Uusimmat Sarjakuvahankinnat

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Uusimmat Sarjakuvahankinnat

Thespirit
Käyttäjä
61 viestiä

27.04.13 klo 17:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thespirit
Käyttäjä
61 viestiä

27.04.13 klo 17:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kurt
Käyttäjä
294 viestiä

29.04.13 klo 15:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibris

10e + 11,50e

Garth Ennista hyllyyn kahden trade paperbackin verran. Eli The Boysin ja Preacherin ekat volumet. Boys tuli jo luettua, ja oli erinomainen. Enniksellä on teoksessaan todella mielenkiintoinen suhtautuminen supersankareihin. Preacheriin on myös kovat odotukset.

Hohtava5
Käyttäjä
17 viestiä

19.05.13 klo 13:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

No minä en ole koskaan pitänyt oikein sarjakuvista, ainoa mitä luen eää on The Walking Dead, iso pino hankittu viime vuonna. Mustanaamiota tuli aikoinaan selailtua.

Kurt
Käyttäjä
294 viestiä

12.06.13 klo 19:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeisimmät hankinnat:

Adlibris

The Punisher: Welcome Back, Frank 16,50e

The Punisher: Born 10,80e

Chew volume 1-5 7,10e, 4 x 8,90e

Garth Ennisin kovasti kehuttua Punisheria, arvelin että näistä teoksista on hyvä aloittaa Rankaisijan lukeminen. Born perustuu siis Frank Castlen Vietnamin aikoihin. John Laymanin todella mielenkiintoiselta vaikuttavaa Chewiä viiden ekan volumen merkeissä. Kaikki trade-paperbackeja.

Grinch
Käyttäjä
446 viestiä

19.06.13 klo 17:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibrista viimeaikaiset tilaukset. Flash Rebirth 9.70€, sitten TMNT aiheista tavaraa; Teenage Mutant Ninja Turtles Micro-Series (16.80€) ja Teenage Mutant Ninja Turtles Vol. 5. (12.20€). Oli kiva huomata näin jälkikäteen miten hinnat muuttuu tiheään tuollakin sivulla. Pian tilaukseni jälkeen microsarjan hinta oli pudonnut muutamalla eurolla.

hebbu
Käyttäjä
482 viestiä

19.06.13 klo 22:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thespirit kirjoitti:

Marvel ihmesarjat numero 13 (iron man) myyrmannin divarista hintaan 5e

Saako kysyä seuraava asiaa? Omistaako paikan nuori nainen? Kysyn,koska haluaisin itsekin käydä kyseisessä divarissa,mutta ongelmana on se,että olen vähän ujo nuorten naisten läsnäollessa. Ps. Itsekin omistan tuon Iron man pokkarin. Hyvää viihdettä.

VierasTalo
Moderaattori
988 viestiä

20.06.13 klo 00:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu kirjoitti:
Thespirit kirjoitti:

Saako kysyä seuraava asiaa? Omistaako paikan nuori nainen? Kysyn,koska haluaisin itsekin käydä kyseisessä divarissa,mutta ongelmana on se,että olen vähän ujo nuorten naisten läsnäollessa. Ps. Itsekin omistan tuon Iron man pokkarin. Hyvää viihdettä.

Aina kun olen itse siellä asioinut, myyjänä on toiminut keski-ikäinen mies. Kiitokset muuten viikon karmaisevammasta viestistä.

hebbu
Käyttäjä
482 viestiä

20.06.13 klo 08:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

VierasTalo kirjoitti:
hebbu kirjoitti:
Thespirit kirjoitti:

Aina kun olen itse siellä asioinut, myyjänä on toiminut keski-ikäinen mies. Kiitokset muuten viikon karmaisevammasta viestistä.

Miten niin muka viikon "Karmaisevammasta" vietistä? Kun kävin kyseisessä divarissa viime kesänä,nin sielä hääräili joku nuori nainen. Voisinkin alkaa käymään tossa divarissa useammin,kun näköjään sielä häärää vanha patu.

Sgt.Rane
Käyttäjä
523 viestiä

20.06.13 klo 11:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu kirjoitti:
VierasTalo kirjoitti:
hebbu kirjoitti:
Thespirit kirjoitti:

Miten niin muka viikon "Karmaisevammasta" vietistä? Kun kävin kyseisessä divarissa viime kesänä,nin sielä hääräili joku nuori nainen. Voisinkin alkaa käymään tossa divarissa useammin,kun näköjään sielä häärää vanha patu.

Menet mieluummin katsomaan keski-ikäistä äijää kuin nuorta naista?
Nyt pelottaa.

Thespirit
Käyttäjä
61 viestiä

20.06.13 klo 13:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu
Käyttäjä
482 viestiä

22.06.13 klo 20:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sgt.Rane kirjoitti:
hebbu kirjoitti:
VierasTalo kirjoitti:
hebbu kirjoitti:
Thespirit kirjoitti:

Menet mieluummin katsomaan keski-ikäistä äijää kuin nuorta naista?
Nyt pelottaa.

Enpäs mene mitään vaan keski-ikäistä äijää kattomaan,vaaan iha muuten vaan ostoksille.

Grinch
Käyttäjä
446 viestiä

11.07.13 klo 02:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sen verran koukuttavia tarinoita on esitelly tämä uusi TMNT-sarjakuva, että oli pakko tilata lisää. Tosin tällä kertaa ostin vain yhden IDW:n TMNT:n The Secret History of Foot Clan" (12€). Koska onhan se nyt mielenkiintoista seurata muinaisen Japanin aikaisia ninjoja ja millaista uutta alkuperä tarinaa on kehitelty jalkaklaanille. Lopuksi vielä IDW:n julkaisemana ihan Miragen tekemiä alkuperäisiä sarjiksia "Tales of the TMNT" ykkös ja kakkos osat tästä sarjasta. Jim Lawsonin tuotoksiakin taitaa olla suurin osa noista tarinoista, mikä on hyvä. Kolmannen osan voisi ostaa joskus myöhemmin, sillä tämä koko paketti maksoi noin 49 euroa.

Kurt
Käyttäjä
294 viestiä

06.10.13 klo 14:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeisimpiä ostoksia:
Adlibris

42,10e

n. 11,50e kpl

Ensimmäisenä Kerpeleen joskus aikoinaan suosittelemaa erinomaista Invincibleä yhden compendiumin verran (vol.1-9). Tuli myös haalittua Garth Ennisin ja Steve Dillonin kerrassaan nerokas Preacher-saaga lähes kokonaisuudessaan hyllyyn, ainoastaan vol. 4: Ancient History jäi toistaiseksi pois ostoskorista. Pitänee sekin jossain vaiheessa poimia.

mäskipää
Käyttäjä
164 viestiä

02.01.14 klo 15:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ankalliskirjallisuuden klassikot 3: Maailman ympäri kahdeksassa päivässä

Uusia kovakantisia Disney-julkaisuja tulee enää harvakseltaan ostettua, mutta syy tämän kirjan ostamiseen oli Danten Jumalaiseen näytelmään pohjautuva legendaarinen Mikki Hiiri -tarina Inferno, joka on yksi harvoja helvettinäkymiä tarjonnut Disney-sarjakuva. Tähän tarinaan asti en ole vielä päässyt, koska luen tarinat sisällysluettelon mukaisessa järjestyksessä, mutta tähänasti luetuista kahdesta tarinasta Pickwak-kerhon jälkeenjääneet paperit oli varsin mainio.

Grinch
Käyttäjä
446 viestiä

06.05.14 klo 08:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lopultakin sain käsiini pari Aquaman sarjakuvaa, kun jostain syystä eteen on sattunu pelkästään 60-luvulta olleita tarinoita. Geoff Johnsia muutenkin kehuttu, kun sai sankarin lopultakin omalle jalustalleen, eikä toimi pelkkänä vitsinä. Adlibriksestä Aquaman Vol. 1 (9.60€) ja Aquaman Vol. 2 (9.60€).

Juki
Käyttäjä
1517 viestiä

09.05.14 klo 00:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aku Ankan kauppa:

10 €/kpl

Aku Ankan kaupassa on joka viikko superkeskiviikko, jolloin siellä on erinäisiä mielenkiintoisia tarjouksia, kuten nytkin kun noita Akun vahojen vuosikertojen näköispainoksia saa 10 - 15 euron hintaan. Yleensä tuo superkeskiviikko kestää vain nimensä mukaisesti keskiviikon ajan, mutta tällä kertaa sitä on pidennetty ajalla 7.-11.5. Normaalisti noiden kirjojen hinnat ovat siinä 32 euroa/kpl ja noissa tilaamissani kirjoissakin näytti normaali yhteishinta olevan 60 euroa. Postikuluja tuli vain noin 3 euroa, joten mielestäni ei ollut mikään kallis tilaus.

Grinch
Käyttäjä
446 viestiä

03.07.15 klo 16:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arrow-sarja on saanut entisestään innokkuutta Nuolimiestä kohtaan, joten tällä kertaa tuli hankittua Adlibriksestä Green Arrow: Year One (11.20€) ja uudempi Green Arrow (11.70€) -sarjakuvat hyllyyn.

Grinch
Käyttäjä
446 viestiä

30.04.16 klo 00:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kapun sarjakuvia en ole aikasemmin oikeastaan lukenut, paitsi mitä nyt aikanaan vieraili muutamissa Hämis-sarjakuvissa. Captain America: the Coming of the Falcon (7.80€) piti hommata mielenkiinnosta, sillä tarinat ovat peräisin 60-luvulta, ja nytkin leffoissa mukana pyörinyt Falcon nähtävästi esiintyy tässä tarinassa ensimmäistä kertaa. Toinen oli ehkä vahinko hankinta, sillä Marvel Universe Captain America: Civil War (8.10€) pohjautuu Avengers Assemble piirrossarjaan.

Keskustelut