Lempisarjakuvanne?

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Lempisarjakuvanne?

Mr. Pink

26.07.06 klo 01:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mikäs on teidän mielestä paras sarjakuva?

Itse vastaan Sin City.

Loistavat hahmot, Frank Milleriltä aivan loistavaa työtä kaikessa :P.

Mutta on taas päiviä, jolloin maittaa huumori, silloin ei ehkä Sin City sovi vaan joku Karvisen kaltainen leppoisa sarjakuva :lol:.

Mutta vastaan silti Sin City. Mutta mitäs te vastaatte? :wink:

PS. pistäkää lukkoon vaan jos on jo tälläinen topic :roll:.

26.07.06 klo 02:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Todd MacFarlanen Spawn.

Cuomi

26.07.06 klo 20:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sin City vie voiton itsellänikin. Niin tyylikästä ja karua. Suosikkia on paha sanoa. Piirroksiltaan Keltainen Äpärä on ehkä omaan silmään se kaikkein komein ja stoorit taasen on ihan huippuluokkaa läpi sarjan.
Totaaliparhautta.

27.07.06 klo 03:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tämä liippaa sen verran läheltä tätä ->http://forum.leffatykki.c...ghlight=sarjakuva&start=0, että taitanee olla paras laittaa lukkoon...

Predator

30.07.08 klo 11:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä tykkään lännensarjakuvista, eli paras sarjakuva on mun mielestäni Tex Willer.
Italiasta lähtöisin oleva Tex Willer on 40-luvulla kehitelty sarjakuva. Tex Willer on Texasin Rangeri ja puolustaa lakia, sekä on myös Navajo-intiaaniheimon päällikkö, Yön Kotka. Kerään kyseisiä sarjakuvia ja niitä on kasassa n.300 tai enemmän.

1. Tex Willer
2. Jonah Hex
3. Karvinen

cuckaracha

12.08.08 klo 22:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lobo, ehdottomasti. Nemi, V & W ja Disneyn kuvat ovat myös loistavia.

Nettisarjiksista Ctrl+Alt+Del, Sosiaalisesti Rajoittuneet ja Alien loves Predator.

Rocky

18.08.08 klo 19:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä muutamia

Hulk
V niinkuin Verikosto
Sin City
Batman ( juuri ostettu Yön Ritari oli todellinen herkkupala) suosittelen kaikille batmanin ystäville.

katusutariina

25.09.08 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

en kai koskaan kasva aikuiseksi ( no en sitä ole koskaan yrittänytkään :D ), joten mielestäni parhaimpia sarjiksia ovat asterixit ja don rosan piirtämät ankat. En varmaan ikinä niihin kyllästy

Ronald McKey

26.09.08 klo 11:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselläni on kolme, joita on liki mahdoton laittaa järjestykseen.

Bill Wattersonin Calvin and Hobbes, eli suomalaisittain Lassi ja Leevi, jota itse luen alkuperäiskielellä. Vitsit ovat nerokkaampia englanniksi, kokeilkaa vaikka.

Don Rosan Roope Ankan elämä ja teot, johon mahtuvat miltei kaikki suuret tunteet, joihin Disneyn sarjakuvissa on ikinä ylletty.

Eiichiro Odan One Piece, anarkistinen merirosvomanga, joka kannustaa uskomaan unelmiin vakuuttavammin, kuin yksikään toinen taideteos tai populäärikulttuurin tuote ikinä.

älykääpiö

01.10.08 klo 22:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minun ehdoton kestosuosikkini on Krazy Kat! Toimii sekä suomeksi, että englanniksi. Runollista, sympaattista ja hauskaa, Herrimanin visiot synnyttävät hyvin vahvoja tunnelmia "Meksikon" rajalta ,vähän niinkuin Hämärästä aamunkoittoon -leffakin ;)

X-tyyppi

02.10.08 klo 16:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt ennen kuin tätä ketjua turhaan paisutellaan niin muistetaan tuon Söpön kaksi vuotta sitten osoittama 'Rokkaako sarjakuvat' -ketju. Turhaa kahta samanlaista ketjua vierekkäin rakennella.

02.10.08 klo 17:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tykkään pitkistä ja eeppisistä tarinoista, kuten vaikka Tintit ja Corto Malteset. Myös jotkut vanhat klassiset Aku Ankka -tarinat a la Barks tai Gottfredson ovat iskeneet.

Lamourhaaja

02.10.08 klo 17:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ettekö te jätkät ihan totta LUE mitä ketjussa on aiemmin kirjoitettu? Voi kun olis vielä mahis laittaa näitä ketjuja lukkoon, kuten aiemmin oli ilmeisesti tehtykin.

02.10.08 klo 18:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Eikö rokkaako sarjakuvat -ketju ole enemmän yleistä sarjakuvakeskustelua varten ja tämä suosikkisarjakuvista keskustelua varten?

Doc

02.10.08 klo 18:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Voi hyvät isät. Elämää ja retoriikkaa... laa laa laa laa...

02.10.08 klo 18:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, jos tosissaan ollaan niin tein tuon lähinnä saivartelun ilosta, se on vaan tuo paskanpuhujan luonne joka vetää mesoamaan. Äskeiset viestini voi mun puolesta poistaa.

ToniJJJ

25.10.08 klo 16:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pidemmät Aku Ankka seikkailut kolahtavat. Don Rosa, Carl Barks ja yllä mainittu Floyd Gottfredson. Tinttiä en ole lukenut kuin pari seikkailua , mutta tykännyt olen.

NitroPupu

07.11.08 klo 22:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hesarin Fingerpori on kyllä älyttömän hauska. Sin city on myös loistava. Tuossa hauska Fingerpori- strippi >> http://www.hs.fi/fingerpori/1135240739177

naruto

19.04.09 klo 14:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Karvinen ainakin. Sarkastinen ja hauska.

Aku Ankka:Suomen ehkä tunnetuin sarjakuva

One Piece:Kannustaa uskomaan unelmiin ja naurattaa.

Naruto:Hulttioninja naurattaa ja haikeuttaa.

19.04.09 klo 15:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

NitroPupu kirjoitti:

Heh. Sakkolihaa tienposkessa.

Nää on kaikki niin hyviä että turhaan minä näitä kaikkia tänne lisäilen. NitroPupun linkistä näitä pääsee lukemaan.