koulussa katottuja leffoja?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › koulussa katottuja leffoja?

juhufin

29.05.08 klo 10:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

POISTETTU

KolmasMies

29.05.08 klo 15:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hei, katottiin tällä viikolla Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa kemian tunnilla, sain kunnian tuoda sen. Sitten katsottiin salissa koko koulun kanssa dokumentti Epämielyttävä totuus, joka oli sinänäsä ihan toimiva, mutta karkaili useaan kertaan aiheesta. Ja ensin Al Gore kertoo pitkään ja todella surullisesti lapsestaan joka oli kuolla. Ja heti perään hän sanoo, näin ohimennen, että hirmumyrskyssä oli kuollut kymmeniätuhansia ihmisiä.

Tänään aamulla käytiin katsomassa Bristolissa Kultainen kompassi, joka olisi ollut hyvä jos kaikenmaailman daemonit, sunmuut puhuvat jääkarhut oltaisiin jätetty pois. Elokuvassa parasta oli maisemakuvat, jotka nekin oltiin pilattu jättämällä liian lyhyiksi. Ja Christopher Lee, joka vilautti naamaansa muutaman minuutin ajan. No mutta mikäs siinä, jos kerta ilmasen leffan saa.

pasa

Ace Ventura -leffat
Bruce -Taivaanlahja
Good bye Lenin!
Fucking Åmål
+ kymmeniä eläinaiheisia leffoja, animaatioita ja pohjoismaisia draamoja/komedioita

TV-sarjat ylä-asteella:
Muumilaakson tarinoita (kymmeniä jaksoja)
Simpsonit (useita jaksoja)
Mr. Bean (pari jaksoa)
Joitakin dokumenttisarjojen jaksoja

Ala-asteen elokuvatuokioita en muista.

EDIT: Huomasin juuri että olipas pitkä lista :D

Simpsons Movie
Billy Elliott
Mr Bean Ultimate Disaster Movie
Beautiful Mind
+ jaksoja Simpsoneista, Mr Beanista ja South Parkista.

TheNameless

06.09.08 klo 12:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viime vuonna (7. luokalla) katsottiin Borat uskonnon tunnilla. Aluksi ei opettaja saanu näyttää sitä, koska oli K-15, mutta tuli myöhemmin uusi opettaja, joka löysäsi hieman tästä säännöstä. Nakupainikohta meiltä kuitenkin peitettiin, oli se niin ''rankkaa'' kamaa. Ja samana vuonna myähemmin, myös uskonnon tunnilla katsottiin Shrek 2. Äänestyksen jälkeen jouduttiin katsomaan suomeksi.
Taidettiin me myös katsoa Fucking Åmål ruotsin tunnilla.

Ertzi

Karhuveljeni Koda
Yksi lensi yli käenpesän
Jurassic Park I
Jurassic Park III
Tanssii Susien kanssa (Ei valitettavasti kokonaan)
Amadeus
Evoluutio
Trainspotting

Boy From Shadows

10.09.08 klo 15:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kateellinen täytyy joillekin olla.. Oma huono muistini muistaa seuraavat:

Akseli ja Elina
Austin Powers ja kultamuna
Hyvät, pahat ja rumat
Anne Frankin päiväkirja
Seitsemän veljestä

No perhana, siihen se muisti sitten tais tössätä... Eikä niitä noiden lisäksi kyllä montaa olekaan.

Joku sellainen oli muuten kans, missä oli nuoria tyttöjä (erilaisia; kilttityttö, gootti jne.). Ne alko hengailemaan yhdessä, kun huomasivat että vihaavat samaa opettajaa, joka lähenteli tyttöjä luokassa. Sitten tissitkin vilahtaa yhdessä kohtauksessa (muistan kaverin "OHOH!" huudon ja muiden nauruun purskahtamisen) ja tytöt polttavat ihoonsa jonkinlaisen jengimerkin. Nimeä en ollenkaan muista, joten jos jollakin kellot soi tuon kuvauksen perusteella niin heittäkääpä nimeä kehiin.

NitroPupu

22.10.08 klo 14:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Barton Fink

Sling Blade

Holes

sitten ala-asteen elokuvia en muista

Dr. Zaius

22.10.08 klo 14:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ainakin nämä:

Kauas pilvet karkaavat (ei saavuttanut kovin suurta suosiota luokassa)
Ihmeperhe
Nykyaika
Nuori kapinallinen
Mr. & Mrs. Smith
Paahde
Sekaisin Marista
Rio Bravo
Talvisota
Tuntematon sotilas (ei kokonaan)
Stand by me

Historian tunnillahan noista suurin osa on tullut katsottua.

Sgt.Rane

22.10.08 klo 15:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nämä:

-Gladiator
-Populäärimusiikkia vittulajänkältä
-Useita sotaelokuvia (Toisen maailmansodan erikoiskurssin takia)
-Pohjantähden alla
-Tanssii susien kanssa (ei kokonaan)

Rambätmän

25.11.08 klo 20:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Stand by me, Sound of music tosi monta kertaa, Amelié, The Simpsons movie ja Aladdin mm.
Aina kun on arviointikeskusteluja nii katotaan jotain leffaa.
SItten ku joku oli tuonut Tähtisumua-elokuvan eikä sitä kukaan jaksanu kattoa, niin meidän luokkalaiset pojat kävi vaihtamassa Texasin moottorisaha murhaajan, niin sitä sitten katseltiin. :D

Storyteller

25.11.08 klo 21:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Tähtisumua on todella hyvä fantasia elokuva. Paljon parempi kuin Texasin moottorisahamurhaaja, nimittäin se on hauska, omaa hyvät näyttelijät, mukaansatempaavan juonen ja on vieläpä koskettava. Noh, mutta perus koulu touhua tuo, että otetaan se kauhuleffa (kun kerran kovia poikia ollaan) ja pistetään pyörimään ja leikitään ettei pelota vaikka oikeasti on pissat housuissa ja puhelimessa äidin numero valmiudessa soittoa varten. Onneksi en ole koulussa enää! :D

Ainakin nämä tuli koulussa katsottua:
Stand by Me
Stephen King's Misery
Leijonakunigas 3
Kuka pelkää noitia (MONTA kertaa)
Troija
Ice Age

Muita ei nyt tule mieleen, mutta Troijan myös omistan ja olin nähnyt ennen koulussa katsomista. Stand by Me ja Misery olivat molemmat loistavia king filmatisointeja. Leijonakunigas 3 oli ainakin yläasteella ihan kiva piirretty. Kuka pelkää noitia oli niin ala kuin yläaste ikäisenä todella mainio elokuva.

25.11.08 klo 21:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yläasteella oli VHS Fucking Åmål ja se katsottiin monta kertaa vuodessa, aina jos opettaja oli sairaana tai vuoden viimeinen koe pidetty.

ToniJJJ

28.11.08 klo 22:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joskus ala-asteella katottiin Jurassic Park ja The Mask(en muista muita). Yläasteella oli loistava yhteiskuntaopin opetttaja. Katottiin ainakin Lord of War(ei ihan kokonaan). Sen lisäksi Kummelia useita jaksoja. Enkun tunnilla joutui kärvistelemään pari oppituntia kun katottiin Titanic. Nyt lukioaikana ei olla katottu vielä mitään elokuvaa, mutta nyt kun alkoi uus jakso, niin äidinkielen opettaja lupasi näyttää jonkun elokuvan, jota analysoitaisiin sitten jälkeenpäin.

juicebox

22.12.08 klo 20:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

luokkani pojilla on ollu etuoikeus saada vaikuttaa katsottaviin leffoihin..

- ace ventura; luonto kutsuu
- paahde; perustuen louis sacharin kirjaan
- nalle puh

Warma

23.12.08 klo 14:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jonkin verran ollaan mekin koulussa leffoja katsottu.

- Egyptin prinssi
- Shrek 2
- Ulvova mylläri
- Häräntappoase, tämä tosin taitaa olla sarja.
- Diktaattori
- Virran viemää