Viimeksi ostettuja kirjoja, sarjakuvia tai lehtiä.

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Viimeksi ostettuja kirjoja, sarjakuvia tai lehtiä.

16.12.06 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ostaako kukaan ollenkaan kirjoja, vai tuleeko lainattua kaikki luettava kirjastosta? No kuitenkin, täällä saa kertoa kirjaostoksistaan.

Itse ostin viimeksi Kultaisen kameran kirjatorilta kahdella eurolla. Sama opus löytyi Akateemisesta 20e hintaan.

Doc

16.12.06 klo 17:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mark Twainin kokoelma ja Edgar Allan Poen kootut :)

mbay

16.12.06 klo 19:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, viimeksi eilen tuli ostettua uusin DVD Hohto-lehti, jotain kuuden euron laitamilla sen hinta, ja sitten vielä päälle uusin Roope-setä :D

Schwarzenegger

17.12.06 klo 10:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eilen ostin Inferno lehden. Ihan kiva.

Moviemaster

20.12.06 klo 08:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bookplussasta tulee aika usein tilattua kirjoja. Ajoittain tekee hyviäkin löytöjä.
viimeisimmät:
-Mika Waltari - Isästä Poikaan (kov.) 3 €
-Mika Waltari - Mikael Hakim (nid.) 3 €
-Veikko Huovinen - Kolme Viiksiniekkaa (kov.) 6€

Waltaria on aina hyvä saada hyllyyn lisää. Huovisen veitikka oli aikoinaan vakuuttava, joten tuon yhteisniteen löytyminen tuohon hintaan nosti hieman joulumieltä.

Lamourhaaja

20.12.06 klo 10:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viimeksi tehty "hankinta" oli, kun sain eräältä kaverilta lahjaksi toissapäivänä Donald Davidsonin Truth, Language & History -kirjan. Odotan sen parissa erittäin mielenkiintoisia hetkiä, erityisesti koska se on luonnollisesti englanninkielinen.

mbay

23.12.06 klo 23:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuli ostettua kirpputorilta Nicholas Pileggin Casino-pokkari. Huonokuntoiseksi halpa; 1,5 €

esimies

24.12.06 klo 18:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kauppareissulta tarttui mukaan Ihmesarja 10 aka yli 300 sivua legendaarisia Spider-manin seikkailuita suoraan 70-luvulta! Mitä erinomaisinta sarjakuvaviihdettä joulupyhien ratoksi!

Samalla reissulla selailin Spider-manin oman lehden uusinta numeroa ja täytyy kyllä sanoa että nuo kulta-ajan tuotokset hakkaavat nämä uudet sekoilut aivan puhtaasti. Spider-man on ollut yhtä alamäkeä 90-luvun puolestavälistä lähtien, joten onneksi on tuollainen mainio Ihmesarja-julkaisu muistuttamassa nykyistä lukijakuntaa siitä, että Spider-man on joskus kuulunut supersankareiden ehdottomaan aateliin.

Tolppanen

24.12.06 klo 20:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

esimies kirjoitti:

Ja kuuluu sinne edelleenkin. Ei tuo nykylehden tila nyt minun mielestäni mitenkään erityisen paska ole, uusia ja mielenkiintoisia juonenkäänteitä tulee eteen aina silloin tällöin, vanhoja vihollisia on herätetty henkiin, uusia syntyy jne. Tokihan nuo vanhat legendaariset ajat ovat aina omansa arvoisia, mutta miksi pitää aina olla niin vastenmielinen kaikkea uutta kohtaan?

Pitääpä minunkin hankkia muuten tuo sama julkaisu. Kuulostaa esimiehen puheen perusteella varsin herkulliselta.

20.01.07 klo 18:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jostain Divarista:

Jackie Brown-pokkari ja hintaa 1.60€

J.Sinivuori

05.02.07 klo 21:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ostin kirjapörssistä, muistaakseni se oli tuo liike, Keith Richardsin elämänkerran. Oikea hinta 30e, mutta oli alennuksessa ja maksoi vaan 10e :)

Korpijaakko

10.02.07 klo 21:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oliskohan viimeksi tullut ostettua tuo Blacksad -kissa varjoisilta kujilta.
Oikein hieno hardboiled-dekkarisarjis, joissa hahmot ovat eläimiä. Älkää antako tuon seikan hämätä. Mikään lastensarjakuva se ei ole, vaan verta roiskuu ja luut rutisevat.

Tolppanen

23.02.07 klo 00:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vihdoin ja viimein rukouksiini on vastattu ja löysin Hyvinkään Suomalaisesta kirjakaupasta Metallica-kirjan. En tiedä, mikä tuon kirjan tarkka nimi nyt on, kai sitä voi sanoa ihan Metallica-kirjaksi. Noita bändien biografioita ei oikein olekaan kertynyt kauheasti, Maidenin Run To The Hills nyt oikeastaan ainoana virallisena. Tarkoitus olisi hankkiä lähitulevaisuudessa ainakin Pink Floydin Odysseia ja KISS - maskin takaa.

27.02.07 klo 08:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Antikvariaatista poikkeuksellisen halvalla Synnin Kaupunki 6.

Myyjä antoi alennusta 50 centtiä, joten hinta oli tasan 10e.

Pitäisi melkein pistää romaanin pituinen valituskirje Likelle tuosta painoksesta. Liimaus pettää joka toisella sivulla, teippiä tarvitaan eikä edes sivunumeroita ole vaivauduttu pistämään.

28.02.07 klo 22:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kylläpä tyo Antikvariaatti on osoittautunut hyödylliseksi paikaksi. Ainakin laatu-sarjakuvia näyttäisi löytyvän, paljon muutakin kuin Sin Cityt. No, Sin City 7

hintaan 14e.

lotr

03.03.07 klo 12:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

huuto.netistä huusin tuossa muutama päivä sitten tämän mestariteoksen... aiemmin en ole lukenut. Sen nyt tässä lukasin ei jumakauta kun oli upea ja hieno teos... ihan hiljaiseksi veti. Kuuluu ehdottomasti yleissivistykseen. Harva sarjakuva voi vaikuttaa tuolla tavalla. Art Spiegelmanille täytyy nostaa hattua, rohkea ja hieno työ... Suosittelen ehdottomasti jos ei ole lukenut. Nyt heräsi mielenkiinto hänen muita sarjakuvia kohtaan. Jos jollakin olisi tietoa vaikka että mistäköhän sais Spiegelmanin kuvauksen tosta New Yorkin terrori-iskusta... niin voisi ilmoitella. Ei yhtään kaduta että 24 euroa laittoi tuohon sarjakuvaan.

Jope Pitkäviha

03.03.07 klo 13:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eikös Spiegelman tehnyt tuohon vielä jatkoa? Mikäli tuo ei ole se kummankin osan sisältävä kirja, suosittelen shoppaamaan vielä jostain senkin...

lotr

03.03.07 klo 14:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo tuo on juuri se kirja josta löytyy molemmat osat...

07.03.07 klo 20:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Antikvariaatista Sin City-collection täydelliseksi:

16.40e

ja numero 3

13e.

Sen lisäksi Spawnin vuoden 1999 numero 4 (8e) ja vuoden 2002 numero 2 (8e).

Plus Aaveajaja 2099 hintaan 7.50.