Kuumimmat kollit!

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kuumimmat kollit!

Migelo

08.07.05 klo 17:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos kuvitellaan, että minulla ei olisi vehkeitä, niin varmaankin Robbie Williamsin poikamainen charmi purisi tähän...tyttöön?:?

08.07.05 klo 18:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ymmärrä miksi pitäisi olla homoseksuaali tai nainen arvostellakseen miesten ulkonäköä ja charmia? Onko se joku juttu että pitää aina ensin sanoa että "jos olisin", eikä uskalleta vaan sanoa mielipidettään? Tuskin täällä kukaan homoksi epäilee jos kehuu jonkun miesnäyttelijän ulkonäköä. En minä ainakaan.

Jope Pitkäviha

08.07.05 klo 18:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Luultavasti Johnny Depp, Brad Pitt ja George Clooney. Hei, eikä unohdeta Clinttiä. Hänellä on karismaa vaikka muille jakaa. :roll:

Ale

08.07.05 klo 18:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Ei, mutta se on vain tälläinen juttu. Kun en minä ainakaan osaa oikein arvostella miesten ulkonäköä niin sitä tulee sanottua "jos olisin homo/nainen" ja sitten vain heitän jonkin coolin hemmon nimen.

Niin ja Conan barbaari nyt on kyllä kovis.

JarkkoK

08.07.05 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Söpö kirjoitti:

Leonard Nimoy - I just wanna suck those ears...

Whatever turns you on dear... ;-)

Scarface

08.07.05 klo 21:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt ei huvita kuulostaa hintilta, mutta...

Robert Plant ja sen Rinta-karvat! :lol:

Jakke 29
1934 viestiä

08.07.05 klo 22:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma suosikkini on Michael Madsen. Siinä on vasta mies. :)

Screwball

08.07.05 klo 22:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eiköhän se äeien äeä o Sean Connery, särmikkyydessään.
Toki myös George Clooney on aika charmantti mies.

Grr

09.07.05 klo 08:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uups ahh and little bit more

Jeremy Irons
Kevin Kline
Harrison Ford

Jope Pitkäviha

09.07.05 klo 11:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kattoos meikän Al Pacino - avatar. :)

Grass

09.07.05 klo 11:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Jaahas. Jos olisin homo tahi nainen niin Richard Dean Anderson olisi kovin. :mrgreen:

eihän sitä homo tarvi olla jos mies sanoo miestä komeeks :)

edit: jaha ja idigni puhuikin jo asiasta.

Acedia

09.07.05 klo 15:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Grass kirjoitti:
Ale kirjoitti:

eihän sitä homo tarvi olla jos mies sanoo miestä komeeks :)

edit: jaha ja idigni puhuikin jo asiasta.

Niin, ja vanhan sananparren mukaan: Ei kerta homoksi tee :D

Huom! Ei perustu omiin kokemuksiin! ;)

Ale

09.07.05 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kylläpäs nyt meikäläistä tahdotaan valistaa :) . Joo, se "jos olisin nainen/homo"-repla vain on sellainen miehinen refleksi. Seli seli...

11.07.05 klo 10:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niinpä niin... Ja ottakaa miehet huomioon, etteivät naispuoliset vastaajat misu-topicissakaan välttämättä mitään lepakkoja ole.

Mielenkiintoinen juttu, että elokuvien naiskatsojat samaistuvat sekä mies- että naishahmoihin, mutta mieskatsojat tutkimusten mukaan lähinnä vain mieshahmoihin. Väitän, että miehet katsovat lähinnä toimintaa (nyt en tarkoita actionia genren muodossa), eivätkä juuri mieti mitä sankarilla on yllä, kunhan paketti on vain yleisesti ottaen coolin näköinen. Mutta naiskatsojille leffoista jää käteen myös "idea" kivasta Cuccin laukusta, upeista sandaaleista jne., joka/jotka voisi/vat sopia myös itselle ja edesauttaa näin vastakkaisen sukupuolen hurmaamista.

Lisäys listalleni:
Dirk Bogarde - ne viikset ovat todella hottia tavaraa.

Acedia

04.01.06 klo 15:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yleisön pyynnöstä nostamme tämän topikin ylös, jotta foorumin seksuaalinen tasa-arvo toteutuisi.

Pääsee taas muutamat urootkin listaamaan tänne omia suosikkejaan ja kaikkien perässä on se vanha selitys: "Mut enhän mä tietenkään mikään homo tai sellainen ole.." :wink:

Grass

04.01.06 klo 17:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Edward Norton on useimmiten aika hotin näkönen.

J.Sinivuori

04.01.06 klo 17:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos olisin nainen niin hoteimmat olisi

Chuck Norris

Arnold
Johhny Depp

minna

04.01.06 klo 19:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Löytyihän täältä tällainenkin topic. Hienoa! :D Mun on sanottava, että teillä jätkillä on mielikuvitusta, kun pystytte kuvittelemaan, kuka teitä kiinnostaisi, jos miehet teitä kiinnostaisivat. Itse en osaa ajatella vastaavasti naisista. Pystyn kyllä kommentoimaan, onko nainen mielestäni kaunis vai ei, mutta enpä kauheasti mitään ihmeellistä... Ja mä pidän sitten komeista miehistä, en mistään söpöliineistä. Mua eivät myöskään kiinnosta lihakset mitenkään suuresti. Pärstä ratkaisee, mutta rintakarvoja pitää myös olla. :)

Andy Garcia on aina mainittava, kun on kyse komeista miehistä. Hitto, siinä on mies, jolla on suuret ruskeat silmät, suudeltavat huulet, ihana hymy, täydellinen kasvojenmuoto ja tuuheat rintakarvat. :P

Al Pacinoon rakastuu aivan väkisin Kummisedän katsottuaan. Jätkä oli aivan ylivoimaisen vetovoimainen vielä tuolloin. Enpä häntä pystyisi nytkään vastustamaan, jos hän sattuisi hiippailemaan pihallamme. :)

Sylvester Stallone hurmaa mut aina uudestaan ja uudestaan italiaanon silmillään. Tyypin mustat hiukset ovat niin vastustamattoman ihanat, että tekisi joka kerta mieli upottaa kädet niihin. :)

Nämä herrat tulivat ensimmäisinä mieleen. Tulen varmasti myöhemmin jatkamaan loputonta listaa. :wink:

EDIT: Hermostuvatko modet, jos viljelen kuvia kauheasti??? Olisi ihan pakko laittaa ainakin Syltistä tuollaiset pari aivan ihanaa... :o

tahmaenkeli

04.01.06 klo 20:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hahaa :lol:
Tähän on olemassa vain ja ainoastaan yksi vastaus: Johnny Depp!

Njam. njam. <3
Niin no joo ja Russell Crowe saa sen kakkossijan.