Mistä nettikaupasta kirjoja?

Foorumin päävalikkoonPainettua sanaa › Mistä nettikaupasta kirjoja?

Viljami
Ylläpitäjä
256 viestiä

05.03.06 klo 17:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kertokaa nettikauppoja josta kantsii (=edullinen ja toimitusvarma sekä nopea) ostaa kirjoja. Mielellään kokemuspohjaisia vinkkejä, tänksis. Iski nimittäin pahasti Remes-buumi päälle ja nyt on pakko saada hyllyyn lisää ukkelin teoksia.

OutlawPuppet
Käyttäjä
1354 viestiä

05.03.06 klo 18:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse suosin ehdottomasti Akateemista kirjakauppaa [www.akateeminen.com]. Nopea toimitus, halvat hinnat (ainakin verrattuna Suomalaiseen kirjakauppaan) sekä mahdollisuus noutaa liikkeestä, jolloin ei tule postikuluja. Toisaalta itse asun Helsingissä, eli nouto ei ole mikään ongelma.

Viljami
Ylläpitäjä
256 viestiä

05.03.06 klo 18:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo. Näyttää siltä Suomalainen kirjakauppa, Akateeminen ja booky.fi ovat vaihtoehtoina. Ensin mainittua putiikkia on parikin kappaletta Oulussa, mutta jostakin ihmeen syystä Oulun Stockalla ei ole Akateemista! Toimitusajoissa näyttää olevan myös eroja. Ja Akateeminen kiskoo toimitusmaksuja tuplasti verrattuna bookyyn. Mutta jos jollain on edellisten lisäksi jokin ostopaikka, niin vinkkiä ja linkkiä vaan.

OutlawPuppet
Käyttäjä
1354 viestiä

06.03.06 klo 08:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oletko käynyt kysymässä Oulun Stockalla, että jos tilaat Akateemisesta kirjoja, toimittaisivatko ne kirjat esimerkiksi palvelupisteeseen ilman postikuluja? Jostain olen kuullut, että tämä on mahdollista.

Grr
Käyttäjä
188 viestiä

06.03.06 klo 16:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse pidän tästä http://www.bookplus.fi/

Viljami
Ylläpitäjä
256 viestiä

06.03.06 klo 23:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

OutlawPuppet kirjoitti:

Oletko käynyt kysymässä Oulun Stockalla, että jos tilaat Akateemisesta kirjoja, toimittaisivatko ne kirjat esimerkiksi palvelupisteeseen ilman postikuluja? Jostain olen kuullut, että tämä on mahdollista.

En ole kysynyt. Hyvä pointti, mutta tällä hetkellä kotiin toimitus rules, kun kulkeminen rajoittuu max. pihan roskikselle. Koipi paketissa.

Tuo GRR:n mainitsema bookplus täytyy tsekata.

Hän
Käyttäjä
550 viestiä

23.10.06 klo 21:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse olen muutamat kirjat tilaillut peräti www.play.com :ista

Söpö
Ylläpitäjä
2834 viestiä

14.11.06 klo 19:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun Suomen kirjakauppojen tarjonta ei tahdo riittää (tai rahat niihin), ebay.com ja amazon.co.uk tarjoavat mitä mukavimmat valikoimat. Viimeksi tilasin jommasta kummasta kuvataiteilija Odilon Redonin kirjoituksia, kun hinta oli postikuluineenkin hillittömän halpa.

Keskustelut