naapuri aiheuttaa Suomelle ilmavaivoja

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › naapuri aiheuttaa Suomelle ilmavaivoja

Misaele
2016 viestiä

02.06.05 klo 14:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Venäjä on loukannut Suomen ilmatilaa kuluneen vuoden aikana 11 kertaa - ilmeisen tarkoituksellisesti. Huhutaan, että venäläinen olut on sen verta pahaa, että itänaapurimme haikailee jälleen Karjalan perään.

Hieman epävarmuutta tuottaa kyllä tuo naapurin jättiläisen uhmittelu. Saapa nähdä, onko EU:n jäsenyyden luomasta sotilaallisesta pelotteesta mitään hyötyä, jos tositilanne uhkaa.

Ville

02.06.05 klo 15:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

g-sport kirjoitti:

Inhottava juttu tosiaankin. Onneksi hallitus sentään tekee jotain. Ei EU mitään kuitenkaan tee. Ja jos sota syttyy, niin yksin ollaan.

graniitti

02.06.05 klo 17:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

yhdysvallat tulee suomen avuksi sillä syyllä, että venäjä kuuluu pahan akselille ja se, että venäjällä on öljyä

arska

02.06.05 klo 17:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suomihan antoi Venäjälle nootin ja sen jälkeen loukkauksia ei ole enää tapahtunut.

Ville

02.06.05 klo 18:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arska kirjoitti:

Venäläiset pelkäävät meitä :lol: :lol: :lol: .

Scarface

02.06.05 klo 19:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vallotetaan samantien koko Ryssänmaa niin olisi vähemmän huolia ja muutenkin olisi veikempi ilmapiiri kaikkialla. Kaikki maailman ongelmat
(Minun kohdallani) ratkeaisivat jos koko Ryssänmaa nuketettaisiin. Jäljelle jäisi vain sieniä ja puuroa.

Steambull

02.06.05 klo 20:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:

Vähemmästäkin huomaa, että pojassa on ainesta politikoksi.

Mr. Gordons

02.06.05 klo 20:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

g-sport kirjoitti:

Eilen jossain uutispätkässä joku raappahousu iigori(=joku ryssien ministeri) puhui siihen malliin, että mitään ilmatilan loukkauksia ei olisi edes tapahtunut ja vähätteli koko asiaa, Prkkll!!! Veikkaanpahan vaan että pysyisivät omalla alueellaan, jos oltaisiin Naton jäseniä.

Scarface

02.06.05 klo 23:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Steambull kirjoitti:
Scarface kirjoitti:

Vähemmästäkin huomaa, että pojassa on ainesta politikoksi.

Heh no saattaa olla. Olen periaatteideni vanki, kuten olen sanonut useasti.

Politiikko... Kiinnostavaa. Pitäisi kokeilla. 8)

graniitti

03.06.05 klo 10:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mr. Gordons kirjoitti:

Ps. Toi Botskaarovi on kyllä ihan hyvää olutta 8) .

vähän asian vierestä, mutta mistä tulee Mr. Gordons:in nimimerkki? kuulostaa jotenkin tutulle.

03.06.05 klo 12:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

graniitti kirjoitti:
Mr. Gordons kirjoitti:

Ps. Toi Botskaarovi on kyllä ihan hyvää olutta 8) .

Anna kun arvaan, makuunin gordon apina tulee mieleen? :lol:

09.06.05 klo 17:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm. Tuskinpa tässä nyt tositilanne uhkaa, mutta hieman ehkä silti pelottaa. Nojaa. Eiköhän tässä nyt kuitenkin ollut kysymys ennemminkin itänaapurin poekain laiskuudesta, toivomma.