Manga-sarjakuvat (Inuyasha, Conan ym.)

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Manga-sarjakuvat (Inuyasha, Conan ym.)

kotipiru

19.02.10 klo 21:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vähemmän on tullut mangaa luettua. Ainoa sarja, josta olen kaikki tähän mennessä ilmestyneet osat lukenut, on Berserk.

Jo sen ensimmäisellä sivulla on seksiä ja örkkejä :D Hieno sarja, mutta runsaan väkivallan ja seksuaalisen sisällön vuoksi ikäraja on K-18, joten enpä suosittele kaikille.

Sitäkin löytyy skannattuna netistä googlettamalla "read berserk".

T-2000

30.12.10 klo 14:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lopetin mangan lukemisen noin puol vuotta sitten, koska uusimmat käännökset olivat niin paskoja eikä muutenkaa enää kauheesti kiinnostanu. Ois lähiaikoina tarkotys myydä yli sadan mangapokkarin kokoelmani. Tässä vielä lista sarjoista joita oon lukenut:

Naruto
Azu Manga Daioh

^^

wednesday

30.07.11 klo 21:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus pienempänä luin, nykyään enää hyvin vähänlaisesti luen. Olen aina rakastanut tarinoita, mutta enää ei paperille painettu tarina uppoa, vaan olen siirtynyt kirjoihin ja elokuviin.

Poikkeuksiakin löytyy, pidän Bizenghastista.

Grinch

28.01.13 klo 01:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus noin kymmenen vuotta sitten innostuin lukemaan ja ostin muutaman mangan, kuten Yu-Gi-Oh!, Cowboy Bebop ja pari muutakin sarjaa. Yu-Gi-Oh!:ta taisin ostaa useammankin numeron, kun sitä julkaistiin suomeksi. Sitten se oikeastaan vain lopahti kokonaan, eikä oikein enää innostanut jatkaa. Enemmän olen keskittynyt länsimaisiin sarjakuviin.

JohnieH

01.02.13 klo 03:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

13 vuotiaana olin hetken innostunut mangoista ja animeista, joten silloin tuli muutamaa mangaa kokeiltua, mutta innostus lopahti aika lyhyeen, paitsi Dragon Ballin kohdalla, jota löytyy hyllystä kaikki 42 kappaletta. Mutta sekin saattaapi johtua siitä että olin jo ennen niiden ostamista katsonut koko anime-sarjan ja olin erittäin suurin Dragon Ball/Dragon Ball Z - fani.

wednesday

01.02.13 klo 17:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus ala-asteella oli muutaman vuoden kausi tämä manga-harrastus minulle. Silloin tuli luettua kaikenlaista, mutta nyttemmin kiinnostus on lopahtanut. Nykyään katson ja luen enää muutamia. Esim. Death Note ja Another

the grandi-ma

05.06.16 klo 11:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse aloitin mangan lukemisen marraskuussa 2015. Olin kuullut teatterikavereiden puhuvan siitä, ja mainos lehdessä oli sitten viimeinen niitti. Silloin grandi-ma lähti hakemaan mangaa! Kun pääsin kirjaston mangahyllylle, tein ensin ison virheen. Otin kätösiini Hopeanuolen. Pari sivua myöhemmin, heitin sen takaisin hyllyyn. Mutta sitten löysin lempimangani ja ensimmäisen mitä luin. Yotsuban! Kyseinen manga kertoo siis pienestä tytöntylleröstä, nimeltänsä Yotsuba, joka muuttaa adoptioisänsä kanssa uuteen kaupunkiin. Yotsuba, joka on asunut keskellä ei mitään koko elämänsä, ei ymmärrä mitään. Sarjassa ei ole oikeastaan juonta, lähinnä seurataan kun Yotsuba ja kolme naapurintyttöä sekoilevat ja aiheuttavat häslinkiä.

Mangan lisäksi olen katsellut animea vähän. Welcome to the N.H.K:ta, Samurai Champloota ja Nichijouta.