

23.02.09 klo 13:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

T-800 kirjoitti:

Siis onko tuo Thor kokoama vai pelkkä se "eka" numero?

Tossa on muistaakseni numerot 1-6. Sijoittuu ajallisesti Civil Warin jälkimaininkeihin ja SPOILER oikean Thorin paluuseen maan päälle. Nuo trade paperbackit on yleensä kokoelmia.

23.02.09 klo 14:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Selvä. Pitäis kyllä itse noita ostaa kanssa. Taitaa Watchmen jäädä pois, mutta tuo isompi ja englanniksi oleva versio, josta sinä (kerpele) jo minulle kerroit saattaa kesällä tai jopa keväällä lähteä tilaukseen. Ja noita (essentaleita?) lähtee ensi kuussa! Kostaja kokoon!

02.03.09 klo 17:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Watchmen tuli tilattua. Saa nähdä, että onnistuinko tilaamaan vai miten kävi! No ensi viikolla se pitäisi tulla.

03.03.09 klo 05:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Play.com

New Avengers: Vol. 4, 11,49€.

04.03.09 klo 11:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Akateeminen kirjakauppa

The spirit kovakantinen sarjakuva hintaan 24,90.

04.03.09 klo 12:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Play.com

Colossus: Bloodline tpb, josta painos loppu, PlayTraden kautta käytettynä hintaan 6,88€.

Adlibris.fi

The Death of Captain America, Vol. 1: The Death of the Dream, 13,70€

Daredevil: The Man Without Fear, 20,70€

[edit] Peruinkin ton Millerin Man Without Fearin, koska siitä pitäisi ilmestyä paperback ihan lähiaikoina.

Adlibris.fi

Marvel 1985, 14,80€

X-tyyppi

04.03.09 klo 12:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rocky kirjoitti:

Harmittaa, että en Watchmenia nähnyt :(

En tiedä, että millä kielellä hait, juuri viime viikolla yksi tuttu kertoi ostaneensa Akateemisesta Watchmenin englanniksi, joten ainakaan periaatteessa nettiin ei tarvitse ostoksille suunnistaa, jos ei taho.

Ja Akateemisen sivuilla ainakin mainostavat tuotetta jos millä painoksella ja kielellä.

04.03.09 klo 12:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Oulun Akateemisesta löytyy ainakin englanninkielinen painos, hintaa oli muistaakseni alle parikymppiä.

04.03.09 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

X-tyyppi kirjoitti:
Rocky kirjoitti:

Harmittaa, että en Watchmenia nähnyt :(

Siis tuota suomipainosta koetin bongata, mutta ei näkynyt :( viime erähän myytiin loppuun hyvin nopeasti, siis 2006 vuoden Vartijat julkaisu. Tilaukseen lähti muijakaverilta tällästä:

Marvel Hulk 1: Red Hulk 20 euroa

Marvel Ultimate Human: Hulk vs. Iron Man 16 euroa

Hulk pyyhkii kaikilla muilla Marvel hahmoilla lattiaa.

Elotikka

04.03.09 klo 20:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Egmontshopista [www.egmontshop.fi] voit tilata Vartijat suomenkielisenä, ja monesta muusta kaupasta. Itse kävin tänään noukkimassa kyseisen teoksen paikallisesta Suomalaisesta Kirjakaupasta.

40,70 € (hirvittävä hinta kirjalle, mutta tämän harvan kerran...)

E: Nyt on luettu. Hirveästi sulateltavaa, sisällön monitasoiset merkitykset ja viittaukset pistävät pollan pyörälle. Tarina on aivan mahtava, en osannut odottaa mitään tällaista sarjakuvalta. Yhteiskunta, ihmisyys, etiikka, ajan ja paikan suhde; niitä kaikkia käsitellään Vartijoissa. Kuvitus ja haalea väritys antavat tilan Mooren sepustuksille olematta kuitenkaan tympeää. Pidänkin siitä ominaisuudesta, sillä räikeä graafinen ilme olisi voinut viedä keskittymisen itse tekstiltä. Huh, tästä riittää lukemista vielä moneksi kerraksi.

Sanoisin, että ne 40 euroa menivät oikeaan sijoitukseen. Kirja on kovakantinen ja sivut tuntuvat kestäviltä. Sitä kestävyyttä varmasti tarvitaankin, sillä tämä lukemiskerta ei jäänyt viimeiseksi. Käännöksessä olisi ehkä vähän nokan kopauttamista joissain paikoin, mutta tällaisen järkäleen suomentaminen on kieltämättä jo itsessään mahtava suoritus.

esimies

04.03.09 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibris:
Superman/Batman Vol. 1 Public Enemies
11,70e

Pakko oli pistää Ed McGuinnessia tilaukseen, vaikka en yleisesti ottaen olekaan mikään mahdottoman suuri Superman/Batman-tarinoiden ystävä. Mutta kun kannessa lukee McGuinnessin lisäksi vielä takuuvarman Jeph Loebin nimi ja pari positiivista revikkaakin nopeasti lukaisin, niin eihän siinä muu auta kuin kaivaa kuvetta.

McGuinness on tässä kuitenkin itselleni se varsinainen liikkeelle paneva voima. Jessus miten voikin äijän tyyli miellyttää meikäläisen silmää niin paljon! Viime vuosina supersankarisarjisten yli on huuhtonut melkoinen realismiaalto, joten McGuinnessin raflaava mutta kuitenkin simppeli piirrosjälki erottuu todella edukseen. Realistinen synkistelykin tekee usein gutaa, mutta välilä on mahtavaa lukea sarjakuvia, jotka todella näyttävät sarjiksilta. Siis vähän sellaisilta lapsenomaisilta piirretyiltä. Ei mitään otsa kurtussa hahmoteltua korkeakulttuuria, jossa jokainen varjo ja heijastus on mietitty viimeisen päälle, vaan semmoista näyttävää ja räiskyvää supersankaritaidetta, joka vilisee hauskoja yksityiskohtia. Ja naishahmojen piirtäjänähän McGuinness on melkoisen...noh, pornahtava.

04.03.09 klo 21:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Heh. Kovasti on Superman käynyt salilla pumppaamassa rautaa, kun kaikenlaista pattia on käsivarsi täynnä.