Riippuvuuksia

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Riippuvuuksia

Misaele
2016 viestiä

11.03.05 klo 10:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kylläpä pojat rupesivat avautumaan. Vai että on palstalla aimo liuta flatkuttajia. Perustakaa flatkutustopic, jossa voitte keskustella kokemuksistanne. ;)

Haxu

11.03.05 klo 14:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

g-sport kirjoitti:

Haha :lol: Kova termi toi "flatkutus", ihan uus mulle :) Itte en kyllä pahemmin flatkuttele...

Scarface

11.03.05 klo 14:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gerba kirjoitti:

Tupakka, viina ja villit naiset..

Kunnon amis puheita. :wink:

Kyllä. Loistava kommentti. Vielä kun oppisit kirjoittamaan oikein. Tämä oli ihan Dave Lindholmilta lainauttua, joka pitää hyvin paikkaansa.

Tuo oli 100% vitsi, ellet tajunnut.

Gerba

11.03.05 klo 22:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gerba kirjoitti:

Tupakka, viina ja villit naiset..

Kunnon amis puheita. :wink:

Tuo oli 100% vitsi, ellet tajunnut.

Amikset ei voi aina tajuta kaikkea.

conio

11.03.05 klo 22:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

amiraali

02.04.05 klo 19:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

conio kirjoitti:

Minullekin uusi termi tuo flatkutus.. *flat* *flat* *flat* :D

kun tulet lähemmäksi ja tartut käteeni. se saa mut sukeltamaan yhä syvemmälle silmiisi.

saa flatkuttaa. ei voi vastustaa.

jossain siellä pimeässä, tiedän että olet ja flatkutat. muuttunutta hiljaisuutta. asioita, joita ei voi ääneen sanoa.

*hyräilee*

:mrgreen:

Haxu

15.04.05 klo 07:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

No voi sun viistoista vittua :lol: Joku päätti heittäytyä runolliseksi, tosin tossa sun runossas oli aika paljon oikeakielisyys virheitä ;)

Misaele

Grass

11.07.05 klo 16:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

- Kahvi
- Olut ja Viski
- Veneellä ajelu (kesällä luonnollisesti)
- Musiikki, Lukeminen ja Leffat (varsin kausiluonteisesti mutta kaikki iskee tietyin ajoin ja silloin ei arkisin muuta töiden jälkeen pysty tekemäänkään)

- Hyvä ruoka ehdottomasti, tulee panostettua paljon mitä syö.

Jope Pitkäviha

:mrgreen:

Bravo, amiraalille! :D

Dim

12.07.05 klo 15:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Liika valvominen on mulle lähes riippuvuus. Mutta toisaalta myös nukkuminen päivällä. Yöllä ei vaan voi nukkua! aina jos päätän että nyt meen nukkumaan ajoissa, huomaan olevani hereillä vielä aamulla. Varmaan tuttu ongelma monelle :D

SpaceCadet1

12.07.05 klo 15:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Dim kirjoitti:

Jeh, sotkuiset unirytmit ovat todella addiktiivista; ennemmin tai myöhemmin sitä löytää itsensä unen ja todellisuuden rajamailla :D

Arsi T. Elokolikko

13.07.05 klo 01:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

SpaceCadet1 kirjoitti:
Dim kirjoitti:

Täällähän puhutaan 100% (a)asiaa! Mitä se sellainen olisi, että ihminen nukkuisi säännöllisesti kunnon 8 tunnin yöunet ja heräisi aamulla virkeänä päivään????
Ehei, ihminen tarvitsee 5-6 tunnin ajan nukkumiseen, ja siitäkin tunti pari käytetään sängyn pohjalla valvomiseen. REM-uni on pahasta! Säännöttömyys, univelka ja väsymys kunniaan!

Ale

13.07.05 klo 12:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arsi T. Elokolikko kirjoitti:
SpaceCadet1 kirjoitti:
Dim kirjoitti:

Jeah! Onhan se omalla tavallaan hauskaa, kun alkaa mennä sekaisin ja nukahtelee milloin missäkin. 8)

mokoma

13.07.05 klo 12:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

MSN mesettämiseen ja elokuviin.

Tolppanen

23.08.05 klo 23:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hemmetti, mustahan on tullut huomaamattani melkoinen nörtti! :roll: :lol: En ole aiemmin pistänyt tätä merkille, mutta olen koneella nykyään enemmän päivässä, kuin viime vuonna kolmessa viikossa! :shock: Ja suurin syy tähän on Hockey Arena niminen lätkämanageripeli. Oman joukkueen luotsaaminen muita ympäri maailmaa olevien managereita vastaan on erittäin vahvasti riippuvuutta aiheuttavaa. Aina kun herään, ensimmäinen liikkeeni on koneen aukaisu. Aina kun tulen koulusta, avaan ensimmäisenä koneen, paitsi silloi, kun onj harrastuksia.(oneksi niitäkin on). Aina kun menen kavereille, me käydään ainakin kerran koneella.(sama tarkoitus). Ja olen koneella aina juuri ennen nukkumaan menoa. Eli riippuvuuteni: Internet, ja tarkemmin Hockey Arena.

Jakke 29
1934 viestiä

24.08.05 klo 06:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

- Coca-Cola
- Internet (Leffatykki ja monet muut sivustot)
- Ilves (Tiivis seuraaminen ja kannattaminen.)
- Elokuvat
- Kauniiden naisten/tyttöjen tiirailu/unelmointi. :)

SpinalCrap

24.08.05 klo 09:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elokuvariippuvainen taidan olla :D , ei mielestäni mikään kovin paha riippuvuus.