Viimeksi ostettuja kirjoja, sarjakuvia tai lehtiä.

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Viimeksi ostettuja kirjoja, sarjakuvia tai lehtiä.

18.07.10 klo 18:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus pienenä nulikkana omistin läjän Tex Willereitä. Sitten ne tuli jossain vaiheessa vaihdettua Aku Ankan Taskukirjoihin jkl Tiimarissa, Kun Tex ei muka ollut enää cool.

Noin viisi vuotta sittenköhän se oli, kun innostuin ostamaan joitakin Tex Willer vuosikertoja Huuto.netistä. Siis kolme täyttä vuosikertaa ja 3 joista puuttui muutamia lehtiä. Nyt sitten eilen ja tänään tuli käytyä Booktorilla, Turun Puutorilla joka vuosi järjestetyillä kirjojen myynti tapahtumassa ja sieltä löytyi puuttuvia lehtiä, eikä edes kovin pahaan hintaan. (Huuto.netistähän ne puutuvat olisi saanut koska vaan, mutta hieman kalliimmalla.) Eilen siis kolme lehteä vitskalla ja tänään yksi kahdella eurolla. Nyt on sitten kaikki -82, -85, -86, -87, -90 Texit. Ihanaa!

lokomoo

20.07.10 klo 11:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Keksin vihdoinkin hyvän tavan yhdistää mielenkiinnonkohteitani: jalkapalloa, lukemista ja kielten opiskelua:

Bookplus:

7,95 €

7,95 €

Rocky

04.08.10 klo 18:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Levykauppa äx.

15,90 e

06.08.10 klo 19:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään lähti mukaan Hietsun kirjat&kirput -divarista ikivanha (1959, painettu 1962) italialaisesta mafiasta kertova, Frederick Sondern JR:n kirjoittama Mafia - rikoksen veljeskunta.

Tästä yksilöstä on tietenkin lähtenyt kansipaperit (jos siinä sellasia edes oli) irti. No, kyllä nyt aina 15 euroa tällaiseen sijoittaa, ja eikös vanhassa ole vara parempi? Varsinkin kun tuohon aikaan mafia oli Jenkeissä vielä voimissaan, mielenkiintoista lukea välillä tekstiä siltäkin ajalta.

Predator

14.08.10 klo 22:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeisin sarjakuva joka tuli ostettua oli tänään, kun ostin R-Kioskilta uusimman Tex Willerin eli numeron 10/2010.

25.10.10 klo 01:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

...Nyt on sitten kaikki -82, -85, -86, -87, -90 Texit. Ihanaa!

(-83 puuttuu vielä nro 7 ;) )

Löytyi puuttuva nro 7 (-85) kirpparilta 2 eurolla ja vieläpä hyvä kuntoinen lehti v -75 (nro 3). 3 euroo maksoi se.

pade

28.10.10 klo 17:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ostin eilen divarista Aku Ankan taskukirja 13 (1.painos),Punasulka 1/77 albumin ja Huuli 3/76 lehden 20€:lla... ;D

Sgt.Rane

27.11.10 klo 20:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sammakko.com
8,00e10,00e

Bukowskin Pystyssä kaiken aikaa on Bukowskin parhaimpia romaaneja, joten pakko se oli huokealla hinnalla ostaa. Paha vaan että tämä on pokkariversio, täytyy ostaa jostain oikein kovakantinen.

Thomponin Pelkoa ja Inhoa Las Vegasissa on gonzo-kirjallisuuden huippu. Pokkariversio, mutta anarkistiset piirrokset tuovat arvoa.

Anteeksi hieman suurista kuvista.

T-2000

05.01.11 klo 14:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joululahjaksi ostettuja kirjoja ei varmaan lasketa? No, siitä onkin aikaa kun ostin itelleni jonkun kirjan... Tais olla muutama kuukausi sitte ku suomalaisessa kirjakaupassa oli semmonen "3 pokkaria 10€" pino, ja nappasin siitä 3 Reijo Mäen Vares- dekkaria.

10.01.11 klo 02:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuossa joitakin viikkoja sitten sattui kohdalle kohtuu hyvä sauma ostaa muutama Tex Willer vuosikerta ja läjä sekalaisia numeroita ex-keräilijältä. yhteensä 78 kpl 90 eurolla. Ei mennyt siis veronpalautukset kokonaan hukkaan. (Jos joku on yrittänyt lähiaikoina itselleen Texejä haalia, niin tietää että tuo oli halpaaaa.) Osa niistä oli jo ennestään hyllyä koristamassa, mutta tuplakappaleet on nyt jo myyty eli paremmassa kunnossa olevat jäi ja tuplilla sai hieman rahhaa takas. Luonnollisesti myin hieman kalliimmalla, mitä olin itse maksanut.

-93, -95 ja -01 siis ostin ja nyt on sitten 9 täyttä vuosikertaa ja kaksi vuosikertaa paria lehteä vajaana + sekalainen läjä muita.

Pari päivää sitten eräs kaverini luopui Judge Dredd-albumeistaan. Dreddihän oli yksi lapsuuteni suosikeista, joten minähän ne sitten ostin. Yhteensä 25 albumia (kirjaston poistoja kaikki, mutta luettavaksi ne ostin) 25e. Niitä on ilmeisesti julkaistu 30 albumia, joten hyvin pääsi keräilyn alkuun. Tietysti yritän ne loputkin haalia hyllyyn.

tonsa

10.01.11 klo 11:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Akateeminen kirjakauppa, Helsinki, 7,90e

Ylen dokkarisarja Niskasesta oli mielestäni sen verran mainio, että pakko oli tämä napata mukaan kun hintakin suhteellisen naurettava siihen nähden miten laaja teos on kyseessä. Sen mitä nyt olen tuota lueskellut niin voin sanoa, että jopa liiaksikin jaariteltua tekstiä ajoittain. Tiivistääkin olisi voinut. Joka tapauksessa mielenkiintoinen ja vähän saman henkinen kuin esim. Tarantino on Tarantino ja muut kyseisen kirjasarjan kirjat.

Suosittelen ehdottomasti hakemaan oman pois jos yhtään kiinnostaa. Hinta ei ole paha.

X-tyyppi

23.01.11 klo 22:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kuva on vähän iso, mutta kalpenee noin 900-sivuisen teoksen rinnalla. Kosmista kauhua itse mestarilta, josta myöskin löytyy esittelyteksti. Alun perin piti ostaa pelkkä At the Mountains of Madness ihan omistukseen asti vihdoinkin etenevän del Toro-filmatisoinnin kunniaksi, mutta tästä opuksesta tuli lopulta pakkohankinta. Suomalaisesta kirjakaupasta hintaan 21,95 €.

23.01.11 klo 22:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämmöinen ostettiin Huuto.netistä kavereitten kanssa. Nostalgista campia hyvinkin neljänkympin edestä. Kloppina tämä vei yöunet kroonisesti joka sälliltä ja kirjaston laitos oli aina lainassa, kiersi kai klopilta toiselle. Jumalauta mikä teos. Ajateltiin kokeilla tuota ihmissudeksi muuntumista ensi täydenkuun aikaan.

15.02.11 klo 20:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

X-tyyppi kirjoitti:

Katsos kummaa, itse ostin juuri eilen saman kirjan Suomalaisesta tuohon samaan hintaan. Lovecraftin tärkeimmät työt tosiaan koottuna tähän, ihan unelmapaketti yksien kansien väliin puristettu. Poen kaikki novellit sisältävä kokoelma jo löytyy (joskin vasta aluillaan senkin lukeminen), pitihän tällainen tiiliskivi Lovecraftiltakin hommata. Varsinkin, kun arvostan miestä kenties eniten kaikista kauhukirjailijoista. Tuskin kukaan pystyy enää luomaan niin pimeää ja pelottavaa maailmaa kuin Lovecraft aikoinaan. Todella outoja ja häiritseviä tarinoita, jättää Poen varjoonsa, vaikka mestari toki hänkin on. Kingin ja Lovecraftin välillä kamppailu voisi mennä tiukemmaksi, mutta Lovecraftia kohtaan arvostus kyllä niin korkealla kuin se voi olla, aloittihan Lovecraft täysin uuden ajan kauhukirjallisuudessa. Ja häneltähän myös King on suurimmaksi osaksi oppinsa ottanut.

Pari viikkoa sitten tuli ostettua myös toinen varsin mukava kauhuteos:

Eli Clive Barkerin Veren Kirjojen ensimmäinen osa. Ostopaikkana se tuttu Hietsun kirjat&kirput ja hintaa 12e. Mukana mm. Keskiyön lihajuna, josta on tehty varsin mainio elokuvakin.

16.02.11 klo 10:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

viimeksi tuli ostettua kuopiolaisesta kirjalehtilinna- antikvariaatisrta creepshow-sarjakuvaalbumi joka perustuu samanimiseen elokuvaan vuodelta 1982. albumi mksoi netistä tilattuna 15euroa ja kuopiosta ostettuna olisi maksanut 12euroa.

16.02.11 klo 10:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

viime sunnuntaina tuli ostettua kirpputorilta kasinopelit-kirja hintaan 4euroa ja v8magazine 7/2004 eurolla.

22.02.11 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

eilen tuli ostettua tiinan kirppu torilta heinolasta road to perdition-sarjakuvaalbumi neljällä eurolla.

ReeferMadness

09.03.11 klo 00:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Adlibris:

Metalion: The Slayer Mag Diaries (28,00€)

Jon "Metalion" Kristiansenin toimittama underground-zine Slayer nauttii vakaata kulttistatusta metallimusiikkia harrastavien henkilöiden keskuudessa. Ennakkotilaamani kirja sisältää käsittääkseni yli 700-sivua Slayer magin historiaa, josta yli puolet ovat uudelleenjulkaistuja sivuja kaikista Slayerin numeroista (miehen itsensä kommenteilla,tietty). Mieshän esitteli maailmalle muun muassa sellaiset pumput kuin Sadistik Exekution, Entombed ja Mayhem.

09.03.11 klo 22:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muutama kirja tuli taas ostettua, ei ainakaan Hietsun kirppikseltä:

6e + 10e + 7e, mutta kuudenkympin vaihtohyvityksen ansiosta en joutunut maksamaan mitään ja muutaman leffankin sain sitten ostettua vielä.

Kaikkiin kirjoihin olen jo vähän ehtinyt tutustua, aika hauska tapaus tuo S. Albert Kivisen lovecraftilaisia novelleja, obliteskentteja novelleja (?) ja "faktaa" paranormaaleista ilmiöistä ja mind-body probleemasta yhdistelevä teos. Viiltokuvissa ihan laadukkaan oloista kotimaista kauhua. Ja sitten vielä Sydämen muotoinen rasia, yllätyin melkoisesti, kun sain tietää kirjailijan olevan Stephen Kingin poika. Ilmeisesti ei halua ratsastaa isänsä maineella, kun ottanut Hillin kirjoittajanimekseen, enkä Kingistä ole nimeltä löytänyt mainintaa kiitoksistakaan, Hill oli vain omistanut kirjan "isälleen." Vähän tullut tuotakin aloiteltua, sana on kyllä hallussa miehellä, kirjoittajanlahjat taitaa Kingeillä olla periytyvä ominaisuus.

Arz

11.03.11 klo 14:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Superpirate.comista 41,10€.

Madventures on kyllä hyvä sarja ja tämä kirja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Olin jo aika kauan suunnitellut tämän hommaamista. Tavoitteena olisi kokonaan lukea ja tänään voisin jopa aloittaa. Paljon on asiaa ja tietoa esim. viidakossa selviytymisestä ja matkan suunnittelusta. Parastahan tässä on se että ei ole kun tietokirjaa lukisi vaan on otettu huumoria mukaan.