Leffa-aiheiset paidat

ja vielä tämä [www.play.com]
Tuossapa nuita olisi.

J-P

07.10.07 klo 20:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei hitto ois kova tommonen The Punisher t-paita!

07.03.09 klo 16:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

asiallinen punisher paita löytyy lasipalatsin storesta..the storesta.

Norelski

07.03.09 klo 19:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tollainen joku pinheadin lärvillä varustettu paita (niinkuin tämä http://www.play.com/Cloth...nhead-Blowup/Product.html) olisi aika loistava. Hitto ettei niissä ole semmoisia ns. "istuvampia" malleja, kun tollaisessa löysässä on lähinnä vaan yöpaita ainesta. Että kauniita unia, pinheadin kuvia vaan.

17.09.09 klo 17:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

30.07.10 klo 17:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä löytyy: Hitchcock, Leon, Ghostbusters & Scarface paita, ellen väärin muista.

Ale

30.07.10 klo 18:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minäpäs kuulkaa ostin poijaat pienestä leffakaupasta Invasion USA-paidan. Kyllä nyt kelpaa!

31.07.10 klo 00:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näiden lisäksi on ruskea Rambo paita, jonka kuvaa ei tähän hätään löytynyt ja yksi peli aiheinen. Kaikki Play.comista ja halvalla.

Space Invaders

HorrorFreak

31.07.10 klo 21:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuossa taitaa olla ainoa omistamani leffa-aiheinen paita. Kympillä lähti mukaan SwampMusicin alekorista.

31.07.10 klo 21:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

HorrorFreak kirjoitti:

Kyllähän tuollaisesta paidasta maksaisi parikin kymppiä. Vaikken enää kyseisestä elokuvasta niin välitäkään.

jampaa6

08.11.10 klo 13:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olisi pirun mukavaa, jos jostain löytyisi The Shining -t-paita, jossa mieluusti selkäpuolella lukisi koko pituudelta "All work and no play makes Jack a dull boy.. jne."

TheNameless

08.11.10 klo 19:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselläni on mielestäni melko siisti Videodrome -t-paita.

Eli musta paita yllä olevalla kuvalla varustettuna, tosin ilman noita sinisiä viivoja reunoilla.

EDIT. Vanhentunut linkki.

30.05.11 klo 14:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gossyy

02.06.11 klo 13:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ennen löytyi Discshopista niin perkeleen hieno Bad mother fucker lompakko. Olisin voinut, vaikka "hävittää" oman lompakkoni saadakseni sellaisen. Nyt ei vaan enää näyttänyt löytyvän kuin paitoja :(

Maximus

02.06.11 klo 16:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsehän sain viime jouluna velipojalta lahjaksi Heartless merkkisen paidan, jonka etukuvassa komeilevat Jason Voorhees, Michael Myers, Freddy Krueger ja Leatherface. Aika namu paita näin kovilla nimillä kun on varustettu.

Yoana

21.08.11 klo 17:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla on aika hieno Chucky- paita :D :D Löysin sen joskus Turkin matkaltani, lasten osastolta vieläpä :D Mutta isojen lasten paita menee onneksi pienelle naiselle hyvin päälle ;)

27.01.12 klo 22:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusia on ainakin 12 apinaa, odotin sitä varmaan 3 kk kesällä Discshopilta. Kannatti!
Robocop OCP logolla ;)
Scarface: I donate blood, and it's not just my own.... on uusin hankinta.

Onhan näitä!

vallu_87

30.08.13 klo 11:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyselisin vain,että mitä tapahtuikaan Leffatykin T-paita-bisnekselle? Jokunen kuukausihan sitten täällä mainostettiin niitä paitoja, joissa oli kaikenlaisia hahmoja aina rambosta norrisiin..

22.03.14 klo 23:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen tehnyt noita printtejä itse viime aikoina ja painattanut, tulee maksamaan n. parikymppiä eikä ole ainakaan ihan jokaisella. Tässä viimeisin:

Ja pari mitkä olenkin joskus postannut: