Leffa-aiheiset paidat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Leffa-aiheiset paidat

Arsi T. Elokolikko

02.05.05 klo 16:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä löytynyt kyselyä leffapaidoista... en oikeastaan tiedä kuuluisiko tämä leffalootaan vai tänne, joten tänne menköön.

Eli tänne saa laittaa, jos bongaa jostakin hyviä leffa-aiheisia (t-)paitoja tarjoavia linkkejä. :)

Ja jottei tylsäksi menisi, niin katsokaapas [color=blue]tätä linkkiä[/color] [www.101t-shirts.com] ja valkatkaapa sieltä 3 cooleinta/hienointa/upeinta/mahtavinta/loistavinta (joko riittää adjektiivien osalta?) paitaa, jotka ostaisitte, jos vaikka nyt kaupassa bongaisitte moisen tarjonnan. Ja kyse siis noista leffoihin keskittyvistä vain.

Meikän osalta palkintokorokeosasto näyttäisi tältä:
01. Gizmo
Pärkkele, tällainen kyllä pitäisi hankkia. 8)
02. Pulp Fiction
03. The Godfather

Niin ja voishan tässä kysellä, että omaako joku yleensäkin jotain leffafanituspaitoja...

Juhani Sementti

02.05.05 klo 16:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Allposters.com [www.allposters.com] on myös erittäin monipuolinen kauppa. Paitaa lähtee kaksi kertaa halvemmalla kuin suomalaisesta Stuntmanista, mikä taitaakin olla ainoa nettikauppa, joka harrastaa leffapaitojen myymistä. Vai olenko väärässä? Kertokaa että olen, kun 20€ + 4€(mikäli tilaat kaverin kanssa) T-paidasta on liian paljon.

Mutta, mutta..

1. Rocky Horror Picture Show :wink:
2. Taxi Driver Blood
3. Marilyn Monroe tai Breakfest at Tiffanys

Low Rider

02.05.05 klo 16:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä löydy leffa-aiheisia pukineita, mutta ehdottomasti pitäisi hankkia.

Arsin linkistä ottaisin mielelläni:

- Bullitt
- Taxi Driver walking
- Get Carter

Screwball

02.05.05 klo 17:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Em. lisäksi tietysti pikku-Alex från Kellopeli Appelsiini 8)

Mask

02.05.05 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä löydy leffa-aiheisia paitoja mutta joskus voisi ostaakin sellaisen. Arsin linkistä voisin ottaa:

1. Rambo - with gun
2. Gizmo
3. Reservoir Dogs

Nebb

02.05.05 klo 20:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Stuntmannelta on tulossa The Shining t-paita. Enemmän kaapista löytyy bändiaiheisia paitoja.

www.stuntman.fi löytyy kaikkea kivaa, vaan aika perkeleen kalliilla, mutta eipähän tarvii Visan kanssa pelleillä.

Screwball

02.05.05 klo 20:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja jos ostaa yleensä pelkkiä bändipaitoja, www.swampmusic.com <- Halvempi kuin Stuntman.

02.05.05 klo 20:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos ei olisi niin pirun kallis, niin ostaisin sekuntiakaan miettimättä tuon Dirty Harry-paidan. Mustana, tottakai. Myös Reservoir Dogs-paita on älyttömän cool. Ja toki myös Get Carter. 8)

Jakke 29
1934 viestiä

02.05.05 klo 20:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itseltänäkään ei löydy mitään leffapaitaa. Lähimpää liippaa upea Leffatykki t-paita. :)

Upeitahan nuo yleisesti ovat, mutta ovat myöskin yleensä aika kaalliita. Minua ainakin kiinnostaisi tuollainen Hohto paita. (Joku jossain toisessa topikissa taisikin mainita ostaneensa sellaisen).

02.05.05 klo 23:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tykkään värkätä painatukset paitoihini itse, mutta kyllähän valmiit komeammilta näyttävät.

1. Dirty Harry
2. Barbarella
3. Travolta... krhm, ei sentään, vaan... Blade Runner sittenkin...

TheShining

03.05.05 klo 19:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voin todeta niille jotka sitä Hohto-paitaa janoavat, että se on älyttömän cool. 8)
Noista linkin paidoista ei juuri mitään mahtavaa löytynyt, mutta suosikit ovat:

1. The Godfather
2. Reservoir Dogs
3. Ghostbusters

Gerba

03.05.05 klo 19:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taidan kuulua vähemmistöön, kun en halua laittaa päälleni mitään bändi/leffapaitaa :)

Migelo

03.05.05 klo 20:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä löydy yhtään leffapaitaa mun kaapista, johtuen siitä, että niitä on niin saakelin vaikea löytää mistään. Arsin linkistä silmään paistoi ainakin Reservoir Dogs, Godfather ja Bad Mother Fucker -paidat, mitkä oli varsin tyylikkäitä.

Scarface

03.05.05 klo 20:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

En pidä leffa paitoja. Bändi paitoja kylläkin. Tuo Blues brothers oli hieno. Bullit ja reservoir dogs kanssa.

Acedia

27.07.05 klo 22:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Voiko olla niin että mistään en (hätäisen) katsauksen jälkeen löytänyt James Dean - (t-)paitaa vai jäikö jotain huomaamatta. Sanokaa mitä sanotte, mutta sellainen olisi kyllä tosi cool. 8)

ji

28.07.05 klo 19:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Käyllähän noita leffapaita mestoja löytyy suomestakin. Viimeisin löytöni on tämä:

Osittain siistejä leffapainatuksia humoristisilla teksteillä mm. scarface, reservoir dogs, friday thr 13th, clint eastwood, taxi driver, training day.

Ohessa yksi:

mokoma

28.07.05 klo 19:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hohto T-paita olis kiva (Jack kurkkaa oven reiästä) näin Stuntmanin valikoimissa

Nosoki

28.07.05 klo 21:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ainoa leffa-aiheinen paita jonka haluaisin olisi Battle Royale paita, joka olisi siis musta ja siinä olisi tuo Survival program logo. Harmi vaan, että tämmöisiä näkee todella vähän myynnissä.

28.07.05 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

"I did Paris :lol: Mr. T-paidan voisi melkein hommata, jos ei hinta olisi noin kova. Myös Pulp Fiction - Kinky oli aika paha.

Juhani Sementti

28.07.05 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:
ji kirjoitti:

Myös Pulp Fiction - Kinky oli aika paha.

I`ll say. :lol: Noin hieno voisi olla jopa 35€:n arvoinen.