Riippuvuuksia

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Riippuvuuksia

JohnnyD
Käyttäjä
62 viestiä

27.09.06 klo 22:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

sipsit, seinfeld, rööki ja liigapörssi

mokoma
Käyttäjä
850 viestiä

27.09.06 klo 23:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pahimmat addiktiot meikäläisellä ovat juuri tuo, Scarfacen jo mainitsema, kynsien pureskelu, elokuvien katsominen niin että voi hankkia niitä lisää (katsoa pois seuraavien hankintojen alta), itse leffojen hankiiminen, kasarimusa ja synamusa (musiikki yleensä. Rakastan sitä niin että aina on pakko olla taustalla musiikkia oli kyse sitten mistä tahansa), Teen juonti ja paahtoleivät. Sokerille olen myös hyvin riippuvainen sekä suolalle, molemmat hyvin epäterveellisiä, suolaakin pistän joka ruokaan mikä pitäisi lopettaa oikeasti. Olen myös huomannut etten pärjää ilman rakasta farkkutakkiani, joka minulla on aina päällä. Myös olen riippuvainen näpläämään tämän takin kolmanneksi ylintä nappia (kiinni, auki, kiinni, auki, kiinni, auki etc.), varsinkin silloin kun teen tärkeää päätöstä tai selitän jotain asiaa ajatuksella ja yksityiskohtaisesti. Hiusten kampaamisesta oin myös muodotunut tiippuvaisuus. Nettikaupat ovat täten oletettavasti toinen kotini kun joka päivä on pakko käydä moneen otteeseen... Samoin LEFFATYKKI!

Ray Luonnonvoima
Käyttäjä
495 viestiä

28.09.06 klo 10:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Poistettu

Schwarzenegger

28.09.06 klo 14:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

- Sipsien, Karkkien ja Roskaruuan syönti.
- Tietokoneella oleminen.
- Elokuvien ja hyvien sarjojen (Prison Break, 24, Oz) katselu.
- Musiikin (enimmäkseen metallin) kuuntelu.
- Kynsien pureskelu.

Thaiger
Käyttäjä
88 viestiä

28.09.06 klo 15:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

- Tapana pureksia kynsiä aina välillä, mutta nyt olen yrittänyt vähän rajoittaa hommaa.
- Niskojen naksauttelu
- Leffat
- Jäätelön syönti

mbay
Käyttäjä
1496 viestiä

28.09.06 klo 15:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sormien ja polvien naksauttelu(!), elokuviin liiallinen kiintyminen ja netti.

Molotov
Käyttäjä
34 viestiä

29.09.06 klo 13:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Masturbointi vähintään kerran päivässä. ihan välttämätöntä, muuten päivästä ei tuu mitään.

The Wolf
Tähtääjä
2949 viestiä

29.09.06 klo 16:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Molotov kirjoitti:

Masturbointi vähintään kerran päivässä. ihan välttämätöntä, muuten päivästä ei tuu mitään.

Joku sentään myöntää tämän olevan riippuvuus. :wink: Ööö, ei muuta komentoitavaa. :roll:

Schwarzenegger

29.09.06 klo 17:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Molotov kirjoitti:

totta joka sana.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

29.09.06 klo 19:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sellaisia vekkuleita.

TheNameless
Käyttäjä
602 viestiä

08.09.08 klo 20:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kynsien pureskelu. En tiedä millaista muiden kynsien pureskelu on, mutta minä puraisen kynnestä palasen ja pidän sitä suussa ja tungen sitä hampaiden koloihin (tälläkin hetkellä on kynnen pala suussa). En sentään ole friikki, eräs kaveri tekee samaa.

Toinen on jatkuva tarve rummuttaa reisiä, pöytää, pulpettia jne. veljeni valittaa usein, varsinkin jos teen sitä elokuvaa katsellessa.

rillijulle
Moderaattori
3846 viestiä

09.09.08 klo 08:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sihijuoma, Teho (se energiajuoma), tupakki (nuuskakin), tietokone ja elokuvat. Kaikki nämä kun yhdistää, elämä on täydellistä.

Jammar
Käyttäjä
791 viestiä

09.09.08 klo 12:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt oon kyllä totaalisen koukussa kuivalihaan ja Dr Pepperiin, virvoitusjuomien kuninkaaseen. Makujen ilotulitus syntyy kun nämä yhdistää.

onemorerobot
Käyttäjä
101 viestiä

08.05.09 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

.

sulo
Käyttäjä
3301 viestiä

08.05.09 klo 22:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

onemorerobot kirjoitti:

...
Jossain vaiheessa olin riippuvainen asetonin imppaamisesta, mutta törmäsin tähän (tai vastaavanlaiseen säkeeseen): "Suuret asetonipitoisuudet pystyvät aiheuttamaan nenän, nielun ärsytystä ja silmien kirvelyä ja erittäin suuret pitoisuudet heikkoutta, päänsärkyä, väsymystä, pahoinvointia ja mahdollisesti jopa tajuttomuuden ja kuoleman." Tajuttomaksi en sentään tullut enkä näköjään kupsahtanutkaan, jeij ilon päivää! ...

Asetonin haistelu on tosi hyvä harrastus. Miksi edes aloitit sellaisen touhun? Oletko joku Moskovalainen katulapsi joka asuu viemärissä? MItä seuraavaksi? Alat juomaan Lady Lasolia tai syömään Erikeepperiä?

Wikipediasta löytyy myös tälläinen lause "On todettu, että päivittäinen asetonihöyryn suurille pitoisuuksille altistuminen aiheuttaa pohjukaissuolen, mahalaukun ja hengitysteiden tulehdusta."

Tässä Iltalehden sivuilta vielä juttu, joka sivuaa tätä aihetta. En siis laita sitä tähän sen takia, että se antaisi jollekin idean kokeilla.

http://www.iltalehti.fi/u.../200905089554833_ul.shtml

onemorerobot
Käyttäjä
101 viestiä

08.05.09 klo 22:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

.

Agneror
Käyttäjä
138 viestiä

08.05.09 klo 23:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

onemorerobot kirjoitti:

Tuohon voivat myös kaikki ne (eli kaikki) vastata jotka vatkaavat heppiään tai mitä tässä ketjussa nyt ikinä onkaan tunnustettu

onemorerobot kirjoitti:

Koska se tuntui hyvältä

sulo
Käyttäjä
3301 viestiä

08.05.09 klo 23:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

onemorerobot kirjoitti:
sulo kirjoitti:

Miksi edes aloitit sellaisen touhun?

Koska se tuntui hyvältä? Enpäs tiedä. Tuohon voivat myös kaikki ne (eli kaikki) vastata jotka vatkaavat heppiään tai mitä tässä ketjussa nyt ikinä onkaan tunnustettu. Ja asetoniahan on tunnetusti myös tupakassa vaikkakin ilmeisesti aika vähän. Tupakointi nyt sattuu vain olemaan vähän yleisempi harrastus, vaikka asetoniin syntyvä riippuvuus on ilmeisesti vahvempi. Ei sitä kauaa jatkunut, älä toki huoli.

Jotenkin sain sellaisen kuvan, että puolustelet asetonin haistelua. Taisit sittenkin jatkaa sitä liian kauan.

Hepin vatkaus on kuitenkin hieman eri asia, kuin imppaus. Vaikka liikaa jos vatkaa niin näköhän siinäkin touhussa menee. Mitä vahvemmat silmälasit, niin sitä enemmän on tullut veivattua.

Keskustelut